مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

طرز تهیه مرغ با سس خیارشور

برای اینکه مرغ آبدار و طعم بهتری داشته باشد، پوست آن را جدا نکنید.تا اخر این دستور آشپزی با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

  • تعداد: ۶ نفر
  • زمان تهیه: ۲۵ دقیقه
  • زمان خواباندن در مواد: ۸ تا ۲۴ ساعت
  • زمان پخت: ۱۵ دقیقه


مواد لازم

  • یک شیشه خیارشور
  • ۶ عدد ران مرغ
  • ¼ پیمانه آرد کامل
  • نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • یک قاشق غذاخوری روغن گیاهی
  • یک پیمانه آب مرغ
  • یک قاشق غذاخوری کره
  • یک قاشق غذاخوری شوید تازه خرد شده
  • ¼ پیمانه فلفل قرمز خرد شده


طرز تهیه


1: خیارشورها را خارج کنید و مرغ‌ ها را درون سرکه آن بریزید و ۸ تا ۲۴ ساعت در یخچال نگهدارید.
2: فر را با دمای ۴۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. مرغ‌ ها را از سرکه خارج کنید و کنار بگذارید تا آب آنها کشیده شود. در یک کاسه کوچک، آرد و فلفل را با یکدیگر مخلوط کنید. مرغ‌ها را درون مخلوط آرد بغلتانید و تکان دهید تا آرد اضافه آن گرفته شود.
3: در یک تابه بزرگ روغن را روی حرارت ملایم گرم کنید. مرغ‌ها را داخل آن بچینید و با حرارت متوسط حدود ۸ دقیقه سرخ کنید تا کاملا طلایی شوند. مرغ‌ ها را برگردانید و تابه را درون فر قرار دهید. آنها را به مدت ۱۵ دقیقه بپزید . مرغ‌ ها را از تابه خارج کنید. آنها را درون بشقاب قرار دهید و بگذارید ۵ دقیقه بماند.
4: تابه را دوباره روی اجاق بگذارید. روغن تابه را خارج کنید و فقط به اندازه یک قاشق غذاخوری بگذارید بماند. آب مرغ را اضافه کنید تا دو دقیقه بجوشد و مقدار آن به نصف کاهش بیابد. با قاشق چوبی هم بزنید. کره و نمک و فلفل را اضافه کنید. شوید را اضافه کنید و سس را روی مرغ بریزید. روی آن، خیارشورهای خرد شده و فلفل قرمز بریزید و سرو کنید.


ارزش غذایی


کالری: ۴۰۹
چربی: ۳۰ گرم
کلسترول: ۱۶۱ گرم
کربوهیدرات: ۵ گرم
فیبر: ۱ گرم
قند: ۱ گرم
پروتئین: ۲۸ گرم
آهن: ۱ گرم
پتاسیم: ۳۲۵ میلی‌گرم
کلسیم: ۲۱ میلی‌گرم
سدیم: ۴۹۸ میلی‌گرم


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

راز زیبایی تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. او که تنها 24 سال سن دارد، نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد. او بسیار با استعداد است و با انتشار آهنگ هایی به سبک کانتری، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تیلور سوئیفت حرفه خوانندگی را از کودکی آغاز کرده و با انتشار آلبوم «Fearless» به اوج محبوبیت خود رسید.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

زیبایی طبیعی او:

او پوستی نرم و صاف دارد طوری که لازم نیست از کرم پودر استفاده کند. زیبایی صورت او طبیعی است و موهای فر بلوندش بر جذابیت و معصومیت چهره او می افزاید. تیلور سوئیفت از حالت طبیعی چهره خود راضی است و در استفاده از لوازم آرایش، بسیار محتاط عمل می کند. او توصیه های مادرش را، که به قول خودش معلم اوست، در این زمینه جدی می گیرد.

آرایش

تیلور از مادرش که شیوه درست آرایش کردن را به او آموخت، قدردانی می کند. مادرش از کودکی یا همان دوران دبستان در مورد شیوه لباس پوشیدن و آرایش به او هشدار می داد. لوازمی که او معمولا برای آرایش به کار می برد: خط چشم، ریمل، رژ لب، فر کننده مو، سایه چشم قهوه ای و مرطوب کننده «Kate Somerville».

مو

او اعتراف می کند که برای جلوگیری از آسیب موهایش، از خشک کردن آنها خودداری می کند و ترجیح می دهد که موهای خیس اش به حالت طبیعی خشک شوند. او برای اجراهای زنده اش موهای خود را با دستگاه فر کننده مو، کمی حالت می دهد تا زیباتر به چشم آیند. برای روزهایی هم که حوصله درست کردن و وقت گذاشتن برای موهایش را ندارد، آنها را به سادگی می بافد.

آرایش چشم

هنگامی که تیلور سوئیفت با هواپیما به ژاپن سفر می کرد، هیچ آرایشی روی صورت اش نداشت، به همین دلیل به سرویس بهداشتی رفت تا خط چشم بکشد. از همان زمان بود که فهمید خط چشم به او می آید و از آن پس مدام از خط چشم مایع استفاده می کند. مدل خط چشم او مدل «چشم گربه» ای است که به سادگی با بالا بردن دم خط چشم اش آن را می کشد.

آرایش لب

او عاشق رژ لب قرمز است و زمان هایی که حوصله آرایش کردن ندارد، تنها از یک رژ قرمز رنگ « the Cover Girl Lip Perfection in Hot » استفاده می کند. او یک بار رژ را بر لب های خود می کشد سپس با دستمال آن را محو می کند و بار دیگر آن را به لب های خود می زند و دوباره آن را به کمک دستمال پخش می کند.

آرایش پوست

هنگامی که او کرم « Body Shop Coconut Body Butter» را به پوست اش می زند، حس می کند که در مناطق گرمسیری به سر می برد. او همیشه قبل از خروج از خانه، از کرم ضد آفتاب و قبل از خواب و آرایش کردن، از مرطوب کننده استفاده می کند.

رژیم غذایی

تیلور سوئیفت رژیم غذایی سختی را دنبال نمی کند، برعکس بسیار هم شکمو است و از غذا پختن و غذا خوردن لذت می برد. او صبحانه کاملی می خورد اما در طول روز از پر خوری خودداری می کند. او موادی مانند نوشابه های حاوی قند و قهوه را از رژیم غذایی خود حذف کرده است و به جای آن مقدار زیادی آب می نوشد. برنامه هفتگی او ماست، سالاد و ساندویچ است اما آخر هفته تمام این قوانین را می شکند و آنچه دلش می خواهد را مصرف می کند.

ورزش

خنده دار است که او هیچ چربی اضافی در بدن اش ندارد اما همچنان سخت ورزش می کند. باید بگوییم که او نه برای کاهش وزن بلکه برای سلامت بدن خود تحرک دارد. مهم نیست که او کجاست یا چقدر سرش شلوغ است، او روزی حداقل 1 ساعت به باشگاه می رود و وقت خود را به فعالیت جسمانی اختصاص می دهد. این را هم یادآوری کنیم که او عاشق دویدن روی تردمیل است.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی : سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

علت دستگیری و جرم مائده هژبری رقاص اینستاگرامی چیست؟

اگر شما هم یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید، قریب به یقین با مائده هژبری رقاص اینستاگرامی آشنا شده اید، اگر به تازگی به پیج مائده هژبری در اینستاگرام سر زده باشید، حتما دیده اید که پیج او هیچ پستی ندارد و تمامی آنها پاک شده اند!با مجله اینترنتی چفچفک همراه  باشید.

در اینستاگرام تب و تاب بازداشت مائده هژبری بازتاب های زیادی پیدا کرده است. گفته می شود که او بازداشت شده است و در پیج اینستاگرام او پستی با محتوای « این صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید » منتشر شده است.

علت دستگیری مائده هژبری

علت بازداشت مائده هژبری انتشار کلیپ های رقص بوده است و توسط پلیس فتا دستگیر شدند و به قید وثیقه آزاد شدند. سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا بعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

علاوه بر مائده هژبری ،الناز قاسمی، شاداب شکیب ، کامی یوسفی و بارش از جمله افرادی هستند که با صد‌ها هزار دنبال کننده، صفحه خود را از دست داده اند و تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها پاک شده است.

مائده هژبری در مصاحبه خود علت این کار خود را فقط سرگرمی عنوان کرده و با گروه و یا کسانی دیگری همکاری نکرده و قصدم فریب و یا ترویج بی بند و باری نبوده است و فقط افرای از من خوششان آمده بود و من هم با آهنگ های مختلف می رقصیدم. این کار را ابتدا برای سرگرمی چهار سال پیش انجام دادم اما بعد از مدتی متوجه شدم آمار فالوورهایم بالا می رود.

بیوگرافی مائده هژبری ۱۷ ساله

مائده هژبری متولد ۱۳۸۰ در تهران و ورزشکار رشته پارکور و ژیمناستیک می باشد که مدتی است در اینستاگرام به فعالیت مشغول شده به عنوان مربی رقص عکس ها و کلیپ های رقص خودش را در پیج شخصی منتشر می کند.

عکس مائده هژبری رقاص اینستاگرام

مائده هژبری چند سالی است که در رشته ژیمناستیک فعالیت دارد و بعد از مدتی به ورزش پارکور روی آورد و به این رشته علاقه مند شد. پارکور را تحت نظر مربیان مجرب آموزش دید و فعالیتش را در این زمینه آغاز کرد.

دکتر سلام : سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

علت دستگیری کامی یوسفی جوان اینستاگرامی چه بود؟

اگر طرفدار رقص و موسیقی هستید، احتمالاً کلیپ های کامی یوسفی را دیده اید؛ کامی یوسفی جوانی اینستاگرامی و پرطرفدار است که به علت انتشار کلیپ های با محتوای مجرمانه توسط پلیس فتا دستگیر شده بود.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

این روزها مدلینگ ها و افراد شاخ اینستاگرام توسط پلیس فتا تحت پیگرد قرار می گیرند و از اولین افرادی که بازداشت شده اند، کسانی هستند که کلیپ های رقص خود را که به اصطلاح خصوصی است و نباید منتشر شود، در فضای مجازی با کاربران به اشتراک گذاشته اند.

کامی یوسفی تنها قربانی اینستاگرام در ایران نیست ؛ یکی از دوستان او به نام الناز قاسمی نیز که با یکدیگر گاهی کلیپ فان تهیه می کنند نیز دستگیر و به علت انتشار محتوای مجرمانه صفحه اینستاگرام وی از آن محتوا خالی شده است..

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا بعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

اما این کار چه کمکی به ما می کند؟ آیا اصلا دستگیری و بازداشت افرادی که در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند و به نوعی تهیه کلیپ فان و . . . به حرفه آنان تبدیل شده است، کار درستی است؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

پرتال دکتر سلام - سبک زندگی سالم - مجله پزشکی دکتر سلام  : سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

شاپرک شجری زاده کیست؟ و چرا زندانی شد.

یکی از دخترانی که مدتی پیش کشف حجاب کرده بود و پس از بازداشت وی و برگزاری دادگاه و حکم نهایی ۲۰ سال حبس به وی داده شد، سوژه رسانه ها شده است. شاپرک شجری زاده در خیابان قیطریه اقدام به کشف حجاب کرد و با تکه چوبی شال سفید خود را بالا برد و پس از چند دقیقه توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ بازداشت شد.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

بیوگرافی شاپرک شجری زاده

وی یکی از فعالان ستاد انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر بود و فعالیت گسترده ای برای لیست امید داشته است. شاپرک شجری زاده یک خواهر نیز دارد و گفته می شود که شاپرک شجری زاده رابطه ای با سفارت ایتالیا داشته و فرزندش به مدارس این سفارت خانه برای تحصیل می رود ( جالب توجه است که دانش اموز ایرانی اجازه تحصیل در مدارس سفارت خانه ها را ندارند ).

شاپرک شجری زاده چند سفر به کشور ایتالیا که یکی از کشور های اروپایی است، نیز داشته، همچنین وی با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبادرت به تبلیغ بی حجابی نموده و تصاویر آن را به صورت گسترده منتشر می نمود.

او پس از محاکمه به ۲ سال حبس تعزیری و ۱۸ سال حبس تعلیقی محکوم شده است. او در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ در محله قیطریه، شال خود را برداشت و بالای سرش گرفت.

شجری زاده در پیج اینستاگرام خود همچنین تبلیغ سران فتنه، تبلیغ به کشف حجاب و روش های برخورد با مردم و پلیس در صورت برخورد با این موضوع را ترویج می کرد.

خط گیری از مسیح علی نژاد از طراحان کشف حجاب نیز در صفحات مجازی وی مشهود است، ارتباط این خانم با سفارت ایتالیا از طریق تحصیل فرزندش در مدرسه این سفارت در تهران و مسافرتهای متعدد به این کشور نشان از دخالت این کشور اروپایی در طرح ضد دینی کشف حجاب دارد به نظر می رسد این کار ها و مسائل، طرحی برای گرفتن پناهندگی هم می باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

مسدود شدن پیج اینستاگرام شاداب دنس مربی رقص در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام شاداب دنس یا همان شاداب فراهانی ( شاداب شکیب ) که مربی رقص می باشد و کلیپ های رقص خود را در پیج اینستاگرام و در معرض عموم به نمایش گذاشته است، مسدود و از دسترس خارج و تمامی ویدئوهای او پاک شدند.با مجله اینترنتی چفچفک همرا ه باشید.

پیج اینستاگرام شاداب دنس با ۴۴۱ هزار دنبال کننده با پیغامی بر روی پیج اینستاگرام خود روبرو شد و تصویر زرد رنگی بر روی عکس پروفایل وی قرار گرفت؛ که نوشته بود این صفحه به دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید.

پیج اینستاگرام شاداب مسدود شد

سردار هادیانفر با اشاره به اینکه تغییر پروتکل ssl اینستاگرام موجب شده تا فیلترینگ هوشمند عملا ناکارآمد شود، درباره شناسایی حساب‌های کاربری این شبکه اجتماعی گفته بود: «۵۱ هزار حساب اینستاگرامی در شناسایی شده که در این میان برخی از کاربران که به شاخ‌ های اینستاگرامی نیز مشهور شده‌اند، حضور دارند. این کانال‌ ها مطالب مبتذل و مستهجن را ترویج می‌کنند. بسیاری از این افراد در کشور‌های دیگر به ویژه ترکیه مستقر هستند؛ اما مواردی هم بوده که نسبت به برخورد با آن اقدام شده است».

علاوه بر شاداب دنسر، جوان اینستاگرامی دیگر کامی یوسفی و تعدادی دیگر نظیر ماهی مائده و الناز قاسمی نیز دستگیر و پیج اینستاگرام آنها از دسترس خارج گردید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

الناز قاسمی رقاص اینستاگرام دستگیر شد پیج اینستاگرامش هم مسدود شد.

اگر شما هم یکی از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام باشید، قریب به یقین با الناز قاسمی مربی رقص اینستاگرامی آشنا شده اید، اگر به تازگی به پیج الناز قاسمی در اینستاگرام سر زده باشید، حتما دیده اید که پیج او هیچ پستی ندارد و تمامی آنها پاک شده اند!با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

در اینستاگرام تب و تاب بازداشت الناز قاسمی بازتاب های زیادی پیدا کرده است. گفته می شود که او بازداشت شده است و در پیج اینستاگرام او پستی با محتوای « این صفحه حسب دستور مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود گردید » منتشر شده است.

علت دستگیری الناز قاسمی

علت بازداشت الناز قاسمی انتشار کلیپ های رقص و بی حجابی در اینستاگرام عنوان شده است. الناز قاسمی، مائده هژبری ، شاداب شکیب ، کامی یوسفی و بارش از جمله افرادی هستند که با صد‌ها هزار دنبال کننده، صفحه خود را از دست داده اند و تمام عکس‌ها و ویدیو‌های آن‌ها پاک شده است.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا بعد از سال جدید ۹۷ اعلام کرد که در حال شناسایی بیش از ۵۱ هزار صفحه اینستاگرامی هستیم که محتوای مستهجن و مبتذل با عکس ها و فیلم های ناهنجار دارند و اقدامات لازم برای شناسایی همه این پیج ها شروع شده است.

در عملیات «عنکبوت ۲» این مرکز ۱۷۰ نفر از اداره‌کنندگان صفحات مدلینگ شامل ۵۸ مدل، ۵۱ مدیر مزون و طراح لباس، ۵۹ عکاس و آرایشگر و دو مؤسسه فعال در عرصه مد شناسایی شده‌اند.

بیوگرافی الناز قاسمی رقاص اینستاگرام

الناز قاسمی متولد ۱۳۶۹ است و در تاریخ ۱۹/۹/۶۹ به دنیا آمده است. وی یکی از افرادی است که توانسته است در اینستاگرام برای خود فالورهای بسیاری جذب کند و مطمئناً از ابتدا به قصد سرگرمی این کار را انجام داده و پس از مدتی متوجه بالا رفتن تعداد فالوورهایش شده است.

الناز قاسمی با کلیپ های رقصی که از خود در اینستاگرام منتشر می نماید توانسته طی مدت کوتاهی در فضای مجازی به چهره ای شناخته شده تبدیل شود. از کارهای موفق الناز قاسمی میتوان به رقص الناز قاسمی و کامی یوسفی اشاره کرد.

عکس های الناز قاسمی مربی رقص در اینستاگرام

الناز قاسمی در پیج اینستاگرام خود نزدیک به ۴۰۰ هزار فالور دارد پیج اینستاگرام الناز قاسمی فعال است. در زیر عکس های جدید اینستاگرام الناز قاسمی را گرد آورده ایم.

الناز قاسمی رقاص اینستاگرامی,دستگیری الناز قاسمی,الناز قاسمی مربی رقصالناز قاسمی کیست

الناز قاسمی رقاص اینستاگرامی,دستگیری الناز قاسمی,الناز قاسمی مربی رقص

اینستاگرام الناز قاسمی

الناز قاسمی رقاص اینستاگرامی,دستگیری الناز قاسمی,الناز قاسمی مربی رقص

سلفی الناز قاسمی


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین جذاب ترین زن جهان

مدتی است که جاستین بیبر و هایلی بالدوین با یکدیگر دیده می شوند و برخی خبرها منتشر شده است که نشان می دهد این دو با یکدیگر نامزد کرده اند و حتی جاستین بیبر در یک رستوران از هایلی بالدوین خواستگاری کرده است. همچنین پیش از این از رفتار این دو در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام کاملاً مشخص بود که این دو با یکدیگر رابطه دارند.با سایت تفریحی چفچفک همراه باشید.

جاستین بیبر پس از جدایی از سلنا گومز و نیکولا پلتز رابطه های جنجالی فراوانی داشته است. در جدیدترین مورد جاستین بیبر با هایلی بالدوین ( Hailey Rhode Baldwin ) بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا رابطه جدیدی را آغاز کرده و آنگونه که خود گفته قصد دارد با وی ازدواج کند.

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین,نامزدی جاستین بیبر,نامزدی جاستین بیبر و هایلی بالدوین

عکس‌ هایی که این دو ستاره آمریکایی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند هم نشان می‌دهد که هر دوی‌شان درست در یک منطقه هستند ولی با این حال خودشان عکسی دو نفره‌ منتشر نکرده‌اند.

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین,نامزدی جاستین بیبر,نامزدی جاستین بیبر و هایلی بالدوین

این دو فرد در سال ۲۰۱۵ هم با یکدیگر در ارتباط بودند که البته آن موقع بالدوین رابطه عاشقانه‌ اش با جاستین بیبر را انکار کرد و گفت جاستین به یک دوست احتیاج دارد که من به همین خاطر در کنارش هستم اما حالا می بینیم که بیبر از او خواستگاری کرده است :)

مجله maxim همه ساله از میان زنان زیبا و جذاب جهان تعدادی را انتخاب و به دنیا معرفی می کند و با آرا و رای مردم در نهایت یک نفر از این زنان را به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن سال را انتخاب می کند؛ در سال ۲۰۱۷ مجله ماکسیم، هایلی بالدوین را به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرد.

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین,نامزدی جاستین بیبر,نامزدی جاستین بیبر و هایلی بالدوین

عکس جذاب هایلی بالدوین و جاستین بیبر

نامزدی جاستین بیبر با هایلی بالدوین,نامزدی جاستین بیبر,نامزدی جاستین بیبر و هایلی بالدوین

نامزدی جاستین بیبر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

چرا برندها به دنبال این سوپر مدل مشهور اینستاگرامی هستند؟!

فیلم سیمونه (۲۰۰۲) را به یاد می‌آورید؟

داستان کلی این فیلم این بود: یک فیلمساز ناموفق به نام ویکتور ترانسکی (با بازی آل پاچینو) با استفاده از فناوری شبیه‌ سازی یک بازیگر کامپیوتری به نام سیمون خلق می‌کند و خود را مدیر برنامه‌ های او معرفی می‌کند. ویکتور خودش حرکاتی را انجام می‌دهد و به جای سیمون بازی می‌کند. به کمک سیمون او دوباره تبدیل به فیلم سازی موفق و فیلم‌هایش دوباره پرفروش می‌شود. او همچنین خوانندگی هم می‌کند.با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید

دیروز خبر جالبی خواندم که بسیار شبیه داستان همین فیلم بود: ماجرای لیل میکوئلا (Lil Miquela) داستان تازه‌ای نیست ولی آن چیزی که تعجب‌آور است؛ بی‌توجهی برند های معروف و مطرح لباس دنیا به این موضوع و بستن قراردهای تبلیغاتی با این مدل مشهور اینستاگرام است.

لیل میکوئلا با نزدیک به ۱.۲ میلیون فالوئر، یکی از سوپراستارها و مدل‌‌ های معروف در اینستاگرام است. این دختر جوان مانند همه سوپراستارهای شبکه‌ های اجتماعی، عکاس‌ های شخصی‌ اش را با لباس‌های برندهای معروف و گران‌ قیمت روی اینستاگرام آپلود می‌کند و البته کپشن‌ هایی زیرکانه و هوشمندانه می‌نویسد تا به خوبی تبلیغ این برندها را کرده باشد.

لیل در میان نوجوانان و جوانان اینستاگرامی بسیار مشهور بوده و گاهی به سمبل و الگوی مد و لباس در میان آن‌ها به‌ خصوص جوانان لندنی تبدیل می‌شود.

این مدل اسپانیایی – امریکای جنوبی هر لباس و سبک پوششی که روی اینستاگرام آپلود کند؛ تنها چند ساعت بعد در خیابان‌های شهرها دیده می‌شود. کاملا همانند کاربران معمولی اینستاگرام سلفی می‌گیرد و عکس‌های خودش را منتشر می‌کند.

حساب کاربری Lil Miquela از سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شده و خودش را شهروندی در کالیفرنیا معرفی کرده است که می‌خواهد زندگی فوق‌ العاده‌ای را تجربه کند. موهای قهوه‌ای‌اش، چهره دو رگه‌اش، چشمان رنگی‌ اش و آرایش خاص‌اش باعث افزایش طرفدارانش شده است.

همه‌چیز یک مدل لباس ایده‌آل را دارد و برای بسیاری از دختران جوان نماد زندگی در دهه اخیر است؛ فقط یک تفاوت کوچک با سوپراستارهای بزرگ اینستاگرام دارد: انسان نیست! یک مدل سه بعدی گرافیکی کامپیوتری است که احتمالا با مدل واقعی یک دختر ترکیب می‌شود.

برخی از تصاویر او بسیار واقعی به نظر می‌ رسند ولی خودش در ماه آوریل طی یک پست گفت: «من انسان نیستم؛ من یک ربات هستم!»
روبات یا انسان؟ چه فرقی می‌کند …

چه تصویر و توهم وحشتناکی، چون تا کنون چند صد هزار نفر تصور کرده بودند واقعی است. به مرحله‌ای از تلاقی انسان‌ ها و ربات‌ ها رسیدیم که دیگر تشخیص آن‌ ها این‌قدرها ساده نیست و جای یکدیگر را در دنیای واقعی می‌گیرند.

بعدها اطلاعات بیشتری درباره لیل میکوئلا منتشر شد. او یک CGI یا تصویر تولید شده توسط کامپیوتر است که توسط یک استارتاپ لس‌آنجلسی به نام Brud ساخته می‌شود.

این استارتاپ در حوزه هوش مصنوعی و روباتیک فعالیت می‌کند و توسط چندین شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ و شناخته شده دیگر پشتیبانی می‌شود.

در حقیقت، لیل نمونه‌ای از لشکر سوپراستارهای مجازی و جعلی است. در دنیای شبکه‌های مجازی، چندین نمونه معروف دیگر مانند Bermuda و Blawko و Shudu وجود دارند که ما آن‌ها را جزو اولین سوپرمدل‌ های دیجیتالی می‌شناسیم.

این سوپرمدل‌ های دیجیتالی همانند سوپرمدل‌ های انسانی، اغلب محصولات برندهای معروف دنیا را تبلیغ می‌کنند. مشخص نیست که پست‌های آن‌ها را حامیان تبلیغاتی‌شان می‌نویسند یا اینکه شرکت‌ها و افراد مستقلی آن‌ها را منتشر می‌کنند. همین‌طور، درآمدهای مالی و سودآوری آن‌ها کاملا روشن نیست.

اما سوال اساسی در این فضا به عملکرد برندهای دنبال‌کننده این سوپرمدل‌ های دیجیتالی برمی‌گردد. چگونه این برندها سراغ این مدل‌های CGI می‌روند در حالی‌که آن‌ها نه لباسی پوشیده و نه در دنیای واقعی زندگی می‌کنند.
سوپرمدل‌های انسانی بازنشسته می‌شوند

آیا این مدل تبلیغ لباس و برند؛ کلاهبرداری یا گمراه کردن کاربران و مردم نیست؟ در این پست‌ها مشخص نیست کدام تصویر و مدل واقعی یا غیر واقعی است!

برخی کارشناسان رسانه‌ای موافق استفاده از CGI برای تبلیغ برندها و محصولات هستند. این افراد می‌گویند با راه‌کار و روشی جدید در حوزه تبلیغات روبرو هستیم و باید آن را پذیرفت. آن‌ها بهانه می‌آورند انسان‌ها هم با فتوشاپ عکس‌های خود را ویرایش و دست‌کاری می‌کنند.

برخی از متخصصان هوش مصنوعی طرفدار CGI هم به یک نکته جالب اشاره می‌کنند: « ۱۰۰ سال پیش، برندها چطور تبلیغ می‌کردند؟»

مانکن‌های پلاستیکی هم انسان نبودند ولی لباس‌های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه را تبلیغ می‌کردند و مردم هم با آگاهی از این موضوع، خرید می‌کردند.

برندها می‌دانند CGI یک انسان نیست ولی مزایای زیادی برایشان دارد. درگیری‌ها و دردسرهای کار با یک مدل انسانی را ندارند؛ در دنیای مجازی تأثیرگذاری بیشتری دارند و دستشان برای انواع طراحی و ارایه الگوی موردنظرشان باز است.

می‌توانند یک لباس و محصول را در زمان مناسب، با زاویه مناسب و زیباشناسی بالا نشان مردم بدهند. روی مدل‌های دیجیتالی کنترل بیشتری دارند و فقط پشت کامپیوتر می‌نشینند تا یک مدل جدید بسازند.

در نهایت، مطمئن باشید در آینده سوپرمدل‌های دیجیتالی بیشتری خواهیم دید. روبات‌ها و انسان‌های بیشتر با یکدیگر نقش عوض می‌کنند و هوش مصنوعی شاه‌کارهای دیگری در حوزه تبلیغات دیجیتالی رو می‌کند.

فقط باید از برندها و شرکت‌های تبلیغاتی انتظار داشته باشیم شفاف‌تر عمل کنند و سوپرمدل‌های دیجیتالی و انسانی را به خوبی معرفی و از هم‌دیگر متمایز کنند تا کاربران بدانند عاشق و فریفته چه روباتی شدند!

تابناک باتو | مجله اینترنتی : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عمل لب شکری‌ ها در خراسان جنوبی توسط گروه خیرخواهانه جراحی پلاستیک و ترمیمی

لب شکری یک نقص مادرزادی قابل درمان است. این نقص زمانی رخ می‌دهد که در هنگام رشد جنین، بافت‌ های فک فوقانی و بینی آنگونه که باید رشد نمی‌کنند. این حالت باعث به وجود آمدن شکافی در لب بالایی می‌شود که به آن لب شکری می‌گویند. لب شکری معمولا موجب اختلال در سلامت فرد نمی‌شود و می‌توان به کمک عمل جراحی مشکل را رفع و وضعیت ظاهری فرد مبتلا را بهبود داد. گروه خیرخواهانه جراحی پلاستیک و ترمیمی در بیست و دومین سفر خود به خراسان جنوبی سفر کردند که در این سفر گروه خیرخواهانه رکوردی را با انجام بیشترین تعداد عمل جراحی بر روی این بیماران در این استان به ثبت رساندند.با سایت تفریحی چفچفک همراه باشید.

خبرگزاری ایسنا | صفحه اصلی | ISNA News Agency : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.