مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

گم شدن انگشت پای بیمار در بیمارستان ورامین!!!

خبرگزاری مهر: یک منبع رسمی در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین در گفتگو با خبرنگار در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص گم شدن انگشت پای یک بیمار در بخش رادیولوژی این بیمارستان اظهار داشت: این موضوع به شکلی که مطرح شده صحت ندارد.با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

وی افزود: پای یک فرد زیر دستگاه پرس رفته و پس از آن به چند بیمارستان در تهران مراجعه می کند، که اقدامی برای وی صورت نگرفته است و سپس به بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین مراجعه می کند، این که گفته می شود، انگشتی از پای وی گم شده اصلا صحت ندارد، دو انگشت وی آسیب دیده بود، که یکی از این انگشت ها « گانگرن»، یعنی در اثر کاهش خون رسانی سیاه شده بود، که دکتر وی را به اتاق عمل می برد و انگشتی که قابلیت داشته است را مداوا می کند و پای دیگر قاعدتا باید «آمپوته» می شد.

وی گفت: این بیمار چند روز نیز در بیمارستان بستری بود و سپس مرخص شد.

این منبع آگاه در خصوص اتفاقاتی که در بخش رادیولوژی بیمارستان رخ داده بود، گفت: صورتجلسه انتظامی وجود دارد، در آن لحظه بیمار تصادفی و بدحال در اتاق رادیولوژی حضور داشته است، نمی توان یک بیمار بد حال را در رادیولوژی رها کرد و به بیمار سرپایی رسید.

وی گفت: کسی که به بیمارستان های بزرگ و معتبر تهران مراجعه کرده اما اقدامی برای وی انجام نشده است، به بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین آمده و جراح ارتوپد پای وی را شسته و اقدامات درمانی را انجام داده، بخیه زده و آتل گرفته و ۴۸ ساعت بعد یک انگشت را پیوند زده و دیگری را «آمپوته» کرده و یک هفته وی را بستری کرده است، با این اقدامات و سیاه نمایی ها دلسرد می شود، فکر کنم این اقدامات به وضعیت درمان در ورامین ضربه خواهد زد.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

مردن هم در تهران گران شد!!

بر اساس نرخ‌ های پیشنهادی شهرداری به دلیل آنکه ۹۵ درصد ظرفیت قبور فاز ۲ بهشت زهرا (س) به اتمام رسیده، هزینه قبور باقیمانده فاز ۲ از قطعات ۲۰۰ تا ۲۵۸ به قیمت ۹ میلیون تومان تعیین و درخواست جایگزینی با نرخ گذشته این قطعات در این لایحه مطرح شد. در این لایحه پیشنهاد شده نحوه قیمت در فاز سوم بهشت زهرا (س) یعنی قطعات ۳۰۰ تا ۳۲۵ که تکمیل و تجهیز شده تا پر شدن ظرفیت ۷۰ درصدی طبقه زیرین و طبقات فوقانی آن به ازای هر قطعه یک میلیون ریال و پس از آن یعنی ظرفیت ۷۰ تا ۸۰ درصد این نرخ ۲۰ میلیون ریال و در مرحله بعد یعنی ظرفیت ۸۰ تا ۹۰ درصد ۳۰ میلیون ریال و ۹۰ تا ۱۰۰ درصد ۴۵ میلیون ریال تعیین شود.با سایت تفریحی چفچفک همراه باشید.


در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بهای خدمات سازمان بهشت زهرا (س) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت در بخش‌های مختلف بهای خدمات این سازمان با رأی اکثریت اعضای شورا افزایش پیدا کرد.

به گزارش چفچفک ، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، لایحه شهرداری در خصوص اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س) مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بر اساس این لایحه عنوان شد که در سال‌های اخیر سازمان بهشت زهرا (س) روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر متوفی و سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر از متوفیان شهر تهران را پذیرش کرده است که از این تعداد بیش از ۳۵ هزار نفر در سازمان بهشت زهرا (س) دفن شده‌اند. همچنین در سال ۱۳۹۶ بیش از ۲۲ هزار نفر از شهروندان تهرانی از سیستم قبر‌های رایگان استفاده کرده‌اند و خدمت‌ رسانی به صورت مستمر و بدون وقفه در این سازمان انجام شده است. علاوه بر این نرخ خدمات قابل ارائه سازمان از سال ۹۰ تا به امروز افزایشی نداشته است.

بر اساس نرخ‌ های پیشنهادی شهرداری به دلیل آنکه ۹۵ درصد ظرفیت قبور فاز ۲ بهشت زهرا (س) به اتمام رسیده، هزینه قبور باقیمانده فاز ۲ از قطعات ۲۰۰ تا ۲۵۸ به قیمت ۹ میلیون تومان تعیین و درخواست جایگزینی با نرخ گذشته این قطعات در این لایحه مطرح شد. در این لایحه پیشنهاد شده نحوه قیمت در فاز سوم بهشت زهرا (س) یعنی قطعات ۳۰۰ تا ۳۲۵ که تکمیل و تجهیز شده تا پر شدن ظرفیت ۷۰ درصدی طبقه زیرین و طبقات فوقانی آن به ازای هر قطعه یک میلیون ریال و پس از آن یعنی ظرفیت ۷۰ تا ۸۰ درصد این نرخ ۲۰ میلیون ریال و در مرحله بعد یعنی ظرفیت ۸۰ تا ۹۰ درصد ۳۰ میلیون ریال و ۹۰ تا ۱۰۰ درصد ۴۵ میلیون ریال تعیین شود.

بر اساس این لایحه تدفین در سایر آرامستان‌ ها مانند مساجد، امام‌ زاده‌ها، بقاع متبرکه ممنوع است و در صورت دفن مجاز بابت هر متوفی حداکثر پنج درصد مبلغ دریافتی و یا معادل ۱۵ میلیون ریال در وجه سازمان بهشت زهرا واریز شود. در بخش دیگری از این لایحه پیشنهاد شده هزینه افزایش هر طبقه قبر در قبور ۳۰ ساله پنج میلیون تومان، هزینه افزایش هر طبقه قبر در قبور خالی فاز ۱ و ۲ پنج میلیون تومان، خدمات نگهداری سالیانه آرامگاه‌ها ۶۵۰ هزار تومان، هزینه سنگ قبر ۱۰۰ هزار تومان، هزینه آماده سازی قبر ۵۰ هزار تومان، نصب سنگ قبر ۵۰ هزار تومان، نگهداری متوفی در سردخانه روزانه ۲۰ هزار تومان، تابلوی سر مزار ۱۵ هزار تومان، ترمه ۴۰ هزار تومان و کاور بسته بندی متوفی ۲۰ هزار تومان تعیین شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی این لایحه، تمامی موارد آن را با اکثریت آراء به تصویب رساندند و پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص اخذ ۵۰ درصدی بهای خدمات برای کودکان زیر هفت سال نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

دانلود فیلم The Ash Lad In the Hall of the Mountain King 2017 خانه خراب کن با دوبله فارسی و کیفیت عالی

نام اثر: فیلم خانه خراب کن The Ash Lad In the Hall of the Mountain King

کیفیت: Full HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.1/10

ژانر: ماجراجویی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: نروژ

کارگردان: Mikkel Brænne Sandemose

ستارگان: Vebjørn Enger , Eili Harboe , Mads Sjøgård Pettersen

سال تولید: 2017 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان: 99 دقیقه

داستان فیلم:

اسپن یک پسر کشاورز فقیر ، همراه با برادرانش راهی یک سفر ماجراجویانه و خطرناک می‌شوند تا شاهزاده‌ای را از دست یک ترول ظالم نجات دهند و با پاداش آن ، مزرعه‌ی خانواده‌ی خود را آباد کنند. اما …

لینک های دانلود با دوبله فارسیمنبع : سایت آپ تی وی

آپ تی وی - دانلود فیلم : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر عمادی به نام دلهره + متن آهنگ

متن آهنگ امیر عمادی دلهره

دلهره دارمو دلم میگیره هی بهونتو کاش وقت رفتن بود و باز بیشتر میگفتمت نرو

بد موقعی رفتی و من بد موقعی تنها شدم

من که نتونستم هنوز وایسم رو پای خودم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

کسی نمیتونه منو شبیه تو آروم کنه ی ذره دلداریم بده دلتنگیمو تموم کنه

دلگیر دنیای منو روزام شبیه شب شده ی جور

برسون خودتو دل دیگه جون به لب شده

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

نمیدونی بدون تو من با خودمم چه بدم نمیشه با تو باشمو قید خودم هم زدم

بدون توام و بدون جاتو به هیشکی نمیدم

از تو که غیر ممکنه من از خودم دل بریدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نکس وان موزیک | دانلود آهنگ جدید ، دانلود موزیک : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

طلاق زن و شوهر بخاطر بازی مسی و رونالدو در جام جهانی 2018

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک , کل کل زن و شوهر فوتبال دوست بر سر رونالدو و مسی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باعث طلاق گرفتن این زوج شد !! یک زن و شوهر روسی در طی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ بر سر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از یکدیگر جدا شدند.

رویداد های بزرگ ورزشی نظیر جام جهانی از جمله چیزهایی است که قرار است افراد را دور هم جمع کرده و همراه هم از تماشای بازی لذت برده و از تیم ها و بازیکنان محبوب شان حمایت کنند ولی جام جهانی ۲۰۱۸ و طرفداری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای یک زوج روسی که ۱۴ سال از زندگی مشترک شان می گذرد، دلیلی برای طلاق شد! ماجرای عجیب طلاق بر سر رونالدو و مسی را در مطلب زیر خواهید خواند.

آرسن ۴۰ ساله و همسرش لودمایلا ۳۷ ساله از هواداران بزرگ فوتبال هستند. درحقیقت آنها حتی در طول تماشای مسابقات در جام جهانی سال ۲۰۰۲ با هم آشنا شدند و علاقه هر دو آنها به این ورزش یکی از دلایل رابطه نزدیک آنها به هم بود. حتی با این که آنها هر کدام طرفدار یکی از دو تیم رقیب روسی بودند نیز موجب نشد آنها از ازدواج با هم صرف نظر کنند. ولی هفته گذشته، عشق آنها به دو تن از بزرگترین فوتبالیست های رقیب در تاریخ یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، موجب شد آنها زندگی مشترک ۱۴ ساله خود را به پایان برسانند

آرسن به روزنامه روسی Argumenti i Fakty اظهار داشت که به گزارش سایت تفریحی چفچفک او و همسرش اغلب بر سر مسی و رونالدو با هم مشاجره کرده و یا کری می خواندند ولی این جام جهانی آخرین بار بود.

ظاهرا پس از اولین بازی ناامید کننده تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸، لودمایلا شروع به مسخره کردن بازی و عملکرد لیونل مسی می کند و اینکه او حتی نمی تواند فوتبال بازی کند و آرسن صحبت های او را نادیده می گیرد. ولی در طول بازی بین آرژانتین و نیجریه، او دیگر نمی تواند جلو عصبانیت خود را بگیرد. او این بار وقتی مشغول شادی از گل مسی بود، همسرش دوباره شروع به مسخره کردن فوتبالیست محبوبش لیونل مسی کرد و او دیگر قادر به تحمل نبود.

عاقبت کری خوانی زن و شوهر در بازی های جام جهانی

آرسن می گوید: “این آخرین حد تحمل من بود. از همان شروع جام جهانی لودمایلا به طور مداوم هم مرا و هم فوتبالیست محبوبم را مسخره می کرد و می گفت او بد بازی می کند و حتی نتوانسته از عهده یک پنالتی مهم در بازی با ایسلند برآید.

در طول بازی با نیجریه، من خیلی برای آنها (آرژانتین) نگران بودم. وقتی او یک بار دیگر شروع به صحبت های ناخوشایند در مورد مسی و بازی های او کرد، من عصبانی شدم و برای تلافی، هر چه که در مورد رونالدو محبوب او ، تیم پرتغال، خودش و تمام تیم هایی که لودمایلا طرفدارشان بود، به فکرم می رسید، بر زبان آوردم. سپس همه وسایلم را جمع کرده و برای همیشه او را ترک کردم.”

طبق گزارشات، ظاهرا آرسن درست فردای همان روز به دادگاه رفته و برای طلاق دادن همسرش اقدام می کند…

ایران ناز: سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس پروفایل فانتزی دخترانه همراه متن های دخترونه (خاص ترین عکس ها برای پروفایل دختر)

عکس پروفایل فانتزی دخترانه + متن های دخترانه

دراین مطلب از سایت تفریحی چفچفک مجموعه ای از عکس پروفایل فانتزی دخترانه و متن های دخترانه را جمع آوری کرده ایم، آورده اند که میان تمام نداشتن ها دوستت دارم / شانس دیدنت را هرروز ندارم ولی دوستت دارم / وقتی دلم هوایت را میکندحق شنیدن صدایت را ندارم ولی دوستت دارم / وقتهایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم ولی دوستت دارم / آری همه ی وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت / و میان تمام نداشتن ها بازهم با تمام وجودم دوستت دارم …

میگذرد گاهی از غرورش

گاهی از کسیکه سخت دوستش دارد

گاهی خودش را پنهان می‌کند،زیرصدای موسیقی هدفونش

گاهی پشت لبخندهای ساختگی

اما … یک روز ، بعد از یک اتفاق

گریه هایش تا همیشه بند می‌آید و تبدیل میشود به نگاهی سرد

دختر را میگویم

روزی که برای نخستین بار تو را خواهم بوسید یادت باشد کار ناتمامی نداشته باشی

یادت باشد

حرفهای آخرت رابه خودت و همه ی گفته باشی

فکرِ برگشتن به روزهای قبل از بوسیدنم را از سرت بیرون کن

تو

در جاده ای بی بازگشت قدم می‌گذاری

که شباهتی به خیابان های شهر ندارد

با تردید

بی تردید

کم می آوری

زن که باشی : غمت را پنهان میکنی پشت نقاب آرایشت

و با رژ لبی قرمز خنده را برای لبهایت اجباری میکنی

آنوقت هم فکر میکنند نه دردی هست، نه غمی

و تنها نگرانیت، پاک شدن رژ لبت است

زن که باشی مردانه باید غم بخوری

ﺁﺯﺍﺭﻡ می دهی ﺑﻪ ﻋﻤﺪ ﺎ ﻏﺮ ﻋﻤﺪ ﺧﺪﺍﻣﺪﺍﻧﺪ

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﻪ ﻫ ﻧﻤ ﻮﻢ

ﺣﺘ ﺩﺮ ﺭﻧﺠﺪﻥ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺎﺩﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ

ﺍﺷ ﻣﺮﺰﻡ

ﺳﻮﺕ ﻣﻨﻢ ﻭ ﺗﻮ ﻫﻤﻨﺎﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﺪﻫ

ﻧﻔﺮﻨﺖ ﻫﻢ ﻧﻤ ﻨﻢ ﺧﺎﻟﺖ آسان

شکسته ﻫﺎ ﻧﻔﺮﻦ ﻫﻢ بکنند، ﺮﺍ نیست

لعنت، ﺗﻪ ِ ﺩﻝ ﻣ ﺧـﻮﺍﻫﺪ دل شکسته هم ﻪ ﺩﺮ سر ﻭ ﺗﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ

راستی خدا دلم هوای دیروز را کرد هوای روزهای کودکی را دلم می‌خواهد

مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم رابه دستش بسپارم تا برای تو بیاورد دلم می خواهد اینبار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی

تان هر چه می خواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو دلم می‌خواهد

می‌شود بازهم کودک شد؟

تو را دوست دارم؛

نه فقط به خاطر آن چه که هستی

بلکه برای انچه که هستم وقتی که با تو هستم

دوستت دارم

به خاطر بخشی از وجودم

که تو با عشق ات پروراندی

بدون تماس، دون حرف، بدون نشانه

تنها با حضورت

با این که بودی،خودت بودی و این معنای راستین عشق است

یک دم از خیال من نمی روی ای عزیز من

دگرچه چه پرسی زحال من

تا هستم من اسیر کوی توام

درآرزوی تو ام

اگر تورا جویم حدیث دل گویم

تو را جویم ای عزیز من

بگو کجایی بدست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی

دلم غمگین تر از هر شب، دو چشمم باز بی خواب است

ببار ای آسمان امشب، که قلبم باز بی تاب است

نه روز آرامشی در دل، نه شب در چشم من خواب است

برایت شعر میگویم، که امشب شام مهتاب است

من امشب با تو میگویم، همه ی ناگفته هایم را

دمی با تو به سر بردن، خودش آرامشی ناب است

احساست رانفس می کشم

نگاهت رامیخوانم

قلبت رامینوازم

صدایت رامیبوسم

سکوتت رامیشنوم

ازعاشقانه هایت برای خودم لباس میدوزم

دیوانه نیستم

فقط یک جورخاص که کسی بلدنیست عاشقت هستم

هوای قلب من امشب هوای سرد تنهاییست

دل من یاد تو افتاد چقدر جای دلت خالیست

حضورت گر کنارم نیست

نگاهت گر به سویم نیست

ولی جای قدمهایت هنوزم در دلم باقیست

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی

نفسی برای ماندن درکنار او نخواهی داشت

پس با کسی بمان

که نصف راه رابه سمتت دویده باشد

در چمدان کوچک ات جا بده

یا مثل تکه ای از روشنایی بگذار گلوبندت باشم

من را مثل شعری کوتاه با باغ های میوه و ذره های چرخان نور در دهانت آب کن

تو باید همان پنجره ی بدون قاب باشی

که اصالتش به خورشید میرسد

باور آدمهای ساده را خراب نکن

آدمهای ساده با تو تا ته خط می‌آیند

و اگر بی معرفتی ببینند، قهر نمیکنند

میمیرند

مرگ پروانه را آیا دیده ای ؟

پروانه با یک تلنگر میمیرد

ﺯﻥ ﺍﺳﺖ ﺩﺮ

ﺟﻮﺭ ﻋﺎﺷﻖ ﻣ ﺷﻮﺩ ﻪ ﺣﺲ ﻣ ﻨ ﻫﺎﻩ ﺍﺯ ﻨﺎﺭﺕ ﻧﻤ ﺭﻭﺩ

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘ ﻣ ﺷﻨﺪ

ﺟﻮﺭ ﻣ ﺭﻭﺩ ﻪ ﺣﺲ ﻣ ﻨ ﻫﺎﻩ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﻧﺒﻮﺩﻩ

دوست داشتن تو بوی باران می‌ دهد

همان قدر بی مقدمه

همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد

مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

درد دارد ! وقتی می‌رود

و همه ی می‌گویند : دوستت نداشت

و تو نمیتوانی به همه ی ثابت کنی که هرشب

با عاشقانه هایش خوابت می کرد

هوای قلب من امشب هوای سرد تنهاییست

دل من یاد تو افتاد

چقدر جای دلت خالیست

حضورت گر کنارم نیست.. نگاهت گر به سویم نیست.

ولی جای قدمهایت هنوزم در دلم باقیست

بعضیا فکر میکنن

نمیتونی بری

نمیتونی دل بکنی

اما نمیدونن گاهی باید لبخند زنان

قیدشون رو بزنی واسه همیشه

تـو

مالک تمام احساسـم هستی

تمام عشقـم

تمام احساس ناب دست نخورده ام

که حاضـر نیستم

حتی ذره اب ازآن رابا هیچ کس تقسیـم کنم

با هیچ کس

جزتو

یکی باید باشد

تا بلندی موهایت بر سرت سنگینی نکند

آینه پی ببرد که هست

تورا ورانداز کند

باتمامی لباسهای پشت ویترین، برای او

اسباب خانه نظام گرفته باشند

چای دمش گرم باشد

اصلا می دانی ؟ یکی باید باشد

زیر سرت را بلند کند

درگوشت بخواند

یکی باید برایت شعر بگوید، تا زندگی کنی

هر قدمی که دورتر می شوی انگاردنیا هم تنگتر میشود

تا آنجا که تنها نقطه هائی باقی می‌مانند که انها هم می شوند سهم نوشته هایم

می‌شوند سه نقطه

می‌شوند سکوت

می شوند بغض

می شوند جائی که درست دلتنگی از آنجا آغاز میشود

عکس پروفایل فانتزی دخترانه + متن های دخترونه «خاص ترین عکسها برای پروفایل دختر»

سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.com : بخش سرگرمی از مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

داماد تهرانی فهمید همسرش بازیگر فیلم پورن در خارج کشور بوده!

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است

عروس و داماد تهرانی که در دادگاه حاضر شده اند درخواست طلاق و جدایی دارند و مرد ادعا می کند که زنش بازیگر فیلم های پورن است. مرد جوان با در دست داشتن مدرک و عکس های غیر اخلاقی به سوی کلانتری 134 شهرک قدس رفت تا از همسر خود که باعث فریب دادن در ازدواج شده بود شکایت کند.

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک از شکایت ابتدایی پرونده به دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو به روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک به 2 سال پیش با همسرم در یک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی با هم داریم و تصمیم گرفتیم تا با هم ازدواج کنیم.

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌های عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌ تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت به وی شک کردم

تا اینکه یک روز از سر کار زودتر به خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن است از فرصت استفاده کرده و به صورت رندومی همه فایل‌ها را بررسی کردم که ناگهان به یک بخش رسیدم.وقتی آن را باز کردم با عکس‌ ها و فیلم‌های غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه می‌کنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم که اشتباه نمی‌کنم و کسی که در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده می‌شود، همسرم است. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع به داد و بیداد کرد که من چرا بدون اجازه وارد لپ‌ تاپش شدم وقتی عکس‌ ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

این عکس‌ها به زمان گذشته مربوط می‌شود و قرار بود که من با این مرد ازدواج کنم که نشد اما عکس‌ها و فیلم‌ها خلاف حرف‌های همسرم را ثابت می‌کند و فهمیدم او وقتی در خارج از ایران بود در فیلم مستهجن بازیگر بوده است و رفتارهای غیر‌اخلاقی زیادی داشته و با فریب دادن من وارد زندگی‌ام شده است، به خاطر همین تصمیم گرفتم شکایت کنم تا همه موضوع کاملاً مشخص شود.

بعد از ادعاهای این مرد، همسرش در دفاع از خود گفت: این عکس‌ها به دوران قدیم من در خارج از ایران بر‌می‌گردد و قرار بود من با این مرد ازدواج کنم که نشد.وی افزود: شوهرم بدون اجازه به لپ‌تاپ من دست زده و این عکس‌ ها را برداشته و در همه سایت‌های مجازی پخش کرده است که من به پلیس سایبری مراجعه کردم و علیه او شکایت مطرح کرده‌ام.

با ادعاهای این زوج دادیار صفریان مأموریتی را به پلیس سایبری داد که پس از بررسی‌های تخصصی آنان مشخص شد ادعاهای شوهر این زن واقعیت دارد و وی در خارج از ایران با دوری از اعتقادات مذهبی و اجتماعی در یک منجلاب گرفتار شده و سپس با پشیمانی به ایران بازگشته است.بدین‌ترتیب پس از این بررسی‌ها و صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه فرستاده شد تا رأی نهایی صادر شود.

تحلیل قضایی پرونده

دادیار مهدی صفریان، دکترای حقوق

پرونده پیش‌روی از چند منظر قابل بررسی است. از منظر اجتماعی ازدواج یک رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی هر فرد تلقی می‌شود. نتیجه ازدواج هرچه باشد دارای آثار فردی و اجتماعی زیادی است. تشابهات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و نزدیکی دیدگاه‌های زوجین و پرهیز از انتخاب صرفاً احساسی سبب یک ازدواج موفق خواهد بود

متأسفانه در این پرونده زوجین دارای تقارن مذهبی نبوده و پایبند نبودن به اعتقادات مذهبی و حتی آداب و سنن در زوجه به وضوح به چشم می‌خورد. از منظر حقوقی نیز ابعاد این پرونده قابل تأمل است. بر‌اساس اصل صلاحیت شخصی که در ماده 7 قانون مجازات اسلامی نیز منعکس شده است، اگر هر ایرانی در خارج از کشور مرتکب جرم یا جرایمی شده و در ایران یافت و مسترد شود، بر‌طبق قانون ایران مجازات خواهد شد.

جرایم زوجه در خارج از ایران در قوانین ایران جرم‌ انگاری شده و دارای ضمانت اجرای کیفری است. در این پرونده زوجه که در سنین نوجوانی به خارج از کشور به منظور ادامه تحصیل رفته است، به علل سستی اعتقادات مذهبی و فرهنگی و خلأ ارزش‌های اجتماعی مرتکب وقوع این رفتار مجرمانه می‌شود.

مشکل در جایی حادتر می‌شود که زوج از طریق رایانه شخصی زوجه به فیلم‌های غیر‌اخلاقی وی دسترسی پیدا می‌کند و پس از جست‌و‌جوی اینترنت و با دستیابی به موارد بیشتر، اقدام به انتشار این فیلم‌ها کرده و در گام آخر به پلیس سایبری مراجعه می‌کند.

نکته قابل ذکر اینکه در قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌های غیر‌مجاز می‌کنند، انتشار و توزیع این‌گونه فیلم‌ها به هر نحو دارای خصیصه کیفری بوده و حسب مورد دارای ضمانت شلاق، جزای نقدی و حبس است.

به هر روی اشتباه زوج و زوجه در این پرونده باعث ایجاد مشکلات عدیده برای هر دوی آنها گشته است. پایبندی به اصول مذهبی، فرهنگی و اعتقادات و ارزش‌های اجتماعی صحیح می‌تواند در پیشگیری این‌گونه جرایم نقش مهمی ایفا کند.

سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.com : بخش اخبار داغ و جالب از مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

بیوگرافی ابی و همسرش به همراه لیست آلبوم ها و آهنگ های ابی

بیوگرافی ابی و همسرش به همراه لیست آلبوم ها و آهنگ های ابی 

ابراهیم حامدی که همه ی ما وی را با نام ابی می شناسیم، آقای صدای ایران زمین است. تمام نسل های دهه پنجاه و بعد ازآن با صدای ابی خاطره دارند و تک تک موزیک هایش را از حفظ بلد اند. ابراهیم حامدی مشهور به ابی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است.با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

دیپلمه ریاضی است، وی بیشتر با نام آقای صدا در ایران شناخته میشود، قبل از انقلاب کارمند فرهنگ و هنر بود، 4 خواهر و یک برادر داشت که مدت ها پبش برادرش فوت کرد، پدر خیاط و مادرش خانه دار بود.

ابراهیم حامدی، آقای صدای ایران زمین

از خانواده تا علاقه

تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن این که بارها هم گفته‌ ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌ کردم، در سن ده یازده سالگی، مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئله درس خواندن، خوانندگی بود، در خانه برای هم‌ کلاسی‌ هایم و همین‌ طور برای بچه‌ محل‌ ها می‌ خواندم.

ابراهیم حامدی

اولین باری که روی صحنه رفتم

اولین بار در کاخ جوانان جنوبی در میدان راه آهن، زمانی که فکر می‌ کنم هفده هجده سالم بود روی صحنه رفتم، در آن زمان من با بچه‌ های محل، هم مدرسه‌ ای‌ ها، گروه Sunboys را درست کردیم

خوانندگی بدون کلاس

تابحال کلاسی نرفتم فکر هم نمی‌ کنم که نیازی داشتم برای این کار، یک سری حس‌ هایی هست، مثل نقاشی، مثل ترانه سرودن و شعر گفتن که حس‌ اش با انسان است.به گزارش سایت تفریحی چفچفک حالا بنظر من شاید آدم برای تقویت خودش و حسش شاید نیاز داشته باشد به معلم، به کلاس یا به استاد. اما در کاری که من انجام می‌ دهم، نه، این کار بیشتر حسی ست.

گروه بلک کتز

صدای او در گروه sunboys مورد پسند شهرام شپ پره قرار میگیرد و به پیشنهاد وی ابی وارد گروه بلک کتز میشود او درکنار فرهاد مهراد خواننده پاپ ایرانی، مدت دو سال با گروه بلک کتز همکاری می‌ کند و مدت زیادی در کاباره کوچینی به روی صحنه می‌ رود.

عکس ابی و همسرش مهشید

ازدواج اول دوم + طلاق

ابی درسال 1353 با فروزه مقدادی ازدواج می کند و از وی صاحب سه دختر بنام های عسل، سایه و خاتون می‌شود، بعد از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند آشنا می‌شود که وی نیز از همسر سابق خود یک پسر نام فرشید دارد که پسر خوانده ابی می باشد.

آشنایی ابی با مهشید برومند در یکی از اجراهای وی در گوتنبرگ بوده است، مهشید برومند که مدیر برنامه‌ های ابی نیز محسوب می‌ شود در اکثر کنسرت‌ های وی حضور داشته است.

موسیقی مورد علاقه

ابی به موسیقی یونانی علاقه‌ مند است و از خوانندگان محبوبش می‌ توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کردبه گزارش پارس ناز او تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه نیز ندارد.

اولین ترانه مستقل تا شهرت

اولین ترانه مستقل خودرا با نام عطش برای فیلمی بهمین عنوان ساخته می‌ شود عرضه می کند، دومین ترانه وی چرا چرا نام دارد، اما سومین ترانه ابی که به گفته خودش باعث معروفیت وی می‌ شود ترانه‌ ای است به نام شب با شعر اردلان سرفراز و موزیک منصور ایران‌ نژاد که برای اولین بار در شوی مشهور میخک نقره‌ ای از فریدون فرخزاد پخش می‌ شود.

عکس قدیمی ابی

خروج از ایران

من دو سال قبل از انقلاب به‌صورت بسیار تصادفی به ایالات امریکا آمدم. برنامه‌ ای داشتم در ایالات امریکا بمانم و هم در ایران و هم این جا زندگی کنم که متاسفانه نشد. ولی رفتن من به ایالات امریکا به‌ صورت اجباری اصلا نبود.

بازیگری

ابی در دو فیلم در نقش بازیگر حضور داشته است. یکی فیلم بوی گندم، محصول سال ۱۳۵۶ و دیگری فیلم ناخدا با خدا، محصول سال ۱۳۵۲ می‌باشد، بعد ها ابی از بازی دراین فیلم اظهار ندامت و پشیمانی می کند و آنرا دخالت در حوزه غیرتخصص خود عنوان می‌ کند.

خوانندگی در فیلم

ابی بعنوان خواننده نیز در سینمای کشور ایران فعالیت داشته است. طبق آمار بانک جامع اطلاعات سینمای کشور ایران، در میان ۲۹۶ خواننده‌ ای که در سینمای کشور ایران فعالیت داشته‌ اند، ابی با خوانندگی در ده فیلم، مقام سیزدهم رابه خود اختصاص داده است.

عکس ابی و مهشید برومند

هم خوانی با مردم در کنسرت

هم‌صدایی مردم با ابی در کنسرت‌ هایش نیز جزو خصایص منحصر به فرد این خواننده محسوب می‌ شود، تا جاییکه وی را جزو اولین خوانندگان پارسی‌ زبانی دانسته‌ اند که به این هم خوانی اهمیت داد و حتی آنرا در آلبوم کنسرت‌ هایش ضبط و پخش کرد. کارشناسان معتقدند صدای ابی قدرتمندترین صدای پاپ پارسی است.

ماجرای ترانه خلیج فارس

در پی امتناع ابی از خواندن ترانه خلیج فارس در کنسرت‌ های شهر دبی، شایعاتی مبنی بر اهدای یک هواپیمای مجلل از طرف حاکم شهر دبی به ابی به خاطر خود داریش از خواندن این ترانه، در برخی رسانه‌ های ایرانی منتشر شد.

ابی در پاسخ به این شایعات، انتساب هرگونه هواپیمای شخصی رابه خود رد کرده و دلیل امتناعش از خواندن ترانه خلیج فارس را در شهر دبی، از دست ندادن پایگاهی نزدیک به ایران جهت ارتباط با هموطنان خویش عنوان می‌ کند.

عکس ابی

ودر آخر فهرست آلبوم های ابی، عدد یک خلیج – 1990

خلیج

گریز

مدادرنگی

یکی بود یکی نبود

هزار و یک شب

همدم

دلبر

کلبه من

دو راهی

شکار

پوستر آلبوم خلیج

نازی ناز کن – 1991

نازی ناز کن

پوست شیر

کندو

بدرقه

مرد تنها

میلاد

باغ بلور

باد و بیشه

سادگی

سایه

شب مجروح

پوستر آلبوم: نازی ناز کن

شب‌ زده – 1991

شب زده

عسل

پیچک

غریبه

خورجین

خاتون

بد

خالی

راز همیشگی

مولای سبز پوش

پوستر آلبوم: شب‌ زده

کوه یخ – 1991

قصر عشق

کوه یخ

پاییز

گلواژه

غریبه

جعبه جواهر

نگو با من

پوستر آلبوم: کوه یخ

غریبه – 1992

همدم

غریبه

خورشید بی حجاب

هزار و یک شب

ابی

قاصد

پوستر آلبوم: غریبه

ستاره دنباله‌دار – 1993

سادگی

ستاره دنباله دار

رازقی

ارزو

باور کن

خانه نوح

روزگار

نون و پنیر و سبزی

گل سرخ

پوستر آلبوم: ستاره دنباله دار

معلّم بد – 1993

محتاج

چه باید کرد

جواب

معلم بد

معلم بد

سر کلاس نقاشی

پوستر آلبوم: معلم بد

اتل متل – 1994

شما

خواب

منزل

اتل متل

بنویس

ای یار بگو

پوستر آلبوم: اتل متل

عطر تو – 1996

گریه نکن

مهمون

عطر تو

مست

جست‌وجو

خانه و خاطره

پوستر آلبوم: عطر تو

تپش – 1996

کویر

تپش

جدایی

چرا چرا

ایران اسیر

چشمه

پاپا

پوستر آلبوم: تپش

جان جوانی – 2014

جان جوانی

حبس

دنیای

بغض

بی اعتنا

غم نامه

بهت گفتم

یه مردی

فصل

آخرینبار

پوستر آلبوم: جان جوانی

سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - بخش سلبریتی ها از مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

فال روزانه پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۹۷

به گزارش سایت سرگرمی  چفچفک مطالعه فال روزانه یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید در وب گردی روزانه خود انجام دهید. البته برخی افراد علاوه بر خواندن فال روزانه به فال های دیگر نظیر فال حافظ،عطسه و . . . . نیز نگاهی می اندازند. با خواندن فال روزانه پنجشنبه ۲۱ تیر ۹۷ می توانید کمی رویایی تر بیاندیشید.

فال متولدین ماه فروردین

امروز ممکن است یک فرصت درخشنده چشم تان را بگیرد و شما را به هیجان آورد، زیرا اکنون آمادگی پذیرش هر چالشی را دارید. اگر با خاطره ی شکست هایی که در گذشته داشته اید زندگی کنید نمی توانید از این فرصت هیجان انگیز بهره ببرید. ونوس، الهه ی عشق و زیبایی، به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی عشق وارد شده است، از این رو احتمال می رود تا سه هفته ی آینده دچار احساسات رمانتیک باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید مدام به وقایع ناخوشایند گذشته فکر کنید؛ امروز یک فرصت جدید است برای این خودتان را به سمت خوشبختی سوق دهید،البته یادتان نرود که با خوش بینی جلو بروید.

فال متولدین ماه اردیبهشت

اکنون ونوس به نشانه ی شما وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که در روابط خود بیش از پیش به دنبال امنیت عاطفی می گردید. امروز نسبت به خواسته هایی که در سر دارید انعطاف ناپذیر شده اید، به همین خاطر ممکن است مشکلات زیادی پیش پای شما قرار بگیرد. به جای این که نگران چیزهایی باشید که در دسترس تان نیست،به چیزهایی فکر کنید که خداوند در اختیارتان قرار داده است. خوشبختانه، هر روز که می گذرد اعتماد به نفس تان افزایش می یابد و نسبت به موقعیتی که دارید خوشحال تر خواهید بود. یادتان باشد که اگر توقعات تان را کم کنید، شانس خوشبختی تان بیشتر خواهد شد.

فال متولدین ماه خرداد

گاهی اوقات عشق بسیار دور از دسترس به نظر می رسد، مثل یک کیسه ی پر از طلا در آن سوی رنگین کمان. اما امروز همه چیز فرق می کند. اکنون ونوس به نشانه ی شما وارد شده است و تا سه هفته همراه شما خواهد بود، از این رو زندگی اجتماعی شما به طرز شگفت انگیزی رو به ترقی خواهد رفت. به جای این که به فرصت های غیر ممکن فکر کنید، انرژی های مثبتی را که از اطراف به سوی شما روانه می شود جذب کنید. می توانید گرمی احساسات تان را به وسیله ی یک حرکت عاشقانه بروز دهید. فقط در تصورات تان زندگی نکنید، باید دست به کار شوید و درباره ی احساسات تان با دیگران حرف بزنید.

فال متولدین ماه تیر ( تولدی ها مبارک )

اکنون ونوس نشانه ی شما را ترک کرده است، به همین خاطر به نظر می رسد از نظر احساسی دچار تغییر شده اید و فکر می کنید که روز های خوش زندگی به اتمام رسیده و دیگر از دسترس تان خارج شده است. فقط کافی است یک نگاه به اتفاقات خوب چند هفته ی گذشته بیندازید تا ببینید که الهه ی عشق و زیبایی چه نعماتی را به زندگی شما ارزانی داشته است. برای این که دوباره به همان حال و هوای خوش گذشته برگردید، به شما توصیه می شود که در زندگی تان ثبات ایجاد کنید و روابط تان را به مرحله ی تعادل برسانید.

فال متولدین ماه مرداد

اکنون ونوس به نخستین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده است، به همین خاطر به نظر می رسد که امروز دیگران تحت تأثیر کلام شما قرار بگیرند. باید راهی پیدا کنید تا زیبایی الهه ی عشق را به زندگی تان وارد کنید. یادتان باشد که نوع روابط تان با دیگران به خودتان بستگی دارد. اگر عشقی در زندگی تان وجود دارد آن را نادیده نگیرید، اما حواس تان باشد که به عشق های پوچ و خالی پر و بال ندهید. تنها کاری که در حال حاضر از شما ساخته است این است که بهترین های تان را به نمایش بگذارید. بدانید که قلب بزرگ شما بهترین یاور شما در این مرحله است.

فال متولدین ماه شهریور

امروز ممکن است اندوهناک به نظر برسید، به ویژه اگر اخیراً به خاطر ترس از پیامد احتمالی احساسات تان آن ها را سرکوب کرده باشید. خوشبختانه این طور نیست که فکر کنید همه چیز از دست رفته است، هنوز هم فرصت های زیادی پیش روی شماست که می توانید با دست یافتن به آن ها احساس خوشبختی و لذت کنید. اکنون ونوس به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خودآگاهی وارد شده است، از این رو به شما توصیه می شود که مدتی به معنویات بپردازید. عشق به شکل های مختلف نمود پیدا می کند، فقط کافی است چشم های تان را باز کنید و خوب ببینید.

فال متولدین ماه مهر

این روزها فرصت زیادی برای پرداختن به امور شخصی ندارید، زیرا زندگی اجتماعی شما به شدت پر مشغله شده و اتفاقات زیادی در جریان اند. از این که عضو یک گروهی هستید که محبت و همکاری در آن موج می زند خوشحال هستید، اما از این می ترسید که خودتان را در هیاهوی جمعیت گم کنید. اکنون ونوس به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی دوستان و اطرافیان وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که تأکید این روزهای زندگی شما بیشتر روی فعالیت های اجتماعی است. این فرصت را از دست ندهید و با دوستان ارتباط برقرار کنید، وقتی به نهایت رضایت دست یافتید آن وقت می توانید خودتان را کنار بکشید و حد و مرزهای تان را مشخص کنید.

فال متولدین ماه آبان

اگر چه قابلیت های زیادی دارید، اما از این می ترسید که شکست بخورید و به همین خاطر ممکن است درباره ی پیشبرد مسایل کاری یا روابط تان به تردید بیفیتید، زیرا نمی دانید که چه قدر باید انرژی بگذارید. شاید مجبور شوید بین خواسته های شخصی و تعهدات اجتماعی خود تعادل برقرار کنید. سعی نکنید که کنترل همه ی امور را به دست بگیرید و محدودیت ایجاد کنید، اگر جریان های عاطفی پیش آمد آن را بپذیرید. مقاومت نکنید، فکر نکنید که پذیرفتن شرایط حاضر به معنی بی توجهی به آینده است.

فال متولدین ماه آذر

اکنون دوست دارید که کمی استراحت کنید، به ویژه اگر ساعت های طولانی کار کرده اید. اما متأسفانه وظایف اجتماعی بسیاری دارید که باید هر طور شده به آن ها رسیدگی کنید. اکنون ونوس به نهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی ماجراجویی وارد شده است، به همین خاطر می توانید از شرایط حاضر لذت ببرید. البته همه ی آن چه گفته شد به این معنی نیست که فقط باید تمام وقت کار کنید، بلکه به شما توصیه می شود در این میان فرصتی پیدا کنید و کمی هم به تفریح بپردازید.

فال متولدین ماه دی

احساس می کنید که اگر کمی از حس وظیفه شناسی خود کم کنید، می توانید فرصت های بیشتری در زندگی به دست آورید. دل تان می خواهد کم تر کار کنید و اوقاتی را به شادی و تفریح بگذرانید، اما دلیلی ندارد که خودتان را سرزنش کنید. اگر وظایف و سهم کاری خود را انجام داده اید، با خیال راحت تری می توانید به سایر امور بپردازید. تام رابینز می گوید: “هیچ وقت برای بازگشت به شادی های دوران کودکی دیر نیست.”

فال متولدین ماه بهمن

وقتی که می بینید دیگران اوقات زیادی را به شادی و تفریح می گذرانند، یادتان می آید که شما خودتان هم به تفریح و آسودگی نیاز دارید. مدتی است که به خاطر وظایف اجتماعی بسیار نتوانسته اید به فعالیت های دلخواه تان برسید. اکنون ونوس به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان و اطرافیان وارد شده است، پس بد نیست گوشی تلفن را بردارید و با یکی از دوستان تان برنامه ی تفریحی ترتیب دهید.

فال متولدین ماه اسفند

به نظر دیگران، شما همیشه عادت دارید کارها و برنامه های شخصی خود را کنار بگذارید تا موافق جریان شنا کنید. البته از دست کسانی که از شما انتظارات بیهوده دارند خسته شده اید. اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته است و به شما هشدار می دهد که باید به نیازها و خواسته های خودتان هم توجه نشان دهید. درباره ی خواسته های تان حرف بزنید، اگر در روابط تان دچار مشکل شده اید اجازه دهید که دیگران حال و هوای این روزهای شما را بفهمند و بیشتر درک تان کنند. صداقت به خرج دهید تا دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند.

فال پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۹۷

پرتال دکتر سلام - سبک زندگی سالم - مجله پزشکی دکتر سلام  : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

زندگی برادران دوقلو با خواهران دوقلو ازدواج کردند.

زندگی برادران دوقلو با خواهران دوقلو زیر یک سقف

به گزارش سایت تفریحی چفچفک برادران دوقلو که از خواهران دوقلو درخواست ازدواج نمودند و هردو جواب مثبت گرفتند و بدین ترتیب یک اتفاق دیدنی را رقم زدند. در طی 24 سال قبل برادران دوقلو دوگ و فیل مالم در منزل چهار خوابه ای به همراه همسرانشان خواهران دوقلو جیل و جنا و فرزندانشان در موسکو-ایداهو زندگی میکنند.

سرشناس هست که دوقلوها ارتباط خاصی با هم دارند و خانواده چهار نفره مالم نیز از این اصل مستثنا نیستند. آن ها همه ی وقت با هم غذا می خورند، با هم به مسافرت می روند، مدل مو های نمونه و شغل یکسان دارند و حتی رنگ لباس هایشان اغلب شبیه هم هست تا حدی که خودشان در تشخیص همسرشان گیج میشوند.

ماجرای ازدواج دوقلوها با هم و زندگی آن ها در زیر یک سقف

دوگ می گوید گاهی اوقات من نمی توانم جیل و جنا را از هم تشخیص بدهم بنابراین گاهی ممکن هست نامشان را صدا بزنم و ببینم کدام یک از انها واکنش نشان می دهد. ما هرگز ناگهانی و سریع به یکدیگر نزدیک نمی شویم.”ولی با وجود تمام این سردرگمی ها برای شناختن یکدیگر، این خانواده در صلح و آرامش با یکدیگر در یک منزل زندگی میکنند. اضافه بر انها دوگ و جیل دختری 19 ساله به نام رایلی و فیل و جنا پسر 18 ساله ای به نام تیم دارند.


تصویر عروسی این دوقلوها که در مراسمشان را در یک روز برگزار کردند

این دو خانواده در حال حاضر از یک سرویس بهداشتی و حمام بهره گیری میکنند. جنا می گوید ما نوبتی از آن بهره گیری میکنیم. اگر انها از حمام و سرویس بهره گیری کنند، من کار دیگری انجام می دهم.. فیل در این حین وسط حرف او گفت و یا باید به خود بپیچیم و بگوییم عجله کن

خانواده مالم مدام جملات یکدیگر را کامل می‌کنند و می دانند که برادر یا خواهرشان و یا زن برادر و یا برادر شوهرشان چه می خواهد بگویند.

دوگ و جیل در کنار دخترشان رایلی 19 ساله و فیل و جنا در کنار پسرشان تیم 18 ساله

دوگ و فیل این رویه را حتی در خواستگاری از خواهران دوقلو نیز داشتند. آن ها در اجتماع بزرگ دوقلوها در کشورشان فستیوال روز دوقلوها در سال 1992 در اوهایو، با همسرانشان آشنا شدند.نحوه خواستگاری انها اینگونه بود که با یک خنده پرسیدند می شود با ما ازدواج کنید به جای آنکه بگویند با من ازدواج می کنی

تیم و رایلی در آغوش مادرانشان در جشد تولدشان

خواهران دوقلو جیل و جنا لاسن 24ساله همراه با مادرشان در جشنواره دوقلوها شرکت کردند و پس از خراب شدن دوربین عکاسی شان و کمک گرفتن از برادران دوقلوی مالم که در آن زمان 34 ساله بودند، با انها آشنا شدند.دوگ و جیل ، فیل و جنا در هفتم آگوست 1993 ازدواج کردند، به گزارش سایت سرگرمی چفچفک دو برادر کت وشلوار شبیه به هم پوشیدند و دو خواهر نیز پس از امتحان کردن 53 لباس عروس، در نهایت لباس های مشابهی پیدا کردند تا همۀ با هم ست شوند.


این دو زوج در دوران جوانی شان و سفر به کارائیب

فیل در مورد ازدواج خود و برادرش با دو خواهر دوقلو می گویدشخصیت ما نقش بزرگی را در ارتباطمان بازی میکند. اگر جنا و دوگ با هم جفت می شدند و یا فیل با جیل باهم ازدواج می کردند این ازدواج سرنوشت خوبی نمی داشت.دو برادر دوقلو پیش از ازدواج و آشنا شدن با همسرانشان، اوقات زیادی را با هم نمی گذراندند و هرکس مسیر جدایی از هم داشت و حتی بعضی از دوستانشان اطلاعی از دوقلو بودن آن ها نداشت.


ازدواج و سبک زندگی دیدنی دو خواهر و برادر دوقلو

برعکس جنا و جیل جدایی ناپذیر بودند آن ها در یک اتاق می خوابیدند، یک خودرو را می راندند حساب بانکی یکسانی داشتند و پیش از فارغ التحصیلی از دانشگاه وسترن میشیگان، یک حرفه را دنبال می کردند.این دو برادر با در نظر گرفتن این نکته در ذهن شان، تصمیم گرفتند که جدایی این دو خواهر از هم به هیچ عنوان راه حل خوبی نیست بلکه باید به گونه ای زندگی کنند که ارتباط خاص این دو خواهر حفظ شود.

این خانواده در آشپزخانه مشترک شان

دوگ و فیل که هر دو نجار بوده و اکنون بازنشسته شده اند اکثر اوقات فراغتشان را به بازی گلف تماشای تلویزیون و یا انجام امور تعمیراتی داخل منزلشان می گذرانند.

این دو خواهر دوقلو و برادران دوقلو در روز فارغ التحصیلی شان


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.