مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

فلفل چه خواصی دارد!؟

فلفل‌ها مجموعه‌ای از مواد مغذی و ویتامین‌هاست که طعمی خوشمزه به غذاهای مختلف می‌افزاید. با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید. تا دریابید که چرا باید از قدرت فلفل برای تقویت سلامت خودتان استفاده کنید.

مملو از ویتامین‌ها
فلفل دلمه مملو از ویتامین‌ های گوناگون شامل ویتامین A، اکثر ویتامین های B و ویتامین C، E و K می‌باشد. تمام این مواد مغذی از بدن در برابر عملکردهای مختلف از جمله لخته شدن طبیعی خون تا تنفس سلول محافظت می‌کند.

سرشار از مواد معدنی

فلفل‌ های دلمه‌ می‌توانند میزان مواد معدنی را با اضافه کردن کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر و پتاسیم به غذایتان افزایش دهند. این مواد معدنی عملکرد مغزتان را به شکل مناسب حفظ می‌کند، به تنظیم عملکرد قلب کمک می‌کند و در فعالیت‌های مختلف ضروری دیگر نیز شرکت دارند.

سرشار از آنتی‌اکسیدان
هنگامی‌که بدن شما انرژی می‌سوزاند، رادیکال‌های آزاد اکسیژن‌دار و مضری تولید می‌شود. بدن ترکیبات متنوعی را برای پاک کردن این ترکیبات مضر پیش از اینکه به بدن آسیب بیشتری برسد، تولید می‌کند. تصور می‌شود که آنتی‌اکسیدان‌ ها با اضافه‌کردن یک لایه محافظ می‌توانند کمک کننده باشد. فلفل‌ها به همکاری حمل کننده‌های طبیعی آمده و با غنی کردن ترکیبات مبارز، در از بین بردن رادیکال آزاد به آنها کمک می‌کنند.

سرشار از ویتامین C
فلفل‌ها هنگامی که رسیده‌تر می‌شوند، از سبز به زرد و قرمز تغییر می‌کنند. بدین ترتیب میزان ویتامین C آن‌ها افزایش می‌یابد. خوردن فلفل قرمز مقدار ویتامین C بدن را افزایش می‌دهد که می‌تواند تا ۱۰۰٪ یا بیشتر از مقدار روزانه‌ی توصیه شده را در برگیرد.


کالری ناچیز

فلفل‌ ها یک میان‌وعده و افزودنی عالی به بسیاری از خوراکی‌ ها هستند. فلفل‌ های رسیده‌تر زرد و قرمز شیرین‌ تر می‌شوند که آن‌ ها را به ‌عنوان یک میان‌ وعده مستقل جذاب می‌کند. یک فنجان فلفل دلمه‌ی خرد شده تنها ۳۰ کالری دارد و سرشار از مواد مغذی و فیبرها می‌باشد. آن‌ها همچنین سلامت هر غذایی که شما می‌خورید را افزایش می‌دهند.

مفید برای چشم‌ها
فلفل حاوی ترکیبی به نام لوتئین است که طبق کشفیات نقش ارزشمندی در سلامت چشم ایفا می‌کند. آن‌ها همچنین حاوی ترکیبات شیمیایی دیگری هستند که به حفظ سلامت چشم‌ها کمک می‌کند. افزایش مقدار هر دوی آن‌ها در رژیم غذاییتان می‌تواند به کاهش خطر بیماری زوال قرنیه که یکی از دلایل اصلی نابینایی در ایالات متحده امریکاست، کمک کند.

مجله سلامت - سایت مرجع آنلاین پزشکی و تندرستی majalesalamat : بخش سلامت از سایت تفریحی چفچفک  


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس نوشته پروفایل سربازی

عکس نوشته پروفایل سربازی

عکس در مورد سربازی برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل سربازی

پروفایل سربازی

عکس سربازی

جملکس پروفایل سربازی

استاتوس با عکس در مورد سربازی

عکس در مورد سربازی برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل سربازی

پروفایل سربازی

عکس سربازی

جملکس پروفایل سربازی

استاتوس با عکس در مورد سربازی

عکس در مورد سربازی برای پروفایل

عکس نوشته پروفایل سربازی

جملکس پروفایل سربازی

بیتوته پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد beytoote : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

علیخانی :من ، دزد اموال بیت المال نیستم/ مدیری هم شکایت کرد

احسان علیخانی، مجری برنامه «ماه عسل»، در کانال تلگرام خود نسبت به درج نام او در فهرست دریافت‌کنندگان وام و پول از موسسه اعتباری ثامن الحجج واکنش نشان داد.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

متن منتشر شده توسط او به شرح زیر است:

من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم؛اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت‌المال و مردم من نیستم.علیخانی: من، دزد اموال بیت‌المال نیستمکار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می‌کنم، می‌دانم و تجربه کرده‌ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.»

جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می‌شود. یک راه حل ساده این بود: «سکوت کنم.»خبر دریافت سه میلیاردی (ا-ع) که از خبر مرگ احسان علیخانی بزرگتر نیست و فراموش می‌شود. اما با خودم گفتم چرا باید من را با (ا-ع) اشتباه بگیرند؟ موج بعدی افشاگری که آمد، آیا من را کنار چند نام اختصاری دیگر می‌گذارند؟

اینها توضیح من است برای کسانی که احسان علیخانی را با (ا-ع) اشتباه گرفتند و برای آنها که سعی کردند احسان علیخانی یا همان (ا-ع) را وسط بیندازند تا خودشان دیده نشوند:(ا-ع) چهره مرموزی است تا آرنج دستش بهnیانت در بیت‌المال آلوده است. مثل خیلی‌های دیگر که دستشان در جیب مردم رفت و بعدها نه از زندان که سر از جاهای دیگر درآوردند؛ جایی شبیه کانادا.اما من احسان علیخانی هستم تهیه کننده و مجری تلویزیون، تاکید می‌کنم تهیه کننده! در تهران زندگی می‌کنم و خانه و دفترم هم مشخص و عیان است.

من احسان علیخانی مثل خیلی از شهروندان دیگر روزانه چشمم به اخبار است تا ببینم در این شرایط اقتصادی، دلار، یورو ، سکه ، بی‌برقی، بی‌آبی، بدهی هزاران میلیاردی تعداد اندکی‌ به سیستم بانکی، عدم انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و … تکلیف زندگی‌مان چه می‌شود؟ اما به جای جواب اینها چه دیدم؟ اسم خودم را.این چند خط بعدی را بخوانید تا اصل مطلب دست‌تان بیاید و بعد شاید فرق میان احسان علیخانی و (ا-ع) هم برای شما روشن شد:

۱- موسسه ثامن‌الحجج سال‌ ها قبل از همکاری با گروه اجتماعی شبکه سه در تمامی رسانه‌های رسمی کشور نظیر (روزنامه‌ها ، تیزر و برنامه‌های اسپانسری تلویزیونی، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، بیلبوردهای شهری، باشگاه‌های فرهنگی و‌ ورزشی و …) حضور داشته که معنای این حضور پر رنگ یعنی داشتن مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در نتیجه، مجوز تاسیس، مجوز گسترش موسسه تا بیش از ۵۰۰ شعبه فعال، مجوز افتتاح حساب برای مردم و‌ صاحبان صنایع، مجوز برای تبلیغات تا مجوز برای انحلال این موسسه، ربطی به من و امثال من ندارد. ما با یک موسسه قانونی براساس نص صریح قانون و نظارت‌های دائمی صدا و سیما کار کردیم.

۲- طبق روال طبیعی هزینه‌ های اکثر برنامه و‌ سریال‌های پر بیننده در تلویزیون که شما تماشا کردید به عهده اسپانسرها است، موسسه مذکور هم در سال ۹۱ تقاضای همکاری با گروه برنامه ساز ما را داشته و شبکه بعد از بررسی و استعلام از مراجع ذیصلاح و دریافت مجوز تبلیغات از موسسه، بنده را به عنوان تهیه‌کننده به این موسسه معرفی کرد. یعنی مثل تمام تهیه‌کنندگان سازمان نه بیشتر و نه کمتر.

۳-طی سه سال و‌‌ نیم و در قالب شش قرار داد با صدا و سیما و شبکه، شش عنوان برنامه (دو‌نیمه سیب، ماه عسل ۹۲، ماه عسل ۹۳، سه ستاره، ویژه برنامه تحویل سال ۹۳ ، بهارنارنج ) تولید و‌ پخش شد که مبلغ مذکور از جانب اسپانسر بعد از تایید بر‌آورد هزینه‌های تولید توسط کارشناسان مربوطه شبکه و بابت تهیه و تولید به صدها نفر عوامل و هزینه‌های تولید به تهیه کننده تخصیص می‌یابد. (روابط عمومی، گروه اجتماعی و مدیر مالی شبکه سه در صورت صلاحدید اسناد و قراردادها را منتشر کنند.)

۴-من مدیر نیستم، مسول نیستم، کارمند دولت نیستم، کارمند صدا و سیما هم نیستم، من تهیه‌کننده و ‌برنامه‌ساز مستقل هستم، ولی فراتر از هر بازی رسانه‌ای ، تهمت و قضاوتی، خودم را در برابر قانون و اذهان مردم پاسخگو می‌دانم. حالا هم از شبکه سه و صدا و سیما و ‌مراجع ذیصلاح قضایی و نظارتی خواهش می‌کنم تا به طور دقیق این موضوع را بررسی کنند و نتیجه را شفاف به مردم گزارش دهند.

شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، سید حسین روحانی، وکیل مهران مدیری اعلام نمود که موکلش به دلیل نشر اکاذیب، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین اعلام جرم و جهت طرح شکایت اقدام نموده است.

روزنامه شرق در مطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد. این خبر سیلی از واکنش های افکار عمومی و هجمه ها نسبت به مهران مدیری را به همراه داشت.

جام نیوز :: JamNews : بخش اخبار داغ و جالب از سایت تفریحی چفچفک

اقتصاد نیوز سایت مرجع اقتصاد ایران eghtesadnews : بخش آخرین مطالب سایت از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

لیزر از بین بردن مو در مقایسه با الکترولیز – کدام یک بهتر است؟

لیزر موهای زائد دائمی نیست. الکترولیز می تواند دائمی باشد.

لیزر موهای زائد مو با سرعت بسیار بیشتری یک ناحیه تحت درمان را پوشش می دهد. الکترولیز در هر بار یک فولیکول را از درمان می کند.

لیزر از بین بردن مو تنها برای موهای تیره جواب می دهد. الکترولیز به رنگ مو وابسته نیست.

لیزر از بین بردن مو نیازمند چندین درمان با فاصله زمانی 4 هفته است. الکترولیز فولیکول مو را پس از اولین درمان از بین می برد.

هر دوی آن ها پتانسیل ایجاد جای زخم را دارا هستند.

اگر مو دارای رنگدانه باشد، لیزر درمان بهتری خواهد بود.

مطلب مرتبط : لیزر موهای زائد زیر بغل

ما دارای دستگاه لیزر کندلا برای از بین بردن مو هستیم، هم چنین در طی چندین سال گذشته دستگاه زیبایی الکترولیز را در دسترس داریم. بیمارانی که عادت به استفاده از سیستم الکترولیز داشته اند، اکنون با دستگاه لیزر بسیار خوشحال تر و راضی تر هستند.

لیزر از بین بردن مو در بیماران بسیاری می تواند دائمی باشد. ممکن است میزان کمی رویش مجدد مو، در طی سالیان رخ دهد که نیازمند انجام لیزر یادآور سالیانه است. هرچه رنگدانه های مو بیشتر باشد، نتایج لیزر بهتر و سریع تر خواهد بود. انرژی ایجاد شده توسط لیزر، رنگدانه های موجود در ریشه مو را هدف گرفته و فولیکول را با گرمای زیاد از بین بردن می برد. متاسفانه اگر رنگدانه ای وجود نداشته باشد، یا رنگدانه ها خاکستری یا بلوند باشند، لیزر نتیجه مثبتی در بر نخواهد داشت.

در بیمارانی که موهای بلوند یا خاکستری دارند، الکترولیز می تواند کمک کننده باشد. الکترولیز دائمی نبوده و نیازمند درمان های مجدد و یادآور است.

لیزر از بین بردن مو در مقایسه با الکترولیز

مطلب مرتبط : لیزر موهای صورت

هردو روش لیزر و الکترولیز می توانند درمان های موثری باشند. برخی از ملاحظات مهم که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

لیزر مو بسیار سریع تر از الکترولیز است. لیزر از بین بردن موهای کمر می تواند فقط مدت زمان کوتاهی به اندازه 15 دقیقه به طول بیانجامد. برای این ناحیه، الکترولیز حداقل 4 ساعت زمان خواهد برد.

لیزر مو بسیار ارزان تر از الکترولیز است زیرا موثرتر عمل می کند.

الکترولیز می تواند موهای بلوند و سفید را از بین ببرد، اما لیزر تنها برای موهای تیره موثر است.

لیزر مو تنها می تواند موهایی را که در مرحله آناژن هستند، مورد هدف قرار دهد، در حالیکه الکترولیز تمام موها را صرف نظر از فاز رشدشان مورد هدف قرار می دهد.

لیزر از بین بردن مو در مقایسه با الکترولیز

نور لیزر، گرما را به چندین مو انتقال داده و سلول هایشان را از بین می برد. الکترولیز هر تار مو را مورد هدف قرار می دهد و هر بار با سوزن جراحی فولیکول مو را نابود می کند. اگر الکترولیز به درستی انجام نشود، ممکن است کمی ترسناک باشد. لیزر باعث ریزش دائمی موها شده، روی نواحی بزرگ متمرکز است و بازگشت ندارد.

لیزر از بین بردن مو در مقایسه با الکترولیز

لیزر از بین بردن مو در اکثر موارد از الکترولیز برتر است. لیزر می تواند نواحی بزرگی را که به وسیله الکترولیز قابل درمان نیستند، پوشش دهد، زیرا الکترولیز تکنیکی است که در واقع هر مو را در یک مرحله از بین می برد. از سوی دیگر، لیزر از بین بردن مو برای موثر بودن و اثرگذاری، نیازمند موهای قهوه ای تیره و یا مشکی است. بنابراین الکترولیز می تواند یک گزینه و انتخاب برای موهای سفید، بلوند یا خاکستری باشد.

هم چنین لیزر از بین بردن مو، به اندازه کافی دقت لازم جهت انجام جزئیات را، مانند فرم دهی به ابروها، دارا نیست. این قضیه عامل دیگری است که باعث می شود من به نزدیک ترین الکترولوژیست خود مراجعه کنم.

لیزر از بین بردن مو از الکترولیز برتر است.

مطلب مرتبط : هزینه و قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندریت

لیزر از بین بردن مو به دلایل بی شماری بسیار بهتر از الکترولیز است. لیزرها یک پرتو نور بسیار متمرکز ایجاد می کنند که در عمق پوست نفوذ کرده و در همان جا مقدار کنترل شده ای از گرما را آزاد می کنند. این انرژی نوری توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود. لیزر برای کسری از ثانیه پالس های خود را ساطع می کند، همین میزان زمان، کافی است تا تعداد بی شماری از فولیکول ها به یک باره از بین برود و پوست اطراف آن بدون آسیب باقی بماند. با هر درمان حدودا بین 15 الی 30 درصد نابودی طولانی مدت برای موها، هنگامی که از پارامترهای بهنیه استفاده می شود، مشاهده شده است.

الکترولیز یک روش از بین بردن مو است که در آن یک سوزن ظریف و نازک به شکل عمیقی در فولیکول مو قرار داده می شود تا این فولیکول با استفاده از جریان الکتریکی از بین برود. با این وجود این روش بسیار ناراحت کننده و آهسته است. معمولا ماه ها و جلسات مراجعه زیادی حتی برای نواحی کوچک مانند قسمت بالای لب، جهت درمان لازم است. درمان الکترولیز به شدت به اپراتور وابسته است و موفقیت در از بین رفتن موها در میان بیماران، متفاوت است. همین امر باعث می شود این روش در مناطق بزرگ غیر عملی باشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عادت روزانه ای که باعث پیری زود رس پوست می شود

تغذیه ی مناسب و ورزش راز سلامتی و جوانی هستند و نتیجه ی آن همیشه قابل مشاهده است. با این حال، وضعیت پوست شما تنها نشان دهنده ی سالم بودن یا نبودن سبک زندگی تان نیست، بلکه جزئیاتی را آشکار می کند که تبدیل به عادت های ما شده اند و از ابتدا بی ضرر به نظر می رسیدند.با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

توصیه می کنیم به این ۱۰ نکته که ممکن است در نگاه اول بی ضرر به نظر برسند توجه داشته باشید. در حقیقت، این عادت ها تأثیری منفی بر پوست دارند.

۱- شکل خوابیدن

وقتی روی شکم می خوابید، سرتان به کنار می چرخد. این حالت باعث فشار به گردن و ماهیچه های کتف می شود و خون کمتری به مغز می رسد. سیاهی زیر چشم ها و ورم صورت از پیامدهای ناخوشایند این شکل از خوابیدن است. سعی کنید به پشت یا به پهلو بخوابید، اما نه برای همیشه. اگر همیشه به شکل بخوابید این کار شکل صورت تان را تغییر می دهد..

انتخاب بالش مناسب هم عادت دیگری است که می تواند برای پوست سودمند باشد. اگر روی بالش بسیار بلندی بخوابید، این وضعیت جریان خون را مختل می کند و باعث ایجاد چین و چروک زیادی در ناحیه ی گردن می شود. بالش را به گونه ای انتخاب کنید که گردن در زمان خواب صاف باشد و چانه روی سینه قرار نگیرد.

۲- استفاده نکردن از عینک آفتابی

محافظت در برابر نور خورشید به شکل صحیح راز برخورداری از پوستی سالم است. به علاوه، پوست اطراف چشم ها بسیار نازک است و به همین دلیل وقتی در نور زیاد چشم هارا نیمه باز می کنیم، پوست این ناحیه به راحتی چروک می شود. استفاده ی روزانه از عینک آفتابی را، حتی در زمستان،تبدیل به یک عادت کنید.

۳- خوردن غذا

اگر همیشه با یک سمت دهان تان غذا را می جوید، این کار می تواند منجر به نامتقارن شدن صورتتان شود چرا که ماهیچه های یک سمت صورت تضعیف می شود در حالی که ماهیچه های طرف دیگر همیشه کش می آیند.

۴- صحبت با تلفن

وقتی تلفن را میان گوش و کتف نگه می دارید،گردن چروک شده و به گونه ها فشار وارد می شود. اگر دائما با تلفن صحبت می کنید از هدست یا وسایلی از این دست استفاده کنید.

۵- استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند

معمولا زمانی که تبلت یا گوشی هوشمند را در دست می گیریم به سمت پایین نگاه می کنیم. اما این کار می تواند باعث التهابات چشمی و شل شدن و چروک شدن پوست شود. در زمان استفاده از تلفن همراه یا تبلت، سعی کنید سر خود را به سمت پایین نگه ندارید.

۶- تکیه دادن چانه به دست

وقتی مشغول کار با کامپیوتر یا مطالعه هستید، اگر عادت دارید چانه ی خود را به دست تان تکیه می دهید، تلاش کنیداین کار را کمتر انجام دهید. در این حالت، انعطاف پذیری پوست صورت کمتر می شود و چین و چروک های زودرس روی پوست به وجود می آید.

۷- اخم کردن

احساس ناراحتی حالت هایی در صورت ایجاد می کند که برای پوست مضر هستند، مثل در هم کشیدن ابروها، جمع کردن لب ها و انقباض ماهیچه های صورت. هر بار که متوجه اخم کردن تان می شوید، تلاش کنید گوش هایتان را بدون گرفتن آن ها به عقب بکشید. شاید خنده دار به نظر برسد اما این کار می تواند به شما کمک کند چون ممکن نیست بتوانید همزمان اخم کنید و گوش هایتان را به سمت عقب بکشید.

۸- حمام داغ و طولانی

اگرچه حمام داغ باعث آرامش می شود، اما اگر بیش از اندازه این کار را انجام دهید، می تواند بر پوست تأثیر بگذارد. چون لایه های بالاتر پوست آسیب می بینند و این مسأله منجر به خشکی و پوسته شدن آن می شود. به همین دلیل است که باید تلاش کنید در زمان استحمام بیش از اندازه از آب داغ استفاده نکنید.

۹- استفاده از دستگاه تهویه ی هوا

دستگاه های تهویه ی هوا رطوبت هوا را می گیرند و آن را خشک می کنند. در نتیجه، پوست خشک می شود و در معرض آسیب قرار می گیرد. به همین دلیل باید پوست تان را به خوبی مرطوب کنید و همیشه به دستگاه تهویه ی هوا تکیه نداشته باشید.

۱۰- روبالشی

وسایل خوابی که جنس آن نخ پنبه است گزینه ی مناسب و استانداردی هستند. با این حال، روبالشی ای با این جنس می تواند به پوست صورت آسیب بزند و باعث چین و چروک شود. اگر به یک سمت می خوابید و اگر در حین خواب مدام تکان می خورید، احتمال این مسأله بیشتر است، چرا که در این حالت صورت خود را به روبالشی می کشید. به جای آن سعی کنید از روبالشی های ابریشمی یا ساتن استفاده کنید چون اصطحکاک کمتری به وجود می آورند. به علاوه، فراموش نکنید که باید مرتبا روبالشی خود را عوض کنید تا از انباشت ذرات پوست مرده و باکتری ها جلوگیری کنید. این کار مانع از آسیب به پوست می شود.

روزیاتو - امروز را زندگی کن rooziato : بخش سلامت از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

سمی ترین و خطرناک ترین عنکبوت های جهان

شاید دلیل ترس انسان نحوه راه رفتن این موجودات بر روی هشت پای بلند خود یا ظاهر کلی آن ها باشد اما بسیاری از مردم بدون دلیل خاصی از عنکبوت ها ترس دارند.با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

اگر چه اغلب این گونه حشره بی آزار هستند اما گونه های نادری از این حشره بسیار سمی بوده و جان انسان را به خطر می اندازند. برخی از این موجودات نه تنها با گاز گرفتن بدن انسان دردی شدید را به قربانی وارد می کنند بلکه می توانند صدمات قابل توجهی ایجاد کرده و حتی باعث مرگ انسان شوند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ گونه از خطرناک ترین عنکبوت های جهان آشنا کنیم.

۱۰- عنکبوت هوبو

عنکبوت هوبو (Hobo Spider) که اولین گونه ای است که در این فهرست به آن پرداخته ایم برای اولین بار در اروپا کشف شد. اخیراً تعداد زیادی از این گونه در آمریکای شمالی دیده شده که این موضوع نشان دهنده گسترش قلمرو این عنکبوت خطرناک است. گزش این گونه که بسیار تهاجمی است و در منازل مسکونی نیز یافت می شود بسیار دردناک است و به دلیل سم خطرناکی که به بدن قربانی تزریق می شود هفته ها طول خواهد کشید که زخم و درد محل گزش التیام یابد. اگر چه گزش این عنکبوت نمی تواند مرگبار باشد اما بسیار دردناک است. مهم ترین عامل قرار گرفتن این گونه در لیست خطرناک ترین عنکبوت ها این است که هوبو بسیار تهاجمی است و در حالی که گونه های دیگر این حشره معمولاً خود را از انسان پنهان می کننداما هوبو در صورتی که احساس خطر کند بسیار بیرحمانه واکنش نشان می دهد و به انسان حمله می کند.

۹- عنکبوت شتری

همان طور که نام این حشره نشان می دهد، عنکبوت شتری (Camel Spider) در آفریقای جنوبی یافت شده و در بیابان ها زندگی می کند. این گونه برای در امان ماندن از گرمای سوزان بیابان در درون شن ها فرو می رود. اگر چه گزش این گونه سمی نیست اما عنکبوت شتری گزشی بسیار دردناک داشته و با سرعتی بیش از ۱۵ کیلومتر بر ساعت می تواند فرار کند. ظاهر این گونه دلیل اصلی ترس انسان از او انگاشته می شود. گونه شتری یکی از ترسناک ترین ظواهر را در میان سایر عنکبوتها دارد. طول این حشره می تواند به ۱۵ سانتیمتر و آرواره او نیز به ۷٫۵ سانتیمتر برسد.

۸- عنکبوت کیسه زرد

این گونه مسئول بسیاری از نیش ها و ترس هایی است که در سراسر جهان از این حشرات وجود دارد. عنکبوت کیسه زرد (Yellow Sac Spider) در مناطقی مانند استرالیا و کانادا یافت می شود و دارای زهری به نام «سیتوکسین» (cytoxin) است. این سم باعث درد شدیدی در هنگام گزش شده و پس از آن نیز محل گزش دچار تورم و تاول زدن خواهد شد. این گونه معمولاً به رنگ زرد یا سبز کم رنگ است و به دلیل اندازه بسیار کوچکشان به سختی می توان آن ها را پیدا کرد. طول این عنکبوت کمتر از یک سانتیمتر است. در صورتی که این عنکبوت را دیدید بهتر است از آن دوری کرده و او را به حال خود بگذارید.

۷- رتیل پرزدار

رتیل پرزدار (Fringed Ornamental Tarantula) یکی از ترسناک ترین گونه های حشرات است که شباهتی به دیگر انواع عنکبوت ها ندارد و دلیل قرار گرفتنش در این لیست نیش و زهر بسیار قوی و دردناک آن می باشد. در فرهنگ اسپانیا رقصی خاص وجود دارد که به آن رقص تارنتولا به معنای رتیل گفته می شود. در واقع پس از گزیده شدن توسط این رتیل، قربانی حرکاتی انجام خواهد داد که بسیار شبیه این نوع رقص است. در اثر گزش این رتیل درد شدیدی در محل گزش رخ داده و ماهیچه های اطراف آن دچار گرفتگی می شوند و پس از آن نیز دردی شدید در قفسه سینه خود احساس خواهید کرد. اگر هیچ موردی از مرگ در اثر گزش این رتیل گزارش نشده اما در موارد بسیاری قربانیان پس از گزش توسط رتیل پرزدار به بیمارستان مراجعه کرده اند.

۶- عنکبوت موشی

عنکبوت موشی (Mouse Spider) به دلیل این که در گذشته بر این باور بودند که مانند موش نقب می زند بدین نام نامگذاری شده است اما یکی دیگر از دلایل نامگذاری عنکبوت موشی، سینه و شکم خزدار آن بوده است که ظاهری زیبا و دوست داشتنی به آن بخشیده است. این گونه دارای زهری کشنده در نیش های خود است اما معمولاً زهر کشنده خود را وارد بدن قربانی نمی کند و تنها بدن او را نیش می زند که دردی شدید را ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، عنکبوت موشی تهاجمی نبوده و به ندرت نیش می زند. این گونه به دلیل شکل و جثه بزرگ و آرواره ترسناک و البته رنگ قرمزش به سادگی قابل رویت و شناسایی بوده و بهتر است از آن دوری کنید.

۵- عنکبوت شنی شش چشم

عنکبوت شنی شش چشم (Six Eyed Sand Spider) که در صحراهای آفریقای جنوبی زندگی می کند معمولاً در زیر شن ها پنهان می شود. دلیل پنهان شدن وی در زیر شن ها نه تنها برای در امان ماندن از گرمای طاقت فرسا و تابش شدید نور خورشید بلکه برای شکار کردن نیز هست. این عنکبوت به قربانی خود حمله کرده و به سرعت زهری مرگبار را در بدن او تزریق می کند. مطالعات نشان می دهد که زهر این عنکبوت می تواند در عرض ۵ ساعت باعث مرگ یک خرگوش شود. زهر این گونه باعث فساد و عفونت در موضع گزش شده و به شدت به گلبول های قرمز خون آسیب می رساند.

این زهر به جای این که باعث انعقاد خون شود، باعث روان شدن و بالا رفتن فشار خون خواهد شد و در نهایت به دلیل فساد در ناحیه گزش و جلوگیری از انعقاد خون، قربانی در اثر خونریزی شدید و بزرگ تر شدن زخم جان خود را از دست می دهد. البته انسان ها به ندرت با این گونه مواجه شدند و گزارش هایی از مرگ در اثر گزش این گونه وجود ندارد اما عنکبوت شنی شش چشم بسیار خطرناک است.

۴- بیوه سیاه


بیوه سیاه (Black Widow Spider) شناخته شده ترین نوع از این حشره است که به مرگبار بودن شهرت دارد. این گونه با بدن سیاه خود شناخته می شود، در استرالیا یافت شده و زهری بسیار کشنده دارد. این گونه در میان عنکبوت ها دومین زهر کشنده را داراست اما هنگام گزیدن قربانی مقدار کمی از زهر خود را وارد بدن او می کند به همین دلیل در رتبه های بالاتری قرار نگرفته است. گزش این عنکبوت به شدت دردناک است و دردی سوزان را در محل گزش ایجاد خواهد کرد. قربانی پس از گزیده شدن توسط این گونه دچار شکم درد و حالت تهوع خواهد شد و برای سالمندان و کودکان بسیار خطرناک است.

۳- عنکبوت خجالتی قهوه ای


این گونه در آب و هوای گرم در سراسر جهان یافت می شود و همانطور که از نام آن پیداست به ندرت خود را به انسان نشان می دهد. در میان گونه های متنوع عنکبوت خجالتی قهوه ای (Brown Recluse Spider) خطرناک ترین گونه، عنکبوت قهوه ای شیلیایی است که زهری کشنده تر از سایرین دارد. معمولا به این گونه، عنکبوت های ویولون نیز گفته می شود. سم این گونه نیز باعث فساد و تخریب بافت محل گزش شده و در برخی از موارد چاره ای جز قطع کردن عضو محل گزش وجود ندارد. هنوز پادزهری برای سم این گونه کشف نشده و عوارض جانبی زهر آن مشکلات مرگباری را برای قربانی ایجاد خواهد کرد.

۲- عنکبوت تار قیفی سیدنی


گونه تار قیفی سیدنی (Sydney Funnel Web) زهر بسیار کشنده ای دارد که خوشبختانه پادزهر آن در سال ۱۹۸۱ کشف شد. این گونه نسبت به انسان بسیار تهاجمی بوده و در صورت احساس خطر به جای فرار کردن حمله کرده و چندین بار بدن قربانی را خواهد گزید. این عنکبوت دندان های نیشی بزرگ تر از دندان های نیش مار دارد و چندین گزش پیاپی به معنای وارد شدن مقادیر زیادی زهر به درون بدن قربانی است. یکی دیگر از ویژگی های خاص این گونه این است که به بدن قربانی خود می چسبد تا حمله موثرتری داشته باشد. تار قیفی سیدنی چنان نیش قدرتمندی دارد که از روی کفش های چرمی نیز می تواند نیش خود را وارد بدن انسان کند. گونه نر این عنکبوت بسیار خطرناک تر است زیرا زهر بیشتری در بدن خود دارد. زهر این گونه از نوع نورتوکسین بوده و صدمات کشنده ای را به سیستم عصبی قربانی وارد خوهد کرد.

۱- عنکبوت سرگردان برزیلی

در زبان یونانی به این گونه لقب «قاتل» داده اند و خطرناک ترین، سمی ترین و کشنده ترین عنکبوتی است که تاکنون شناسایی شده است. زهر نوروتوکسین این گونه ۲۰ برابر کشنده تر از زهر بیوه سیاه است و در صورت گزش و دسترسی نداشتن به پادزهر، براحتی قربانی را خواهد کشت. در صورت گزیده شدن توسط این گونه، قربانی کنترل ماهیچه های خود را از دست داده و در نهایت خفگی جان قربانی را خواهد گرفت زیرا در نتیجه فلج شدن ماهیچه ها، تنفس کردن غیرممکن خواهد شد. یکی دیگر از دلایل ترسناکی این عنکبوت دردی غیرقابل تحمل است که پس از گزش ایجاد شده و تا ساعت ها بعد و تا زمان مرگ ادامه خواهد داشت. همانطور که از نام این گونه پیداست، عنکبوت سرگردان برزیلی علاقه زیادی به پرسه زدن و بی هدف راه رفتن دارد از این رو به راحتی می تواند به مکان زندگی انسان ها نزدیک شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

پست جالب مهراب قاسم خانی در باب همکار همسر!

سایت سرگرمی چفچفک :مهراب قاسم خانی، طنز نویس مشهور در شوخی با بنر شهرداری بوشهر که با کنار هم قرار دادن دو زن یکی با پوشش چادر و دیگری با پوشش مانتو سوالی با عنوان «ترجیح می دهید کدام همکار شوهر شما باشد؟» مطرح کرده بود، عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:

«در صورت انتخاب هر عکس لطفاً دلیل خود را بنویسید…

پ.ن: نیازی به ذکر جزئیات نیست»

بنر شهرداری بوشهر

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی bartarinha : بخش اخبار داغ و جالب از مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

اتفاقی های مقعدی! /یک مشکل تقریبا فراگیر در اورژانس

مجله اینترنتی چفچفک :تو حموم بودم، تلفنم زنگ زد. خیس پریدم بیرون، دوییدم که برم تلفن رو بردارم، یهو پام لیز خورد افتادم روی اُدکلن. کل دیشب هرکاری کردم نشد، دیگه امروز اومدم، خیلی بده دکتر؟”
-“منتظر تماس مهم بودی؟”
-“تماس؟”
-“آره دیگه، همون که زنگ زده بود!”
-“آهان! آره لعنتی تا رفتم حموم زنگ زد”

کمتر پزشکی رو میشه تو قسمت اورژانس بیمارستان پیدا کرد که مکالمات این چنینی رو نشنیده باشه!متن بالا از توئیتر یه پزشک ایرانی بازنشر شده البته اکثر سوژه های این چنینی رو میتونید در سایت Figure1 پیدا کنید. از این موارد زیاد هست و متداول: ادکلن ،اسپری ، کنترل تلویزیون

خمیردندون ، لامپ و کلی چیزای دیگه که بیمارا بعد از مراجعه معمولا به جای گفتن حقیقت داستان تعریف میکنن که خوب در جای خودش به شدت خنده داره ولی داستان ادکلن به خاطر منحصر به فرد بودنش این چند وقته خیلی سریع در شبکه های مجازی سوژه شد!

 بخش اخبار داغ و جالب از سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

شیوه های آرایشی برای خانم‌های مسن

سایت تفریحی چفچفک : با بالا رفتن سن، مدل آرایش ما نیز باید تغییر کند. اما چگونه؟ اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که سن تان بالا رفته و پوست صورت تان کمی چروک شده و فکر می کنید که دیگر شیوه های آرایشی قبل روی صورت تان نمی نشیند، به سادگی و با ترفندهایی می توانید خود را جوان تر و زیباتر نشان دهید. در ادامه برخی از این ترفندها را برایتان آورده ایم.

1. مرطوب کننده به همراه داشته باشید

زمانی که صحبت از پوست می شود، یک چیز حرف اول را می زند: مرطوب کننده. از آنجا که خشکی دشمن پوست است، شما باید همیشه یک مرطوب کننده پوست به همراه داشته باشید. بهترین زمان برای زدن این کرم، بعد از حمام و قبل از زدن کرم پودر است.

2. استخوان گونه را برجسته کنید

اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید، استخوان گونه و فک تان را برجسته تر کنید. برای این کار می توانید از هایلایتر کمک بگیرید.

3. کرم شب بزنید

اگر وقت ندارید که هر روز صبح، قبل از بیرون رفتن از خانه به صورت تان مرطوب کننده بزنید، بهتر است که این کار را در شب، به کمک کرم های شب، جبران کنید. قبل از رفتن به تختخواب مقداری از کرم را بردارید و به صورت و گردن تان بزنید تا در طول شب رطوبت لازم به پوست تان برسد.

4. کرم پودر را جایگزین پنکک کنید

اگر تا به حال عادت داشتین که از پنکک برای صورت تان استفاده کنید، زمان آن است که جای آن را با کرم پودر عوض کنید. از آنجا که با بالا رفتن سن، پوست صورت نیز خشک تر می شود، بهتر است که دور پنکک ها را خط کشیده و کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده ها را جایگزین شان کنیم.

5. پایه سایه چشم بزنید

مهم نیست که چه سنی دارید، بسیاری از خانم ها در سایه زدن مشکل دارند، به این دلیل که پشت چشم هایشان چروک است و سایه به خوبی روی پلک هایشان نمی نشیند. برای رفع این مشکل، قبل از زدن سایه، از پایه سایه چشم استفاده کنید تا پوست تان را برای زدن سایه آماده کند.

6. اسفنج آرایشی را مرطوب کنید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که احساس می کنید اسفنج های آرایشی، کرم پودرتان را جذب می کند یا این که به طور کامل کرم را روی پوست تان پخش نمی کند. برای جلوگیری از این مشکلات، کمی آن را با آب تر کنید. در این صورت نه تنها کرم پودر جذب اسفنج نمی شود، بلکه به خوبی روی پوست تان نیز پخش خواهد شد.

7. مژه هایتان را فر کنید

شاید در دوران جوانی به این فکر می کردید که فر کننده های مژه هیچ استفاده ای برایتان ندارد، اما کمی که سن تان بالاتر می رود می بینید که خیلی هم مفید می باشند. برای این که جوان تر به نظر برسید، به کمک فر کننده، کمی مژه هایتان را حالت دهید، سپس روی آن را با ریملی به رنگ قهوه ای تیره بپوشانید.

8. سایه چشمی متضاد با رنگ چشم هایتان بزنید

یک ترفند بسیار ساده برای این که جوان تر به نظر برسید این است که از سایه چشمی برخلاف رنگ چشم هایتان استفاده کنید. به عنوان مثال اگر چشمان آبی دارید، از رنگ های گرم تر مانند قهوه استفاده کنید یا اگر چشمان تان قهوه ای یا سبز است، رنگ هایی چون بنفش مناسب تان خواهد بود. تضاد رنگ سایه و چشم هایتان بر جذابیت چشم هایتان خواهد افزود.

9. مقدار رژ گونه را کم کنید

اگر شما هم جزو افرادی بودید که از لب تا گوش تان را با رژ گونه می پوشاندید، بهتر است که این روش را فراموش کنید. در سن بالا، تنها کافی ست کمی بالای گونه هایتان را به کمک رژ گونه درخشان کنید، همین بر جذاب تر شدن شما خواهد افزود.

10. برق لب را فراموش نکنید

همانطور که می دانید با افزایش سن، لب های شما باریک تر می شود. در این شرایط بهترین کار استفاده از برق لب است. ابتدا رژی پررنگ تر از لب هایتان بزنید، سپس به کمک برق لب قسمت میانی لب هایتان را براق کنید.


11. رژ لب تیره نزنید

رژ لب های تیره سن را بالا می برد. بنابراین اگر پوست خیلی تیره ای ندارید، بهتر است که دور رژ لب های تیره را خط بکشید. برای خانم های مسن، رژ لب های گلبهی و صورتی بهتر از رنگ های جیگری و قهوه ای هستند.

12. مداد چشم را جایگزین خط چشم کنید

اگر تا به حال از خط چشم های مایع استفاده می کردید، حال زمان آن است که از مداد چشم استفاده کنید. از آنجا که مدادهای چشم نرم تر از خط چشم ها هستند، روی پوست صورت شما بهتر می نشینند و بر درشت شدن و جذابیت چشم هایتان می افزایند. اگر چشم های باریکی دارید، از کشیدن خط چشم در داخل چشم هایتان خودداری کنید.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی bartarinha : بخش آرایش و زیبایی از مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

دلایل عجیبی که زن‌ ها خیانت می‌کنند

سایت تفریحی چفچفک : دکتر لونی بارباچ، روانشناس و زوج درمانگر می‌گوید: حدود 45 درصد از زنها و 60 درصد از مردها به همسران خود خیانت می‌کنند.

پس هم مردها خیانت می‌کنند و هم زنها، اما چرا راحت‌تر قبول می‌کنیم که مردها اهل خیانت هستند؟ یک دلیل دارد؛ زنها در خیانت کردن و پنهان کردن آن از همسرشان، بهتر عمل می‌کنند. مردهای خائن معمولا دست‌ شان رو می‌شود در حالیکه خیانت زنها، معمولا کشف نمی‌شود. پس به هر حال زنها هم اهل خیانت کردن هستند، اما چرا؟ دلایل اصلی اینکه زنها به همسران خود خیانت می‌کنند چیست؟

چرا زنها به جای اینکه رابطه را تمام کنند به آن خیانت می‌کنند؟

مردها و زنها نیازهای مسلمی دارند و این هیچ ایرادی ندارد چون طبیعی است. وقتی زنی احساس می‌کند چیزی در رابطه‌ اش کم است و می‌داند که نمی‌تواند در این رابطه آن را به دست بیاورد ممکن است تصمیم بگیرد جای دیگری به دنبالش بگردد. پس چرا همچنان در این رابطه‌ی می‌ماند؟ زیرا زنها نیاز شدیدی به امنیت و اطمینان خاطر دارند. آنها به یک رابطه‌ی امن نیاز دارند و آن را می‌طلبند. زنی که کمبودی در رابطه با همسرش دارد با فراتر رفتن از این رابطه و پاسخ دادن به نیازش و همزمان حفظ رابطه‌ی زناشویی، هر دو نیاز خود را تامین می‌کند.

در موارد دیگر، زنها به همان دلایلی به همسران خود خیانت می‌کنند که مردها این کار را می‌کنند: «جدا شدن و تمام کردن رابطه کار سختی است». آنها ترجیح می‌دهند خیانت کنند و رابطه‌ی زناشویی را حفظ کنند تا اینکه به سختی زندگی مشترک را پایان بدهند و با عواقبش روبرو شوند.

زنها برای خیانت کردن دلایل متفاوتی با مردها دارند که در ادامه به متداول‌ ترین آنها اشاره می‌کنیم:

1. از نظر روحی و عاطفی کمبود دارد

وقتی زنی احساس کند از نظر عاطفی و هیجانی آسیب می‌بیند، شروع می‌کند به جستجوی اطمینان خاطر و قوت قلبی که یک مرد می‌تواند به او بدهد. اگر مردی در این زمینه حرکتی بکند، ممکن است به راحتی بتواند چنین زنی را به دست بیاورد!
شوهر عزیز! کاری کن که همسر شما در کنارتان احساس امنیت روحی داشته باشد تا در جاهای دیگر به دنبال قوت قلب و اطمینانی که شما به او نمی‌دهید نگردد.

2. پول پرست است

آیا همسرتان واقعا عاشق خود شماست یا پول‌تان؟! بعضی از خانمها واقعا پول پرستند. این زن بیشتر به پول شما و امکاناتی که برایش فراهم می‌کنید اهمیت می‌دهد تا خود شما. زندگی با چنین زنی امیدوارکننده نیست. چون همیشه مردهایی هستند که پل بیشتری دارند و می‌توانند چنین زنهایی را جذب کنند.

3. فکر می‌کند حق دارد خیانت کند چون رابطه‌ی زناشویی‌اش دچار بحران است

او فکر می‌کند رابطه‌اش با همسرش بحران زده و نامطلوب است. اما واقعیت این است که قرار نیست زندگی زناشویی همیشه پُر از لحظات رمانتیک و رضایت بخش باشد. هر رابطه‌ای فراز و نشیب‌های خودش را دارد و این بخشی از بازی زندگیست. مهم این است که در کنار هم بمانید و با هم مشکلات را حل کنید. اما زنی که تصور اشتباهی از زندگی زناشویی دارد در مواجهه به بحران و تلاطم در رابطه‌ی زناشویی به خودش می‌گوید که حق دارد به همسرش خیانت کند!

4. با مردی آشنا شده که حس خوبی به او می‌دهد، واقعا خوب!

مطمئنا این تیپ مردها را می‌شناسید؛ آنهایی که واقعا خوش تیپ‌اند، جاذبه‌ای جادویی دارند و خوب حرف می‌زنند. زنها عاشق چنین مردهایی هستند و از تعریف و تمجیدها و لاس زدنهای‌شان لذت می‌برند. چیزی که می‌تواند در ابتدا صرفا «خوش گذراندن و تفریح» تلقی شود ممکن است خیلی زود به چیزی فراتر از لحظه‌ای گذرا و حسی موقتی تبدیل شود.

5. احساس می‌کند نیازهای جنسی‌اش تامین نمی‌شود

مردهایی که ناتوانی جنسی دارند، اختلال نعوظ دارند یا با هر گونه مشکلی در این زمینه مواجهند، متاسفانه بد شانسد! چون بعضی از زنها فکر می‌کنند این مسائل مجوزی است برای آنها که به شریک زندگی خود خیانت کنند. آنها می‌خواهند نیازهای جنسی‌شان تامین شود اما نمی‌دانند خیانت، راه حل نیست.

6. در مورد احساسات‌ ش گیج شده

همانطور که می‌دانید احساسات یک زن مانند دریاست؛ جزر و مد دارد. گاهی نمی‌تواند در وصف خوبیهای شما زیاده روی نکند و هیجان زده نشود، گاهی هم نمی‌تواند دست از شکایت و ایراد گرفتن از شما بردارد. وقتی مرد دیگری درست در زمانی مناسب وارد ماجرا می‌شود می‌تواند فورا این زن را علیه مردش بشوراند و خودش برنده شود.

7. مردی که با او آشنا شده از او حمایت عاطفی می‌کند

زنها واقعا دوست دارند درک شوند. آنها نیاز به پشتوانه‌ی عاطفی دارند و اگر شما نتوانید این حمایت را از او بکنید، او جای دیگری به دنبالش خواهد گشت. گاهی شانه‌ای برای تکیه دادن می‌تواند خیلی زود به خیانت جنسی برسد. پس مهم است که شما به عنوان شوهر، همیشه از نظر روحی و هیجانی برای همسرتان آماده و پاسخگو باشید، تا هر دوی شما بتوانید حامی عاطفی دیگر باشید. حتما می‌دانید که این یکی از بسترهای اساسی یک رابطه‌ی سالم است.

8. نمی‌تواند در برابر وسوسه مقاومت کند

اگر یک دختر زیبا و جذاب هر جا که می‌روید کنارتان باشد و سعی کند اغوای‌تان کند چه واکنشی نشان خواهید داد؟ پس عجیب نیست که همسرتان هم گاهی وسوسه شود.

9. خیانت می‌کند چون همسرش برای او وقت نمی‌گذارد

زنها نیاز به محبت و نوازش‌های غیر جنسی دارند. اگر سرتان آنقدر شلوغ باشد که زمانی برای همسرتان صرف نکنید او احساس می‌کند نادیده گرفته می‌شود. در نتیجه ممکن است جای دیگری به دنبال محبت و توجه بگردد. همیشه برای همدیگر وقت بگذارید. این عادت خوبی است که دست کم یک بار در هفته فقط با هم باشید و به هم توجه کنید و نه هیچ چیز دیگری! قرارهای عاشقانه بگذارید، دست مانند زمانی که سعی داشتید دل همدیگر را بربایید و برای جلب محبت همدیگر هر کاری می‌کردید.

برای مردها سخت است که بپذیرند چرا زنها خیانت می‌کنند، اما بالاخره هر کسی دلایل خودش را برای رفتارهایش دارد. مراقب همسرتان باشید، حمایتش کنید، برایش وقت و انرژی بگذارید و بدانید نیازهایش را بشناسید. اینها، لازمه‌ی بی‌چون و چرای حفظ شادابی یک زن و با هم ماندن هستند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.