مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

چالش خطرناک رقص

از چند روز پیش، چالش «رقص کیکی» در فضای مجازی جهان کولاک کرده است. «کیکی» عبارت است از رقص کوتاهی که فرد پس از پیاده شدن از ماشین در حال حرکت خود با آهنگIn My Feeling انجام می دهد. این ترانه را «دریک» رپر و بازیگر کانادایی خوانده است.همراه سایت سرگرمی چفچفک باشید.

نخستین کسی که این چالش را انجام داد «شیگی» مجری برنامه The Shiggy Show بود، او فیلمی از خودش را در ماه جولای منتشر کرد که در حال رقصیدن با این ترانه بود، به دلیل بداهه بودن حرکاتش این فیلم به سرعت منتشر شد و تعداد بازدید کنندگان آن به شش میلیون نفر رسید و پس از آن بیش از 150 هزار نفر در کمتر از یک هفته در چالش رقص کیکی شرکت کردند.

دریک رپر کانادایی

کاربران فیلم هایی از خود را منتشر کردند که با ترانه یاد شده می رقصیدند، از اتومبیل در حال حرکت پیاده می شدند و قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا گذاشته و با رقصیدن در هنگام رانندگی جان انسان های دیگر را به خطر می انداختند.

فیلم های ترسناکی از سقوط افراد از اتومبیل هایشان و تصادفات و حوادث خطرناک از این ماجرا در فضای مجازی منتشر شده است، اما آنچه که باعث دامن‌ زدن به این چالش شد، شرکت بازیگر صاحب نام آمریکایی «ویل اسمیت» در این چالش بود. او در صفحه ی اینستاگرامش فیلمی را منتشر کرد که به طور غیر قانونی در حال بالارفتن از پلی در بوداپست مجارستان است و حرکات رقص را اجرا می کند و یک هلیکوپتر از او فیلم می گرفت.

چالشی خطرناکی که صدای همه را درآورد

چالشی خطرناکی که صدای همه را درآورد

در جهان عرب هم چالش رقص کیکی حسابی جنجالی شده و سلبریتی هایی از جمله یاسمن رئیس و دینا الشربینی با مشارکت در آن باعث رواج بیشتر چنین چالشی در برخی کشورهای عربی از جمله مصر شده اند، با این تفاوت که دینا الشربینی به جای موسیقی آمریکایی از موسیقی عربی با صدای "عمرو دیاب" استفاده کرده است.

چالشی خطرناکی که صدای همه را درآورد

پلیس اسپانیا؛ جریمه برای رقص کیکی

پلیس اسپانیا اعلام کرده که هرکسی این چالش را انجام دهد و با جان مردم بازی کند جریمه خواهد شد. پلیس اسپانیا در صفحه ی خود Driving in Spain فیلم هایی را از برخی شهروندان اسپانیایی منتشر کرده که در حال انجام این چالش دچار حوادث شده اند.

الأزهر حرام اعلام کرد

استاد دانشگاه الازهر به نام محمود المهدی هم در گفتگو با «ارم نیوز» عربستان گفته که شرکت در "چالش رقص کیکی شرعاً حرام است، زیرا زندگی فرد انجام دهنده و دیگران را به خطر می اندازد و امکان مرگ در آن وجود دارد."

یک سایت هم در تیتر جالبی نوشته بود این یک چالش نیست بلکه یک نفرین زدگی است که حتی چهره ها را هم گرفتار کرده است. اما آیا نفرین کیکی قربانیان بیشتری خواهد گرفت؟

چالشی خطرناکی که صدای همه را درآورد

چالشی خطرناکی که صدای همه را درآورد

تابناک باتو | مجله اینترنتی tabnakbato : بخش اخبار داغ و جالب از سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

سلفی جنجالی سلبریتی ها با جمشید مشایخی در بیمارستان

سایت سرگرمی چفچفک : دوباره داستان سلبریتی‌ ها . این بار آنها بر سر حال نزار یک بازیگر کهنسال جمع شدند و لبخند به لب، شاید با احتمال آخرین عکس‌های استاد با او عکس گرفته‌اند .

در سریال «بیگ بنگ تئوری»، که داستان دو فیزیکدان نابغه است که در کالیفرنیا در همسایگی دختری زیبا که در سودای بازیگر شدن است زندگی می کنند ، روزی مادرِ یکی از این فیزیکدان ها که روانکاوی برجسته و البته انسانی خشک و ربات وار است به دیدار پسرش می آید و در راه پله با آن دختر همراه می شود. پس از بالا آمدن از پله ها، آن دختر را می بینیم که گریه می کند و درباره بی توجهی های پدرش در سال های کودکی می گوید و آن روانکاو هم با همان خشکی می گوید که این در بین کسانی که سودای بازیگر شدن دارند طبیعی است که مشکلاتی از دوران کودکی به همراه دارند و همیشه تشنه دیده شدن هستند .

البته که این سریال، سریالی طنز و کمدی، به اصطلاح سیت کام (sitcom) است و این تشخیصِ خانم روانکاو هم یکی از همان شوخی ها است و ابلهانه خواهد بود که همه اعضای یک حرفه را، یا حتی بخش بزرگی از آن ها، دچار یک نوع اختلال روانی بدانیم . به هر حال، تعریف بیماری یک تعریف آماری است و اگر تعداد کسانی که به یک بیماری یا اختلال دچارند از حدی بیشتر شود، دیگر آن پدیده نه اختلال، که دیگر حداکثر یک ویژگی خواهد بود .

دیروز عکس دسته جمعی برخی از سلبریتی ها بالای سر جمشید مشایخی، در حالی که بی حال روی تخت بیمارستان افتاده است در فضای مجازی منتشر شد و عکس العمل های فراوانی در پی داشت. بیشتر این عکس العمل ها، تقبیح این کار و البته مقایسه آن با کار یکی از ورزشکاران بود که مدتی پیش همین طور بالای سر یک بیمار عکس گرفت و به سوژه خنده و البته تمسخر کاربران فضای مجازی تبدیل شد . بسیاری از کاربران به این نکته توجه کرده بودند که هرچند همه این افراد، گاه با لبخندی کاملاً نامتناسب با آن فضا، به دوربین خیره شده اند، جمشید مشایخی با حالی نزار به آن ها نگاه می کند.

بیشتر عکس العمل ها اما واکنش به غیر اخلاقی بودن این کار بود . این که وقتی کسی در بیمارستان است و طبیعتاً حال جسمانی مناسبی هم ندارد ، از این فرصت سوء استفاده کنی و به نام عیادت از بیمار، با او عکس یادگاری بگیری، آن هم در حالی که بیمار یا هوشیاریِ لازم برای مخالفت ندارد یا از سر ادب مخالفت نمی کند، هیچ ربط و نسبتی با رفتار اخلاقی ، و حتی بدتر از آن، با حداقلِ ادبی که باید در دوران کودکی آموخت ندارد .

در اینجا اما بحثِ من قضاوت اخلاقیِ این سلبریتی ها نیست و تنها واکنش کاربران عادی فضای مجازی را روایت می کنم، کسانی که، تا آن جا که من آن ها را می شناسم ، افرادی عادی هستند که هرازگاهی هر آنچه به ذهنشان می رسد را در فضای مجازی ثبت می کنند . و البته هر چند به این واقفم که افرادی که من در فضای مجازی آن ها را دنبال می کنند به هیچ وجه نماینده همه اقشار جامعه نیستند، اما این نکته بسیار توجهم را جلب کرد که حتی یک نفر هم نبود که در برابر این موج حمله به سلبریتی هایی که بالای سر جمشید مشایخی عکس گرفتند، از آن ها دفاع کند .

تحلیل روانشناسانه عکس سلبریتی ها با جمشید مشایخی در بیمارستان

یکی از پدیده های این روزهای فضای مجازی فارسی زبان، کسانی هستند که با اعمال محیر العقول، از حرف های زشت و مستهجن گرفته تا عریان شدن و هزاران کار گفتنی و نگفتی دیگر، صدها هزار و گاه میلیون ها دنبال کننده جمع کرده اند و علاوه بر این درآمدی هم، گاه کلان، از صفحات فضای مجازی خود دارند. بسیاری از دنبال کنندگان این افراد به اصطلاح تنها «برای خنده» آنان را دنبال می کنند و هدفی جز تفریح ندارند، اما به هر حال، با تزریق اعتماد به نفس کاذب در این افراد و البته تشویقِ آن ها به ادامه این کارها، به نوعی در رفتار آن ها شریک هستند. اما گذشته از این قضاوت های اخلاقی، به نظر می رسد که این پدیده ها نشان دهنده نوعی اختلال روانی دنیز هست .و روانشناسان احتمالاً می توانند با مطالعه آن ها به نتایج بسیار جالب توجهی برسند. اما آیا تنها این سلبریتی های به اصطلاح بد دچار این اختلال هستند؟

در زبان انگلیسی اصطلاحی هست ، «attention whore»، که معمولاً درباره کسانی به کار می رود که بیش از حد معمول به دنبال دیده شدن هستند. البته نیاز به دیده شدن و جدی انگاشته شدن یکی از نیازهای طبیعی بشر است و همه ما، هر یک به نحوی، نیاز داریم که از طرف دیگران به رسمیت شناخته و جدی گرفته شویم. اما این اصطلاح زمانی به کار می رود که این نیاز از حال طبیعی خود خارج می شود .

یکی از کاربردهای اولیه این اصطلاح زمانی است که کسی به طور بیمارگونه ای نیازمند جلب توجه جنس مخالف خود است . همه انسان ها نیاز به چنین جلب توجهی دارند، اما وقتی این نیاز از حال طبیعی و نرمال خود خارج می شود و این گونه می شود که فرد نیاز دارد تا هر جنس مخالفی را که دید به خود جلب کند، آن اصطلاح درباره او به کار می رود. این البته با معنای لغوی آن هم سازگار است . این نیاز بیمارگونه می تواند به صورت سلبریتی های اینستاگرامی ای متبلور شود که با فحاشی یا کارهای دیگر نیاز به جلب توجه دارند یا به هر صورت دیگر . اما به هر حال، حتی اگر این کار ظاهری مقبول و موجه داشته باشد، چیزی از غیر طبیعی بودنِ آن کم نمی کند و حتی گاه، می تواند پهلو به پهلوی اختلال های روانی بزند. به هر حال، هر کسی باید سلامت روانی خودش را جدی بگیرد!

دوستان سلبریتی حالا امروز در تنگنای بدی قرار گرفته‌اند. از یک طرف به شدت تحت فشار اجتماعی و رسانه‌ای برای حرافی هستند و از طرف دیگر به دلیل همین حرافی‌ها به شدت مورد نقد واقع می‌شوند. از یک طرف دوست دارند که دائما در رسانه‌ ها مطرح باشند و از طرف دیگر همین اصرارشان بر دیده شدن؛ موجب تمسخرشان می‌شود. بنابر اصرار طرفدارانشان درباره سیاست و اجتماع و هنر و فرهنگ و ورزش حرف می‌زنند و همین حرف‌ها موجب بلند شدن موج‌های اجتماعی بلندی علیه آنها می‌شود. این وضعیت غم‌انگیز بیش از آنکه ناشی از سبک زیست بیهوده آنها باشد؛ ناشی از نادرستی مسیر یک جامعه در حال تغییر است.

تابناک باتو | مجله اینترنتی tabnakbato : بخش اخبار داغ و جالب از سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

چگونه می توان مادر خوبی بود؟؟

چطور می‌توان مادر بهتری بود؟ فراموش کنید مادر همسایه چه‌کاری انجام می‌دهد و به‌ هیچ‌ وجه سعی نکنید شبیه والدین فوق‌ العاده عالی که در تلویزیون می‌بینید بشوید.با سایت تفریحی چفچفک همراه باشید.


چگونه یک مادر خوب باشیم؟

هر مادری می‌خواهد بداند که چطور می‌تواند مادر بهتری باشد، فراموش کنید مادر همسایه چه‌کاری انجام می‌دهد و به‌هیچ‌ وجه سعی نکنید شبیه والدین فوق‌ العاده عالی که در تلویزیون می‌بینید بشوید. مادر خوب بودن از مسائل کلیدی نشات می‌گیرد که به‌سادگی می‌توانید در آن مهارت و تبحر بیابید.


هر روز از بودن در کنار خانواده‌تان لذت ببرید

اگر دائماً از خودتان می‌ پرسید که آیا مادر خوبی هستید یا نه، یک قانون مهم وجود دارد که همیشه باید مد نظر داشته باشید.


مادر خوب بودن اصلاً به این معنی نیست که مدام برای فرزندتان خرید کنید و اسباب و وسایل برایش بخرید یا تک‌ تک ثانیه‌ های روز را با اوباشید.


وقت کافی برای بودن در کنار فرزندانتان در نظر بگیرید و باهم و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
آن زمان است که می‌توانید مطمئن باشید که مادر خوبی هستید.


نگران بردن جنگ والدین نباشید
کودکان ممکن است بددهنی کنند، اتاق‌شان را مرتب نکنند و با این کارها شما را به این فکر بیاندازند که آیا کارتان را به‌ عنوان یک مادر، خوب انجام می‌دهید یا خیر.


این‌قدر نگران تک‌ تک موضوعات تربیتی که با آن‌ ها مواجه می‌شوید نباشید.


قطعاً چالش‌ ها و نزاع‌ های تربیتی وجود دارند که اصلاً نباید در آن‌ ها شما برنده باشید، این خبر خوبی است چون شما به‌ اندازه کافی تلاش‌ تان را به کار می‌گیرید بدون اینکه نیاز داشته باشید تا در هر جنگ و مبارزه‌ای برنده باشید.


وارد جنگ مادران نشوید
به‌هیچ‌ وجه سعی نکنید وارد جنگ و نزاع مادران شوید. به دلایلی، در هر جایی که تصورش را کنید در بین مادران جنگ و نزاعی در جریان است.


مادران شاغل در مقابل مادران خانه‌ دار. مادران مسن‌ تر در مقابل مادران جوان‌ تر.


بخشی از نزاع و کشمکش مادران که ممکن است در آن گرفتار شوید می‌تواند در این زمینه‌ها باشد" بچه من خیلی زودتر از بچه شما از پوشک گرفته شد" و" بچه من وقتی دوساله بود می‌توانست بخواند."


نزاع و جنگ بین مادران به‌هیچ‌ وجه مقیاسی برای سنجش میزان خوب بودن شما نیست.


تا آنجا که می‌توانید از این رقابت‌ ها دور بمانید چون مادر خوب بودن اصلاً به این معنی نیست که هر کاری که یک مادر دیگر انجام داد شما هم همان کار را انجام دهید.


به روابط‌تان بیشتر بپردازید
از همسرتان گرفته تا دوستان‌تان، حتماً در زندگی‌ تان زمانی را به آن‌ ها اختصاص دهید.


به‌ راحتی ممکن است درگیر زندگی روزمره شوید و در میان راننده اختصاصی فرزندان بودن، عوض کردن پوشک، تمیز و مرتب کردن خانه و گوش‌ به‌ فرمان این یا آن بودن سردرگم و کلافه شوید.


گاهی با همسرتان خلوت کنید و حتی قرارهای عاشقانه بگذارید.


سعی کنید با دوستان‌تان نیز وقت بگذرانید. همیشه جایی را برای روابط‌ تان در نظر بگیرید. این روابط حامی شما هستند و همچون ابزاری به شما کمک می‌کنند تا مادر بهتری باشید.



زمانی را برای خودتان در نظر بگیرید
یک مادر خوب می‌داند همان‌قدر که باید از دیگران مراقبت کند، باید از خودش هم مراقبت کند و به خودش هم اهمیت بدهد.


با استفاده از برآورده کردن خواسته‌ ها و نیازها و اهمیت دادن به خودتان، انرژی مادر بودنتان را تجدید و تازه کنید.


زمانی که صرف خودتان می‌کنید به شما کمک می‌کند تا مادر بهتری باشید چون شما زیادی خسته نمی‌شوید و از پا درنمی‌آیید، احساس نمی‌کنید تحت‌ فشارید یا اینکه مانند پیش خدمت باید به دیگران سرویس بدهید.


به خاطر داشته باشید شما "فقط" مادر شخصی نیستید. شما فردی هستید که به مراقبت و رسیدگی نیاز دارد. پس به خودتان هم رسیدگی کنید.

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote : بخش روانشناسی از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

کدام نمک بهتر است و استفاده کنیم؟

انواع مختلفی از نمک وجود دارد که هرکدام از جای خاصی تهیه شده و ویژگی خاصی دارد. همیشه برای بانوان سوال پیش می آید که کدام نوع نمک را استفاده کنیم؟با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

بالاخره کدام نوع نمک را استفاده کنیم؟!

نمک از عناصر پرکاربرد در آشپزخانه ها می باشد که متاسفانه در بعضی مواقع بیش از حد مصرف می شود و خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد. سوال همیشگی آشپزها و یا بانوان این است که بالاخره کدام نوع نمک را استفاده کنیم؟! برای پاسخ به این سوال که کدام نوع نمک استفاده کنیم ابتدا نمک ها را معرفی می کنیم و سپس به شما قدرت انتخاب بهترین نمک را برای مصرف می دهیم.

انواع نمک های موجود

1. نمک طبیعی :

این متدوال ترین نوع نمک است که سدیم کلرید از عناصر اصلی آن می باشد و عمدتا از یک فرآیند شیمیایی در سطح صنعتی، استخراج می شود. هنگامی که ساخته می شود، معمولا دیگر مواد معدنی، مانند: ید و فلوئور و همچنین دیگر مواد افزودنی و نگهدارنده ها به آن اضافه می شوند، این نمک از بهترین چاشنی ها برای متعادل کردن طعم غذای شما است.

2. نمک دریایی خام :

این نمک از طریق فرآیندهای طبیعی مانند: تبخیر نمک آب بدست می آید، این ترکیب از کلرید، سدیم، ید و فلوئور و دیگر مواد افزودنی تشکیل می شود و کلرید و سدیم از ترکیب اصلی آن هستند و رنگ متمایل به خاکستری دارند. به غذاها طعمی قوی تر از نمک معمولی و طبیعی می دهند، این نوع نمک بسیار سالم تر و گران تر از نمک های طبیعی هستند.

3. نمک معدنی :

این نوع نمک از لایه های بالایی معادن نمک دریا بدست می آید که برای جمع آوری آن از اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه از تکنیک های سنتی و استثنایی استفاده می کنند و به دلیل طعم خاصی که دارد در دستورالعمل غذاهای لذیذ استفاده می شود. این یک فرضیه اشتباه است، که مصرف آن باعث جذب و حفظ آب نخواهد شد اگر شما با نمک های دیگر مقایسه کنید، متوجه می شوید که میزان سدیم آن 15% و سدیم کلرید آن 92/9% کمتر است و در مقایسه با طعم و مزه، نسبت ضعیف تری دارد زیرا به راحتی در دهان شما حل می شود.

4. نمک هیمالیا :

عمده ی این نوع نمک، در پاکستان و آمریکای لاتین می باشد، نه در کوههای هیمالیا، این نوع برای خیلی سال پیش است و سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی می باشد. نمک هیمالیا از انواع کمیاب نمک ها هستند که برای عملکردهای بدن بسیار عالی است. یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوب شدن این نمک شده است، رنگ صورتی و خاص آن می باشد.

نمک مناسب برای مصرف انسان ها

برای انتخاب سالم ترین، مغذی ترین و خالص ترین آن، توصیه های زیر می تواند روند انتخاب ها را بهتر کنند:

هر نوع آن که سدیم کلرید بعنوان عنصر اصلی آن است، نباید به مقدار زیادی مصرف شود، در واقع خوردن نمک اضافی لازم نیست، زیرا شما می توانید این سدیم کلرید را از غذاهای مختلفی بدست بیاورید. آنها برای طعم دادن به غذای شما استفاده می شوند و متاسفانه برای سلامتی مضر هستند. نمک های مضر به طور مستقیم از طبیعت، به روش های مختلف به دست می آیند بعنوان مثال نمک های سنگی و معدنی.

استراتژی های بازاریابی، باعث می شود که قیمت های نمک طبیعی بیشتر شود بدیهی است که منافع اقتصادی جهان طبیعی، آنرا اداره می کند به همین دلیل دانستن اینکه یک محصول طبیعی ارزش قیمتش را دارد یا بخاطر طرح بازاریابی است، سخت می باشد در نتیجه، مشکل نمک نیست، بلکه چگونگی و مقدار مصرف آن می باشد. مصرف بیش از حد نمک خطرناک است و باعث ایجاد بیماری های قلبی، عروقی، نارسایی کلیه، پوکی استخوان و ... می شود.

به یاد داشته باشید که ادویه جات و گیاهان معطر می توانند جایگزین مناسبی برای نمک ها باشند پس حتما این کار را بکنید.

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote : بخش سلامت از سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

جملات زیبا و خواندنی

جملات زیبا و دلنشین

یه آدمهایی هستن تو زندگی

که باعث میشن یه کم بلندتر بخندی,

یه کم بیشتر لبخند بزنی

و یه کم بهتر زندگی کنی..

قدر آدم خوب های زندگیمون رو

یه کم بیشتر بدونیم.

جملات زیبا و خواندنی

یه لبخند ،

میتونه شروع یه دوستی باشه

یه حرف ،

میتونه پایان جنگ باشه

یه نگاه ،

میتونه یه رابطه رو نجات بده

و یه نفر ؛

میتونه زندگیت رو تغییر بده.

جملات آموزنده

میدونی دنیات چه شکلیه؟؟

اون چیزیه که تو ذهنته...

نه اونی که میبینی!!

چون اون چیزی که میبینی

همون چیزیه که قبلا تو ذهنت ساختی

پس دنیای قشنگی بساز

جملات زیبا و خواندنی

از پل نامردان عبور نکن

بگذار تو را اب ببرد

از ترس شیر به روباه پناه نبر

بگذار تو را شیر بدرد

ببر باش و درنده ولی از کنار

اهوی بی پناه به ارامی گذر کن

مطالب آموزنده

تو حق داری بترسی

و آگه دوست داری گریه کنی

و شاید بخاد بخندی ولی

هرگز حق نداری

تسلیم بشی

جملات زیبا و فلسفی

تنهایے تان را با ڪسے

قسمت ڪنید

ڪه سال ها بعد ،

شما را همین گونه ڪه هستید

دوستـــــ بدارد

با موے سپیدتان ،

شیـار زیر چشمتـان

و لرزش دستـــــ و دلتـــانـ

جملات زیبا در مورد زندگی

ﺁﻫﻨ” ﺯﻧﺪﻴﺖ ﺭﺍ ﺧﻮﺩﺕ ﻣ ﻧﻮﺍﺯ

ﺑﻪ ﺯﻭﺩ ﺧﻮﺍﻫ ﻓﻬﻤﻴﺪ،،، ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻣﻬﻤﺎﻥ “ﻣﻮﺳﻴﻘ” ﺯﻧﺪگیت میشوند

ﻣﻬﻢ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﺖ ﻃﻮﺭ “ﺑﻨﻮﺍﺯ” ﻛﻪ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ” ﻣﻮﺳﻴﻘ” ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮی

استاتوس فیسبوکی طنز, استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک

جملات زیبا و خواندنی

گاهی باید حضورت را کمرنگ کنی تا درگیر روزمرگی نشوی

گاهی باید مدتی نباشی تا با یک اتفاق خوب برگردی

این نبودن هاست که باعث می شود دوستان واقعی ات را بشناسی!

استاتوس فیسبوکی طنز, استاتوس های طنز و خنده دار فیسبوک

جملات زیبا و فلسفی

قبل از اینکه بچه ها را به سلاح علم مجهز کنیم

باید مهربانی، عشق و انسانیت را به آنها یاد داد

خطر انسان مهربان برای هستی

کمتر از دانشمند نامهربان است

جملات خواندنی از بزرگان

زنبور که نیش میزند

میمیرد

شاید از عذاب وجدان!

انسانها اما نیش میزنند

نیش میزنند و نیش میزنند

تا میمیرانند!

و وجدانی ندارند

که عذابی داشته باشند

جملات زیبا و دلنشین

اگر کسی

احساست را نفهمید؛

مهم نیست...

سرت را بالا بگیر و لبخند بزن

فهمیدن احساس

کار هرآدمی نیست..

مطالب آموزنده

یاد در خاطرات دیگران کنجکاوی نکنید زیرا در خاطرات هر شخص چیزهایی هست که حتی می‌ترسد آنها را برای خودش آشکار کند...

جملات زیبا و خواندنی

همگی می‌ترسیم تنها بمانیم نمی‌خواهیم با سرنوشت خود روبه رو شویم و داریم خودمان را گول می زنیم که ان چیزی که پیرامون ماست هنوز اسمش زندگیست

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote : بخش شهر فرنگ از مجله سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس و متن عاشقانه به همسر + عکس پروفایل دو نفره عاشقانه

سایت سرگرمی چفچفک : نوشتن متن های عاشقانه ، متن عاشقانه کوتاه برای همسر، متن عاشقانه و رمانتیک برای همسرم همیشه مورد توجه بوده و عکس پروفایل دو نفره همیشه یکی از پر طرفدارترین نمونه عکس پروفایل بوده است. عاشقانه هایی برای همسرم در مناسب های مختلفی همچون تبریک سالگرد ازدواج ، تبریک تولد به همسر استفاده می شود.

به همین بهانه در این مطلب از سایت چفچفک ؛ تعدادی عکس عاشقانه دو نفره و عکس پروفایل عاشقانه را برای شما آماده کرده ایم که در ادامه خواهید دید.

عکس عاشقانه دو نفره با متن, عکس عاشقانه بوسیدن

عکس نوشته عاشقانه و دو نفره برای پروفایل

تبریک تولد عاشقانه

عاشقانه در انتظار تو هستیم
کم طاقت دیدار تو هستیم
با آمدنت جمال ما روشن شد
حالا که آمدی گرفتار تو هستیم !
تولدت مبارک عزیزم !

عکس های عاشقانه دو نفره همراه با متن, عکس نوشته دو نفره خاص

عکس دو نفره دست در دست هم

عشق
همین خنده های ساده توست
وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی
تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم . . .

عکس دو نفره عشقی, عکس پروفایل احساسی و ناب

عکس دو نفره بوسیدن، عکس های عاشقانه دو نفره لب دادن

دل من را تو بردی با نگاهت

اسیرم کرده ای با روی ماهت

تو را با بی گناهی می شناسند

ولیکن هست زیبایی گناهت !

عکس عاشقانه , زیباترین عکسهای عاشقانه دختر و پسر

عکس های عاشقانه، متن عاشقانه برای همسر

تو مرا می فهمی
من تورا می خواهم
و همین ساده ترین قصه یک انسان است
تو مرا می خوانی
من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم
و تو هم می دانی
تا ابد در دل من می مانی…

زن باس ، عکس عاشقانه دونفره, زیباترین عکس نوشته های عاشقانه

دلنوشته عاشقانه برای همسرم

غریبه ام با جهان؛
با خورشید و ماه اش ؛

از آن زمان که آفتاب ِمن
از جانب قدمهای تو برآمد،
و ماهتاب روی تو در طالع ام نمود…

رویم بسوی توست
ای همیشه آشنا …

متن های عاشقانه برای همسر ، متن عاشقانه به همسر

اس ام اس عاشقانه جدید ، متن دلتنگی

ﺍﻯ ﻛﺎﺵ،ﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﻳﺮﻯ ﺷﺪﻩ

ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻡ،
ﺩﺭﺩﺕ ﺭﺍ ﺩﺭﻙ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ.
ﺑﻬﺎﺭ … ﻭ ﺍﻦ ﻫﻤﻪ ﺩﻟﺘﻨ؟!

ﻧﻪ ، ﺷﺎﺪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍ ﻓﺼﻠﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭﺭﻕ ﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ.

اس ام اس دلتنگی ، اس ام اس جدایی و دوری

من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟
پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:
تنهایی‌ات برای من …
غصه‌هایت برای من …
همه بغض‌ها و اشک‌هایت برای من …
بخند برایم بخند …
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را …
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم…

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن

عکس و متن عاشقانه

خوب من ، کاش از این فاصله حس می کردی

لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند .

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمی رسه

دلداده ی دلتنگیاتم !

عکس پروفایل تولد همسر، متن زیبا برای همسر

عشق یعنی

متن عاشقانه برای همسر، عاشقانه هایی برای همسرم

هر شب بالای تمام عکسهایت
صدقه میچرخانم
چشم است دیگر
شور میشود گاهی…

عکس پروفایل دوستت دارم ، عکس نوشته احساسی و زیبا

متن کوتاه عاشقانه، متن غمگین جدایی

ﺑﺮﺍﻢ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘ ﺑﺎ ﺍﻦ ﺑ ﻭﻓﺎ
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﻦ ﺗﻨﻬﺎ
ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﺎﻧﺪﻡ ﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺪ
ﻪ ﺩﻫﺪ ﻣﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﻦ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﺭﻫﺎ

عکس معذرت خواهی از همسر، متن کوتاه معذرت خواهی

اس ام اس عذرخواهی کردن از عشق

کاش میدونستی که
آرامم میکند ” بودنت ”
آرامم میکند” دیدنت ”
آرامم میکند ” صدایت ”
آرامم میکند “خنده هایت”
آرامش من در ” کنار ” توست
آرامش من در “خواستن” توست

عکس عاشقانه دو نفره همراه با متن

مرد باس ، زن باس ، دختر که باشی

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم . . .

عکس های عاشقانه دونفره همراه با متن

حیاط خلوت جدیدترین مطالب سرگرمی و سبک زندگی hayatkhalvat : بخش شهر فرنگ از سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

کیف و کفش ست دخترانه اسپرت (جدید)

سایت سرگرمی چفچفک : خانم ها همانطور که توجهشان نسبت به مسائل اطراف بسیار بالاست همیشه به ظاهر خود هم خیلی اهمیت می دهند . انتخاب کفش زنانه مناسب و یا خرید کیف دخترانه جدید اولویت های مهم خانم ها در خرید می باشد . بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا کیف و کفش ست بپوشند تا خوشتیپ تر به نظر برسند . به همین بهانه در این مطلب از سایت چفچفک ، قصد داریم تا تعدادی از مدل های ست کیف و کفش دخترانه جدید و زیبا را به شما نشان دهیم تا در هنگام خرید و انتخاب نهایی کمکتان کند .

مدل کیف و کفش ست دخترانه

کیف و کفش ست دخترانه


کفش و کیف ست دخترانه

ست دخترانه اسپرت ، مدل کفش اسپرت دخترانه

ست لباس دخترانه شیک

عکس ست لباس دخترانه اسپرت

ست لباس دخترانه تابستانی

مدل کیف دخترانه اسپرت ، مدل کفش دخترانه اسپرت

مدل های کیف و کفش ست دخترانه اسپرت(جدید)

حیاط خلوت جدیدترین مطالب سرگرمی و سبک زندگی hayatkhalvat : بخش دنیای مد از سایت تفریحی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

کمپین درخواست نوشیدن مایع داخل تابوت 2 هزار ساله

به گزارش مجله اینترنتی چفچفک کشف تابوتی قدیمی و بسیار بزرگ و سیاه و سفید رنگ که مایعی سرخ رنگ و غلیظ با قدمت بیش از 2000 سال در آن قرار داشت جنجالی شده است ! این مایع عجیب و ناشناخته که لااقل سه جسد غوطه ور در آن پیدا شد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است..در پی کشف یک مقبره و تابوت موجود در آن، موجی از شایعات در این مورد به راه افتاده و هم‌ زمان با این موضوع، هزاران نفر در اینترنت خواهان نوشیدن مایع داخل تابوت شده‌اند.

حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌ شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد.

این مقبره در حین کاوش‌ های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌ های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد . این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود .

کمپین تقاضای نوشیدن مایع داخل تابوت 2 هزار ساله (عکس)

کارشناسان هنوز نمی‌توانند به‌ طور دقیق اعلام کنند که این تابوت به چه کسی تعلق داشته و امیدوارند به کمک مطالعه اشیا داخل تابوت، هویت این فرد را کشف و شناسایی کنند. برخی از باستان شناسان احتمال می‌دهند که این تابوت سنگی به یکی از مقامات بلندمرتبه در سلسله بطالسه تعلق داشته باشد.

در این قبر علاوه بر تابوت سنگی فوق‌ الذکر، یک سردیس مرمری هم کشف‌شده است که احتمالاً چهره فرد دفن شده در آرامگاه را نشان می‌دهد. گفته می‌شود این تابوت سنگی، بزرگ‌ترین تابوتی است که در سایت‌های باستانی شهر اسکندریه کشف‌ شده و طی روزهای گذشته بسیاری از مردم در مصر و سایر کشورها درباره نفرین فراعنه و خطرات احتمالی باز کردن این تابوت، هشدار داده بودند .

بر اساس گزارش‌های منتشرشده در این رابطه، هیچ شیطان و نفرینی در این تابوت وجود نداشته و در داخل آن سه اسکلت تقریباً سالم به دست آمد که احتمالاً به سربازان مصر باستان تعلق دارد. نکته عجیب و غیرعادی این تابوت، وجود مایعی سرخ‌رنگ و غلیظ است که اسکلت‌های فوق در داخل آن شناور بودند. این کشف عجیب موجب بروز شایعات و واکنش‌های مختلفی در دنیای مجازی شده است.

یکی از عجیب‌ ترین و غیرعادی‌ترین این واکنش‌ ها، درخواست عده زیادی از مردم برای امتحان کردن مزه این مایع سرخ‌ رنگ و نوشیدن آن بود. در همین رابطه یک پتیشن و نامه درخواست تهیه‌شده که در آن نوشته‌شده است: «ما باید مایع قرمز داخل تابوت سیاه‌رنگ نفرین‌شده را به شکل نوعی نوشیدنی انرژی‌زای کربنی بنوشیم تا بتوانیم قدرتش را پذیرفته و درنهایت بمیریم!»

در پی انتشار این مطلب، وب‌سایت Live Science سؤال بسیار مهمی را مطرح کرده است که برفرض اگر واقعاً کسی از این مایع سرخ‌رنگ داخل تابوت دوهزارساله بنوشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

به گفته پرفسور رولف هالدن (Rolf Halden)، میکروبیولوژیست مرکز محیط‌زیست و مهندسی بهداشت دانشگاه ایالتی آریزونا، نوشیدن این مایع نمی‌تواند کار عاقلانه‌ای محسوب شود. این پژوهشگر به امضاکنندگان درخواست فوق؛ اعلام کرد قطعاً با نوشیدن این مایع تهوع‌ آور نه‌تنها قدرتی جادوئی به دست نمی‌آورید بلکه خود را در معرض خطرات بسیار جدی قرار خواهید داد.

خوردن آب‌ های گندیده به‌هیچ‌عنوان کار عاقلانه‌ای نیست و قدمت و این مایع هیچ تأثیری در خطرات آن ندارد. باید توجه داشت مایعاتی این‌چنینی که چندین جسد در داخل آن پوسیده‌شده‌اند، دارای میزان زیادی باکتری و عوامل دیگر بیماری‌زا هستند که قطعاً برخی از آن‌ ها خطرناک هستند و می‌توانند موجب مرگ انسان شوند. از سوی دیگر تخم میکروب‌ ها می‌توانند در بافت‌های مرده برای هزاران و حتی میلیون‌ها سال باقی بمانند که این موضوع خطر بالقوه دیگری به شمار می‌رود.

درهرصورت اگر واقعاً کسی بخواهد این مایع را بنوشد، بهتر آن را ابتدا به‌طور کامل استریل کرد. وی همچنین اعلام کرد در صورت داشتن یک میلی‌لیتر از این مایع، می‌تواند آن را در آزمایشگاه خود به‌ طور کامل آنالیز کرده نتایج آن را رسماً اعلام کند.

در خاتمه لازم به توضیح است که طی چند ساعت اولیه ایجاد این پتیشن و درخواست اینترنتی، بیش از ۱۵۰۰ نفر آن را امضا کرده‌اند.

ایران ناز: سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، پزشکی irannaz :بخش سرگرمی  از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

آشنایی با ضروری‌ ترین لوازم آرایش خانم‌ ها

سایت تفریحی چفچفک : اولین شخصی که آرایش کردن و زیبایی بیشتر روی او تاثیر می‌گذارد، خودتان هستید. کافی است وقتی روحیه‌تان پایین است و دلتان گرفته یک رژ لب ساده بزنید یا یک خط چشم بکشید. همین که زیباتر به نظر برسید، حال روحی‌تان هم بهتر می‌شود؛ اما کدام لوازم آرایشی برای زیبایی بیشتر ضروری هستند و صرف نظر از کدام‌ها ممکن است؟ در این مقاله به شما می‌گوییم.

آرایش صورت و لوازم مورد نیاز
برای آرایش صورت می‌توان از انواع کرم‌ها استفاده کرد. معمولا آرایش صورت با استفاده از مرطوب کننده و پرایمر Primer شروع می‌شود تا زیرسازی درستی روی پوست انجام بگیرد. بعد از زیر سازی نوبت به استفاده از انواع کرم پودر، بی بی کرم BB Cream، پنکیک و وسایل کانتور می‌رسد؛

اما قبل از خرید این وسایل حتما به نکات زیر دقت کنید:

اگر پوست خودتان خوب است، هیچ لزومی ندارد در هر شرایطی به خصوص زمانی که سر کار می‌روید یا به مهمانی رسمی دعوت نشده‌اید، از کرم پودر و سایر پوشاننده‌های صورت استفاده کنید. یک مرطوب کننده، یک ضد آفتاب بی‌رنگ و کمی رژ گونه برای داشتن پوستی شفاف که می‌تواند بدون مزاحمت کرم پودر نفس بکشد، کافی است. کرم پودر به مرور زمان ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه شود.


بهتر است برای یک مراسم ساده از هایلایتر و لوازم کانتورینگ استفاده نکنید. آرایش‌هایی که در آن‌ها از هایلایت و کانتور استفاده شده است؛ شباهت بیشتری به گریم دارند. بهتر است گریم را برای مراسم خاص بگذارید.


اگر دنبال مواد پوشاننده سبک برای صورتتان می‌گردید تا به صورت روزانه از آن استفاده کنید و نقایص پوست را بپوشانید، می‌توانید از بی بی کرم‌ ها با بافتی سبک و قدرت پوشانندگی بالا کمک بگیرید. پنکیک‌ های خشک و موس‌ها هم گزینه‌های دیگری هستند که نسبت به کرم‌پودر سبک‌ تر هستند.


در هر شرایطی که هستید استفاده از مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. بعضی از متخصصان پوست توصیه می‌کنند به جای کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است سراغ گزینه‌های بی‎‌رنگ و بی‌بو بروید؛ اما بعضی‌های دیگر معتقدند استفاده از این دو مورد، فرقی با هم ندارد. بسته به تحقیقاتی که انجام می‌دهید بهترین گزینه با اس پی اف SPF مناسب را تهیه کنید.


برای آرایش لب به چه چیزهایی نیاز دارید؟
این روزها از ماسک لب گرفته تا بالم لب حاوی ضد آفتاب در کنار بهترین انواع رژ و خط لب در دسترس خانم‌هایی هستند که دوست دارند زیبایی‌شان را هر چه بیشتر کنند. ماسک‌های لب معمولا لب‌ها را آبرسانی می‌کنند و لایه‌برداری خفیفی هم انجام می‌دهند تا ظاهر لب‌ها تازه و جوان بماند. استفاده از بالم لب هم برای مرطوب‌کنندگی و جلوگیری از ترک خوردن و خشکی لب‌ ها مناسب است؛ این وسیله به خصوص برای خانم‌هایی که دوست ندارند از رژ لب استفاده کنند انتخاب خوبی است. بسته به نیازتان سراغ خرید هر یک از این وسایل بروید.

توصیه‌های ما در مورد آرایش لب شامل موارد زیر می‌شود:

رنگ رژ لب شما باید یک تا دو درجه با رنگ واقعی لب‌ های خودتان فرق کند؛ در غیر این صورت آرایشتان مصنوعی به نظر می‌رسد.
بهتر است استفاده از رژ لب‌های قرمز پر رنگ را به شب محدود کنید. استفاده از بعضی از تناژهای رنگ قرمز در روز ممکن است از جذابیت شما کم کند.
اگر لب‌های درشتی دارید فقط زیر لب پایین را خط بکشید؛ آن هم خط لبی که به رنگ رژتان نزدیک باشد. تنها کسانی مجاز هستند از خط لب برای لب بالا و پایین استفاده کنند که لب‌هایشان باریک باشد.
استفاده از خط لب نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. طوری خط لب نکشید که انگار دستتان از کادر لب‌ ها بیرون رفته است. هدف این است که آرایشتان به شما بیاید؛ نه اینکه شما را عجیب به نظر برساند.
رژ لب‌ های مات معمولا لب‌ ها را کم‌حجم‌تر نشان می‌دهند و برق لب‌ها باعث پرحجم رسیدن آن‌ها می‌شوند.
رژ لب‌ های روشن باعث بزرگتر نشان دادن لب‌ها و رژ لب‌های تیره باعث کوچکتر به نظر رسیدنشان می‌شوند.


آرایش چشم و وسایل مورد نیاز

برای یک آرایش چشم حرفه‌ای به کانسیلر، فر مژه، ریمل، خط چشم، مداد چشم، پرایمر سایه و سایه نیاز دارید؛ البته اگر قرار است کاملا فرم چشم‌ هایتان را عوض کنید! تمام این وسایل وقتی به کارتان می‌آیند که به یک مهمانی رسمی دعوت شده باشید یا قصد شرکت در یک مجلس مهم را داشته باشید. در غیر این صورت برای داشتن یک آرایش روزانه ساده کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

با استفاده از فرمژه به مژه‌هایتان حالت دهید و بگذارید خوب فرم بگیرند. مراقب باشید که مژه‌ها را فشار ندهید یا به سمت خودتان نکشید.
یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده تهیه کنید و چندین بار به خوبی روی مژه‌ها بزنید.


از یک کانسیلر مناسب و سبک برای پوشاندن حلقه سیاه زیر چشم استفاده کنید:
اگر رنگ حلقه زیر چشمتان به بنفش نزدیک است، می‌توانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.
اگر ترکیبی از بنفش و آبی است سراغ کانسیلر زرد، نارنجی و صورتی ملایم یا هلویی بروید.
چنانچه این حلقه بیشتر به رنگ آبی نزدیک است، تنها گزینه‌ای که پیش رو دارید، کانسیلر نارنجی است.
اگر به درستی از این سه گزینه استفاده کنید، می‌توانید به چشم‌هایتان حالت طبیعی اما زیبایی بدهید. بنابراین برای یک آرایش ساده وجود این سه وسیله در کیف لوازم آرایشتان کافی است و بقیه را بسته به نیازتان می‌توانید به فهرست خرید اضافه کنید.


نکات مهم برای آرایش گونه‌ها
انواع رژ گونه‌ها با طیف‌های رنگی متنوع در بازار به فروش می‌رسند؛ اما اینکه کدام برای شما مناسب هستند به دانستن نکات زیر مربوط می‌شود :

دو نوع رژ گونه پودری و کرمی در فروشگاه‌ها بیشتر از انواع دیگر به چشم می‌خورند. نکته مهم اینجاست که انواع پودری برای خانم‌هایی با پوست چرب مناسب هستند و رژ گونه‌های کرمی به کار خانم‌هایی می‌آید که پوستشان خشک است.
برای آرایش روز سراغ رژ گونه‌های براق نروید. برای آرایش شب هم سراغ رژ گونه‌های اکلیلی عجیب نروید و حد وسط را با توجه به موقعیتی که در آن هستید، نگه دارید.
هر صورتی فرم خاص خودش را دارد. بسیار مهم است که حتما بر اساس فرم صورتتان از رژ گونه استفاده کنید.


زیبایی ناخن‌های آراسته


در کنار لوازم آرایش صورت، انواع لاک ناخن و لوازم آرایشی ناخن هم جزو ضروریات کیف آرایش هر خانمی است که به زیبایی‌اش اهمیت می‌دهد. بعضی از پرکاربردترین لوازم آرایشی ناخن شامل انواع سوهان، انواع گیره و نگین، مواد تقویت کننده و لوازم مانیکور می‌شود:

خانم‌هایی که ناخن‌های کاشته شده دارند، به مواد تقویت کننده ناخن و لوازم مانیکور احتیاج ندارند، چون کار ترمیم را ناخن‌کار آن‌ها انجام خواهد داد و ناخن کاشته شده هم نیازی به تقویت‌کننده ندارد؛ اما کسانی که ناخن نکاشته‌اند خوب است ناخن‌هایشان را تقویت کنند.
به خاطر داشته باشید موادی که در لاک ناخن هستند، ممکن است از طریق ناخن‌ها جذب شوند، به همین دلیل بهتر است نسبت به خرید لاک ناخن‌تان و سالم بودن آن حساسیت به خرج دهید.
از لاک‌هایی با رنگ‌های خنک در هوای گرم و از لاک‌هایی با رنگ‌های گرم در هوای سرد استفاده کنید.

هفت گنج - سلامتی ٬ زناشویی ٬ آشپزی و سرگرمی 7ganj : بخش آرایش و زیبایی از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

مدل های محبوب آرایشی زنان کشور‌های مختلف جهان

سایت سرگرمی چفچفک : مهم نیست که در کجای جهان زندگی می کنید، زیبایی در هر کشوری طرفدار دارد، می خواهد این زیبایی زدن یک رژ لب قرمز باشد یا ریملی روی چشم ها... البته زیبایی در مناطق مختلف جهان معانی گوناگونی دارد. به عنوان مثال مدل آرایشی که در فرانسه جذابیت دارد، ممکن است در آمریکا طرفداری نداشته باشد. اگر دوست دارید بدانید که مدل های محبوب آرایشی در نقاط مختلف جهان چیست، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

آمریکا: رنگ های بولد+ مژه های بلند

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف جهان

در آمریکا آرایش جسورانه طرفداران زیادی دارد، به عنوان مثال آمریکایی ها از سایه های رنگی مانند آبی و بنفش استفاده می کنند یا خطر چشم های بلند و پهن می کشند. برای رژ لب نیز از رنگ هایی چون قرمز، نارنجی و جیگری استفاده می کنند. اما چیزی که برایشان از همه چیز مهم تر است، بلندی و پر پشتی مژه هایشان می باشد به طوری که اکثرا از مژه مصنوعی استفاده می کنند.

به گفته آنها: «یکی از ساده ترین کارها برای این که چشمانی جذاب داشته باشیم، استفاده از مژه مصنوعی ست. با ریمل، در کمترین زمان، زیبایی چشم ها را دوچندان می کنیم. علاوه بر آن، هر رنگ رژی در کنار مژه های بلند، زیبا به نظر می رسد.»

برزیل: چهره طبیعی+رژ لب بولد

آرایش محبوب زنان کشور‌های مختلف

برزیلی ها چهره های بدون آرایش را ترجیح می دهند البته بحث لب ها جداست. اگر چه آنها صورت شان را آرایش نمی کنند اما از رژ لب هایشان نمی گذرند. رژ لب هایی به رنگ های بولد مانند قرمز یا جیگری... تنها لوازم آرایشی ست که آنها را به سمت خود می کشاند.

کانادا: ابروهای پرپشت و لب های طبیعی و مات

مهم نیست که ابرو های کانادایی ها چه فرمی دارد، آنها از برداشتن ابرو هایشان می پرهیزند. در واقع هر چه مدل ابرو برای آنها طبیعی تر و دست نخورده تر باشد، زیباتر است، البته آنها از ژل های مژه برای خوش فرم نگهداشتن ابرو هایشان نیز استفاده می کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که کانادایی ها به زیبایی آن را می شناسند، رژهای مات است. داشتن لب هایی به رنگ طبیعی از نظر آنها جذاب تر از لب های قرمز است. البته آنها برای جذاب تر کردن لب هایشان از برق لب نیز استفاده می کنند.

انگلستان: کرم پودر طبیعی

در انگلستان، کرم پودر و هایلایترها طرفداران زیادی دارد اما آرایشگران سعی می کنند که رنگ های طبیعی تر را انتخاب کنند، حتی اگر مشتریان شان چیزی غیر از این بخواهند. به بیان دیگر مردم انگلستان آرایش طبیعی را می پسندند. داشتن پوستی صاف و درخشنده برای آنها از هر چیز دیگری مهم تر است.

هند: آرایش غلیظ+چشم های اسموکی+خط لب

زمانی که در مورد آرایش مورد علاقه هندی ها تحقیق کردیم، متوجه شدیم که آنها عاشق آرایش غلیظ هستند. چشم های اسموکی، خط چشم های کشیده، کرم پودر، هایلایتر، خط لب و رژ لب های بولد و براق از محبوب ترین مدل های آرایشی هندی ها می باشند.

هندی ها دوست دارند که چیزهای جدید را امتحان کنند. آنها در مقایسه با چند سال قبل، بیشتر به سمت آرایش، به خصوص آرایش غلیط، روی آوردند. به نظر ما شبکه های اجتماعی در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

استرالیا: آرایشی مناسب فصل

استرالیایی ها در آرایش انعطاف پذیرند. آنها دوست دارند که مدهای روز را دنبال کنند و خودشان را با محیط اطراف شان وفق دهند. به عنوان مثال در فصل های سرد سال، آرایش خشک و گرم و در فصل های گرم آرایش های روشن، براق و سرد را می پسندند.

امارات متحد عربی: ابروهای پر پشت+ مژه

زنان اهل دبی به آرایش اهمیت زیادی می دهند. آنها دوست دارند که آخرین ترند های آرایشی را دنبال کنند. این روزها اما مدل آرایش طبیعی، به عنوان مثال ابروهای پر پشت و رژ لب های بی رنگ، برای آنها جذاب تر از همیشه شده است. البته این موضوع در مورد ریمل صدق نمی کند. در واقع آنها ریمل زیاد را عضوی جدایی ناپذیر از آرایش صورت شان می دانند.

ژاپن: هایلایتر و رژ لب قرمز

ژاپنی ها به گونه های براق اهمیت زیادی می دهند. از این رو آنها از هایلایترها برای روشن تر کردن گونه هایشان استفاده می کنند. زمانی که از آنها در مورد آرایش روزانه شان سوال کردیم، در پاسخ به کرم پودر، ابرو های پر پشت و رژ لب براق اشاره کردند. البته این در مورد آرایش معمولی و روزمره شان است. در مواقع دیگر مانند میهمانی ها، از هایلایتر و رژ لب های بولدترو پر رنگ تر استفاده می کنند.

مکزیک: رژ لب های بولد+ ریمل

رژ لب هایی که باعث بولد شدن لب ها می شود، مانند رنگ های براق یا قرمز، به همراه مقدار زیادی ریمل، از مدل های آرایشی مورد علاقه مکزیکی هاست. در کنار این موارد، آنها به ابرو هایشان نیز اهمیت زیادی می دهند. به عنوان مثال آنها را با سایه یا مداد ابرو پر رنگ می کنند یا به کمک ژل های ابرو به آنها حالت می دهند.

فرانسه: پوست صاف و براق

داشتن پوستی صاف و براق در همه جای دنیا محبوبیت دارد. زنان فرانسوی نیز به پوست صورت شان اهمیت زیادی می دهند. آنها از شیوه های خانگی و طبیعی برای رسیدگی به پوست شان استفاده می کنند. به همین دلیل است که پرایمر، فونداسیون و کرم های بی بی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote :بخش آرایش و زیبایی از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.