مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

مجله اینترنتی چفچفک

با زیباترین دخترهای جهان آشنا شوید!

دختر کوچولوهای زیبا، فرشته هایی که هدیه خداوند به انسانها هستند. در بین این فرشتگان کوچک زیبا، یک سری خیلی فرشته اند و نام و چهره شان مشهور و محبوب شده است. زیباترین دختر جهان و الهه کوچک روس، کریستینا پیمنوا متولد 27 دسامبر 2005 میلادی در مسکو روسیه، به گزارش سایت سرگرمی چفچفک جوان‌ترین مدل و زیباترین دختر جهان است که از وی بعنوان الهه زیبایی کوچک عرصه مد و مدلینگ یاد میشود.

مادر کریستینا «گیلکریا شیروکووا»، همچون مادر تایلن بلوندو «دختر چشم آبی مشهور دنیای مد»، مدل روس است و همچون تایلن، فعالیت خودرا در عرصه فشن، از سن ۴ سالگی آغازکرد. کریستینا و تایلن را باید مشهور ترین نوجوانان زیبا جهان دانست که میلیون‌ها فالور در اینستاگرام دارند و سابقه همکاری با بربری، بنتون، آرمانی و روبرتو کاوالی در کارنامه هردو دیده میشود. امروز با مجموعه استایل ها و فوتوشوت ها و سلفی و عکسهای بدون آرایش کریستینا پیمنوا آشنا می‌شوید.

با مدگردی امروز با الهه های زیبایی کوچک روسیه ای

زیباترین دختر جهان

داستان کریستینا پیمنوا

روسیه، سوئد، فنلاند و هلند،‌ چهار کشوری است که در قاره سبز، به داشتن دختران بلوند بلند قد زیبا رو شهره است و عده ای از مدل ها و هم چنین فرشتگان ویکتوریا سکرت نیز، متولد این کشورها به شمار میروند. متوسط زیبایی چهره و خوش استایلی و خوش اندامی دختران روس و اوکراین و بطور کلی شرق اروپایی ها، بالاتر از متوسط جذابیت استایل دختران اروپا و حتی آسیا است.

بهمین خاطر جای تعجب نیست که کریستینا کوچولو، امروزه بعنوان شهروند روس، در لیست جذاب ترین و زیبا ترین مدل های جوان جهان قرار بگیرد. گرچه او نیز مثل تعداد زیادی از مدل ها، سلبریتی ها «ملکه یخی» و فشن بلاگر های مطرح جهان «از کیارا فراگنی تا لیاندرا کوهن»، در اطراف سانتا مونیکا و سانتا باربارا کالیفرنیا زندگی میکند.

همانطور که اشاره شد، این الهه زیبایی خردسال روس با چشمان آبی لاجوردی، از سن چهار سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و بعنوان مدل پوشاک کودکان، به سرعت بدلیل میمیک چهره جذاب و کاریزماتیک، در لیست جذاب ترین کودکان جهان قرار گرفت. پدر کریستینا همچون پدر تایلن بلوندو، یک فوتبالیست بود اما مادرش همچون مادر رومئو بکهام «ویکتوریا بکهام»، یک مدل مشهور روس است.

«فوتوشوت های مجله ای الهه زیبای کوچک روس»

زیباترین دختر بچه های جهان ،عکس دختر بچه های خوشتیپ

« کریستینا پیمنوا در فوتوشوتی از بلوز بافتنی برند ERMANO SCERVINO»

مادر کریستینا همچون مادر جاستین بیبر «خواننده جوان کانادایی»، برای طی کردن مسیر پیشرفت کریستینا تلاش های بسیاری کرد.مجله تفریحی چفچفک وی عکسهایی که از دختر خردسالش می‌گرفت را برای آژانس مدلینگ PRESIDENT KIDS ارسال کرد و نظر انها را برای همکاری با دخترش جلب نمود. همین امر سبب شد تا او سابقه همکاری با برندهای لاکچری مد به خصوص BURBERRY, ARMANI BENETON را در کارنامه داشته باشد.

« کریستینا پیمنوا در پوششی از برند لاکچری آرمانی»

کریستینا پیمنوا در حالی‌که هنوز شش سال نداشت، وارد عرصه ژیمناسیتک ریتمیک شد که ورزشی محبوب همچون رقص باله در بین دختران جوان و خوش اندام روس به شمار میرود. او فعالیت های خودرا تحت نظر اولگا کاپارانووا آغاز کرد ودر سال ۲۰۱۳ میلادی، در تورنومنت ژیمناستیک در تاتارستان که توسط آلینا کایاوا روس «قهرمان سابق ژیمناستیک جهان» سازماندهی شد حضور یافت و مدال طلا رابه گردن آویخت.

آوریل 2015 میلادی بود که تصویر کریستینا پیمنوا روی جلد مجله کودکان ووگ «VOUGE KIDS» منتشر شد و شمار زیادی از مخاطبان این مجله با چهره خوشگل زیبا ترین دختر خردسال دنیای مد آشنا شدند. او و مادرش در سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی به کشور آمریکا رفتند ودر آنجا ساکن هستند. شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه در اکتبر 2016 میلادی، مستند کوتاهی از زندگی و فعالیت های این دختر دوست داشتنی کوچک منتشر کرده است.

خوشکل ترین دختر بچه جهان ،عکس دختر بچه های ملوس

این دختر زیبا رو روسی، سابقه بازی در فیلم فانتزی ایتالیایی با نام: CREATOS: THE PAST را در کارنامه دارد. هم چنین فیلم RUSSIAN BRIDE که توسط مایکل اوجدا درسال ۲۰۱۷ میلادی ساخته شد. او در گفتگو با مجله POSH KIDS از علاقمندی اش به حضور حرفه ای در عرصه بازیگری و کارگردانی سینما خبر داد.

کریستینا دارای صفحات اجتماعی پر مخاطبی در اینترنت است و مادرش مدیریت این صفحات را بر عهده دارد. او نیز همچون تعداد زیادی از کودکانی که در فعالیت مدلینگ فعالیت دارند، مورد انتقاد از سوی حامیان حقوق کودک است. چرا که معتقدند که دوران کودکی نباید تحت قید و بند و قیمومیت آژانس های تبلیغاتی مد و لباس قرار بگیرد و این دوران به صورت طبیعی باید برای کودک طی شود.

گرچه مادر کریستینا پیمنوا همچون مادر تایلن بلوندو، زندگی تحت فشار دخترش را رد میکند. او حتی انتقاداتی که به فوتوشوت های دخترش از سوی رسانه ها به گزارش سایت تفریحی چفچفک درباره برداشت های جنسی از عکسها می‌شود را نمی پذیرد. موضوعی که هم چنان در کانون بحث روانشناسان کودک قرار دارد.

پاسخ های مادر این الهه زیبایی روس رابه انتقادات صورت گرفته در گفتگو با نشریه COSMOPOLITIAN مطالعه کنید. گرچه نشریه DAILY MAIL معتقد است که منتقدان فعالیت موفق ترین مدل کوچک جهان، تنها نقاط تیره و تاریک را نگاه میکنند.

عکسهای بچه های خوشکل و مامانی ،زیباترین دختر بچه های جهان چه کسانی هستند

«آلکس ریز، نویسنده کوزموپولیتین در ۵ دسامبر ۲۰۱۴ میلادی در گفتگو با مادر کریستینا، انتقادات علیه این کودک را مرور کرد»

نکته ای که مادر کریستینا درباره موجی از انتقادات علیه فعالیت فوتوشوت دختر کوچولویش در رسانه ها با استایل ها وتیپ های خاص مطرح میکند آن است که کریستینا، یک دختر کوچولو زیبا است که توانسته توجهان بسیاری را در سراسر جهان بخود جلب کند و متاسفانه، عده ای از این توجهان از سوی افرادی صورت میگیرد که با نابهنجاری های اخلاقی مواجه هستند!

«تصویری از ایشان روی قابی در فروشگاه های عرضه کننده لباس کودکان برند LEVI’S»

«تصویری که او را در تبلیغ رالف لورن در زمان آغاز سال تحصیلی در ایالات متحده به نمایش میگذارد»

کریستینا پیمنوا مثل تایلن و آناستازیا، در لیست انتقادات حامیان حقوق کودک قراردارند.

«آناستازیا، مدل ۵ ساله روس»

«تایلن بلوندو»

اینستاگرام کریستینا پیمنوا

این دختر خردسال روس، بیش از دو میلیون فالور دارد و ظرف 3 سال اخیر بیش از 1300 پست به اشتراک گذاشته است که توسط مادرش انجام میشود. چرا که فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کودکان زیر ۱۶ سال غیر قانونی اعلام گردیده است.

این دختر جوان که نام اکانت خودرا :‌KRISTINA PIMENOVA 2005 تعیین کرده، 36 صفحه را فالو میکند. صفحه اینستاگرام کریستینا را دراین LINK دنبال نمایید. این الهه زیبایی، در IMDB هم دارای پروفایل اختصاصی است.

«مادر کریستینا با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام دختر خردسالش خبر از تب او می‌دهد که گویا ناشی از واکسیناسیون دوره ای او در هفته سوم آوریل ۲۰۱۸ میلادی است. مادرش به صورت هفتگی، اخبار فعالیت های او را رسانه ای می‌کند که منجر به افزایش مخاطبان او در شبکه های اجتماعی می‌شود»

« زیباترین دختر جهان را دراین تصویر، با سلفی ساحلی مشاهده می‌کنیم که به منطقهPOINT DUME در ساحل MALIBU کالیفرنیا رفته است که یکی از بهترین سواحل این استان دیدنی ایالات امریکا برای سلبریتی های جهان به شمار میرود»

« کریستینا پیمنوا دراین استایل اسپرت، شلوار و کت بچه گانه از برند POLO RALPH LAUREN را بر تن کرده و مدل موهای بلوند روی شانه و اکسسوری کلاه و دستبند، تیپ جذابی رابه چهره کودکان ملیح او بخشیده است»

«از کلکسیون سلفی های بدون آرایش زیباترین دختر جهان که اولین تصویر او در آوریل ۲۰۱۸ است»

« کریستینا پیمنوا دراین عکس، تیپ مخصوص خودرا با دامن بلند و مدل مو همیشگی روی شانه در مراسم عید پاک ایالات متحده به نمایش میگذارد. مادرش او را مسیحی اروتدوکس معرفی میکند. این عکس توسط مارکو تاسیرانی، عکاس کودکان گرفته شد. فوتوشوت های کودکانه مارکو را دراین LINK مشاهده کنید»

«از کالکشن تیپ های اسپرت بدون آرایش کریستینا در لس آنجلس گردی های ۲۰۱۸»

«دراین عکس، تصویری از کریستینا پیمنوا را مشاهده می‌کنید که ژست او با شیرینی های گرد رنگارنگ است که برای فوتوشوت مجله VOGUE گرفت و توسط لوسیانو پرگرفی، عکاس مشهور در پاریس برداشته شد»

« زیباترین دختر جهان دراین عکس، تصویری از او را در قابی در فروشگاه های POLO RALHPH LAUREN مشاهده میکنید که به تبلیغ جدیدترین محصولات بچه رالف لورن برای کودکان ۷ تا ۱۶ سال می‌پردازد. عکاس این تصویر، مت جونز است که کارهای بیش تر او را از کودکان میتوان دراین URL‌ دنبال کرد»

«از کلکسیون عکسهای صبحگاهی الهه زیبایی روس ها در ماه فوریه»

«فوتوشوت صبحگاهی از کریستینا پیمنوا که چهره دوست داشتنی این مدل کوچولو را در اولین روزهای سال ۲۰۱۸ به نمایش گذاشت»

«قدرت جادویی دختری با چشمان لاجوردی»

« کریستینا دراین عکس درکنار ELLA GROSS مشاهده می‌کنیم که بلوز قرمز رنگ با راه راه مشکی را دریک روز آفتابی بر تن دارد. ELLA کوچولو نیز یک مدل خردسال جذاب اهل شرق آسیا است که مخاطبان زیادی در اینستاگرام دارد. عکسهای او را دراین نشانی دنبال نمایید»

«دراین سلفی، زیباترین دختر جهان با کلاه و صورت جذابش به سواحل مالدیو، یکی از دیدنی ترین مقصدهای گردشگری جنوب شرق آسیا رفته و تیپی که توسط RUDKOVSKAVA طراحی شده به نمایش میگذارد»

«اگر به دنبال استایل کت و شلواری برای دختران 10 تا 16 سال هستید، این تیپ جذاب که با کت لیمویی رنگ و شال گردن سورمه ای همراه شده است می‌تواند الگوی خوبی بنظر برسد»

« زیباترین دختر جهان دراین عکس، همچون فرشتگان ویکتوریا سکرت، جذاب بنظر می‌رسد»

« کریستینا دراین عکسهای، به UNIVERSAL STUDION HOLLYWOOD رفته و به تبلیغ محصولات بازی کودکان از برند KIDS TOKEI پرداخت»

« زیباترین دختر جهان را در رنج سنی ۴ تا ۷ سالگی در عکسهای بالا مشاهده میکنیم»

«تیپ دوست داشتنی کریستینا در اولین روز سال تحصیلی ۲۰۱۸»

«تیپ الهه زیبایی روس به مناسبت روز ولنتاین»

«تیپ زیباترین دختر جهان با برند پولو رالف لورن»

«این دختر زیبا روس رابا استایل آبی رنگ از برند پولو رالف لارن مشاهده میکنید که یکی از گزینه های لاکچری برای تیپ های بهاری و تابستانی کودکان به شمار میرود»

«او دراین تصویر، در کمیپن تبلیغاتی بهاره پولو رالف لورن شرکت کرده است. »

« زیباترین دختر جهان و تبلیغی برای برند LEVI’S »


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس نوشته های مادرانه به همراه متن های مادرانه

عکس نوشته های مادرانه + متن های مادرانه زیبا

دراین مطلب از سایت سرگرمی چفچفک عکس نوشته های مادرانه را گردآوری کرده ایم، به همراه این عکس پروفایل های مادرانه متن های زیبای مادرانه را هم به اشتراک میگذاریم، کاشکی می شد بهت بگم چقدر صدات رو دوست دارم، چقدر مثل بچگی هام لالایی هات رو دوست دارم، سادگی هات رو دوست دارم خستگی هات رو دوست دارم، چادر نماز و زیر لب، خدا خدات رو دوست دارم.

تا وقتی تو هستی شمعدانی ها گل می‌ دهند

و خانه عطر زندگی دارد

یاس به شوق دیدنت

در و دیوار خانه را شکوفه باران می کند

به راستی چیست این مادر

که هر جا می نویسیش بهار جوانه می‌ زند ؟

گاهی دلم هیچ چیز نمی خواهد

جز گپ ریز ریز با مادرم

هی من حرف بزنم

هی او چای تازه دم بریزد

هی چای ام سرد بشود

هی دلم گرم

آنجا که چای ات سرد میشود

و دلت گرم خانه مادر است‌

با مو های سپیدش

پاکی قدومش

صفای وجودش

سنگینی سکوتش

نجابت و غرورش

با زمزمه کلامش

در جذبه محراب گستره وسیع جنت است

و من فقط مادر می خوانمش ارباب وجودم

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در بین اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

چقدر بوی تو خوب است، بوی آغوشت

همیشه زحمت من بوده است بر دوشت

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم

دوبال بوده بجای دو دست بر دوشت

ولی به خاطر من بال را کنار زدی

که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

آهای روسریت آفتاب تابستان

شکوفه تاج سر تو بنفشه تن پوشت

بهشت جای قشنگی ست جای دوری نیست

بهشت باغ بزرگی ست باغ آغوشت

بهشت اول و آخر گمان مکن حتی

بهشت هم بروم میکنم فراموشت

تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت

دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده دل سبز نجیبی که خدا

در بین دل پاکت صدف آینه کاشت

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست

گل ها همه ی به نام تو مشهورند

آیینه ها از انعکاس نام تو میخندند

و من تنها برای تو میگویم

زندگی کن تا زنده بمانم مادر

خدا انداخت زیر پای مادر بهشتی کز همه ی چیز است برتر

اگر خواهی شوی مهمان جنت

نداری بهتر از مادر تو نعمت

بود شرط بهشت این حرف آخر

که باشی خاک زیر پای مادر

خدا از خاک عشق تو رو سرشته

فرستاده از آسمون فرشته

تا در آغوش امن خود بگیریم

که این یک ذره جا مثل بهشته

عکس اسم مادر

سرم را نه ستم میتواند خم کند

نه مرگ، نه ترس

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می‌شود مادرم

از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هرروز، روز توست

عکس مادرانه پروفایل

مادر من مادر من تو یاریو یاور من

مادر چه مهربونه درد منو میدونه

بی پوزش و بی بهونه قصه برام میخونه

مادر مهربونم قدر تورو میدونم

تو با منی همیشه، من برگمو تو ریشه

عکس مادرانه زیبا

خداوندا مادرم را تو یاری کن

پناهش باش ودر حقش تو کاری کن

الهی هر چه می خواهد نصیبش کن

خدایا برلبش لبخند جاری کن

عکس نوشته فوت مادر ،عکس مادرانه غمگین

کاشکی می‌شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مثل بچگیام لالایی هاتو دوست دارم

سادگیاتو دوست دارم

خستگیاتو دوست دارم

با تمام وجودم دوستت دارم مادر جان

عکس نوشته مادرانه ،عکس نوشته مادر جدید

مادر یعنی اون فرشته ای

که وقتی موقع کار میگی خسته شدم

با این که پاهاش درد میکنه میگه تو بشین مادر من انجام میدم

مادر یعنی اون فرشته ای که

هیچوقت باور نمیکنی مریض بشه یا پیر

بشه چون همیشه و توی هر حالتی به روت لبخند میزنه

مادر یعنی اون فرشته ای که

طاقت دیدن اشکاش رو نداری

مادر یعنی همه ی زندگی

عکس پروفایل مادرانه ،عکس نوشته مادرانه ،متن های خاص مادرانه

درست زمانی که

بین همه ی اگرها وبایدها وچون وچراها

مصمم میشوی بنشینی وبر سر سجاده مهرش وازخدا نام مادررا التماس کنی

آن زمان است که خدا نعمتش را

منتش را.

بر سرت تمام کند ونام زیبای مادر را

برازنده باقی اسمت کند

قصه تنهایی روزهای زندگیت تمام میشود

یکی می‌آید که تو به لطف بودنش بهترین حس ها راتجربه می‌کنی

وبه ضمانتش وام مادرانه می‌گیری

عکس نوشته های مادرانه + متن های مادرانه زیبا | عشق منی مادر عزیزم

نامه ای از مادر به فرزند

وقتی بزرگ می شوی قدت کوتاه می‌شود

آسمان بالا میرود و تو دیگر دستت به ابرها نمیرسد

برایت مهم نیست که

توی کوچه پس کوچه های پشت ابرها ستاره ها چگونه بازی می‌کنند

انها آن قدر دورند که تو حتی لبخندشان را هم نمیبینی

و ماه ، همبازی قدیم تو آن قدر کمرنگ میشود

که اگر تمام شب را هم دنبالش بگردی پیدایش نمی‌کنی.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

مائده در کنار امیر تتلو در ترکیه

پس از اتفاقاتی که برای مائده هژبری در ایران افتاد و ماجرای دستگیری او و فیلم اعتراف مائده هژبری در صدا و سیما؛ وی پس از آزادی از کشور خارج شد و به ترکیه رفت و در آنجا با امیر تتلو همراه شده است.با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

عکسی که در استانبول گرفته شده نشان می داد مائده هژبری به همراه تتلو، خواننده زیر زمینی و حامی یکی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری، در حال قدم زدن هستند. دقایقی بعد تتلو عکس دیگری از خودش و دختر اینستاگرام ی منتشر کرد و تلویحا از اجرای کنسرت مشترک در استانبول خبر داد. این خبر به قدری عجیب بود که بسیاری حتی نسبت به برنامه مستند بیراهه هم شک کردند.

پرتال دکتر سلام - سبک زندگی سالم - مجله پزشکی دکتر سلام : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

بیوگرافی الهام صفوی زاده و همسرش + علت تغییر حجاب و طلاق

بیوگرافی الهام صفوی زاده و همسرش + علت طلاق

الهام صفوی زاده متولد 4 تیر 1349 در اصفهان، مجری است

فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری و دکترای رشته کسب و کار است، یک پرسپولیسی تمام عیار می باشد فرزند دوم و آخر خانواده است و تنها یک برادر دارد.و با مجله اینترنتی چفچفک همراه باشید.

شروع فعالیت

خانوم صفوی‌ زاده به واسطه مادرش مهین تاج نیا گوینده و مجری بازنشسته وارد صدا و سیما شد، او کارش را از سال 76 وقتی 27 ساله بود با تحقیق در برنامه های اقتصادی رادیو آغاز کرد

ادامه و شهرت

حضور و ماندنش در رادیو با اصرار مادرش شد و کم کم صدا و سخنوری مثال زدنی اش باعث شد به اجرای در تلویزیون دعوت شود و با برنامه به خانه بر می گردیم به شهرت رسید

او مدتی نیز مجری برنامه تصویر زندگی بود

عکس های الهام صفوی زاده

تجربه بازیگری

در سال 1377 به دعوت و اسرار کیانوش عیاری (کارگردان) از مدیر شبکه خانوم صفوی زاده بعنوان بازیگر در فیلم بودن یا نبودن بازی کرد، اما می گوید چیزی که می خواستم در نیامد

می گوید من اصولا آدمی نیستم که بازی کنم و همانم که هستم


ازدواج و طلاق

الهام صفوی حدودا سال 78 – 79 ازدواج کرد و در سال 80 صاحب فرزند دختری بنام کیانا شد، رابطه الهام و همسرش بعد از سال ها زندگی مشترک در سال 1390 به طلاق ختم شد

او در حال حاضر مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

بیوگرافی الهام صفوی زاده

سرگرمی و تفریح

من و دختر همسفر خوبی هستیم و زیاد مسافرت می رویم دیدن جاهای زیبا، رانندگی، موسیقی گوش دادن و دورهمی با اقوام و دوستان از سرگرمی های من است

الگو برداری از مادرم

مادرم مهین تاج نیا اولین و بزرگترین استاد من در زندگی و کار است، علاوه بر راهنمایی مادرم از توان و مهارت های فوق العاده مرحوم مهران دوستی هم الگو برداری کرده ام

مهاجرتم شایعه بود + شغل

سالهاست در تلویزیون اجرا ندارم به همین خاطر مدتی شایعه شده بود مهاجرت کردم، من مسافرت به خارج از ایران زیاد می روم اما همه زندگی و کارم در ایران است

شنیده از فعالیت خانوم صفوی زاده در شرکت هواپیمایی خود است

تغییر حجاب الهام صفوی زاده

ماجرای تغییر حجاب الهام صفوی زاده

خانوم الهام صفوی زاده از جمله مجریان بود که سالها با حجاب کامل (چادر) جلوی دوربین رفت اما در تابستان سال 97 در 48 سالگی با انتشار پستی اعلام کرد بعد از سال ها می خواهد خودش باشد و دیگر چادر به سر نخواهد کرد

او تاکید دارد مانتو و شال خود را برنداشته است

فتوکده | پرتال جامع هنرمندان و سبک زندگی | http://photokade.com  : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس پروفایل احساسی عاشقانه و غمگین به همراه متن های زیبا

عکس پروفایل احساسی عاشقانه و غمگین به همراه متن های زیبا

حواست به من هست

که هرچه بیشتر در زندگی‌ ام آدم می‌ بینم

بیشتر عاشقت می‌ شوم ؟!

دوستت دارم

با همه هستی خود

ای همه هستی من

و هزاران بار خواهم گفت

دوستت دارم را

تو را دارم

و این برای یک عمر

خوشبختی کافی‌ ست

بمان که عشق

به حال من و تو

غبطه خورد

عکس پروفایل احساسی عاشقانه جدید

راهِ مرا اشاره شو

من به کجا رسیده ام ؟

هرچه دویده ام تو را

خسته شدم، ندیده ام

خوشبختی گاهی

فقط یک تعریف دارد :

دوباره دیدنش !

تو را، آری تو را

در میان ازدحام این همه دلتنگی

محکم و دو دستی چسبیده‌ ام

مبادا بروی و بر باد رود آشیانه‌ ای

که با عشق برایت بنا نهاده‌ ام

عکس پروفایل احساسی غمگین

آنگونه که تو رفتی

هیچ آمدنی

جبرانش نمی‌ کند

کنار تو نشسته‌ ام

به اعتبار شانه‌ ات

دوای درد من شده

حضورِ بی‌ بهانه‌ ات

من همه جا را به دنبالت گشته‌ ام

هرجایی که گمان می‌ کردم

شاید آنجا باشی

اما تو هیچ کجا نبودی

تو هیچ کجا نیستی

سراغت را از هر که گرفتم

نشانی از تو نداشت

تو کجای این جهان ایستاده‌ ای

که به هر سمت می‌ نگرم نمی‌ یابمت

عکس پروفایل احساسی عاشقانه

پشت هر پنجره باشم

نظرم خیره به توست

در نگاهم تو فقط

منظره‌ دلخواهی

همه‌ چیز را فراموش می‌ کنم

تو فقط دستم را بگیر

آنقدر محکم که حس کنم

تمام تو سهم من است

حس لمس دستانش

خوشایندترین ممکنِ وجود است

اگر در خیال نباشد

گره بزن آغوشی را به تنت

که دلتنگ توست

عشق در وقت نیاز

آغوش می‌ خواهد

و یک شانه‌ محکم

عکس پروفایل احساسی قشنگ

عشق کم است

من تو را برای هرچه هست

هرچه که از عشق بهتر است

دوست خواهم داشت

نیستی

و جانِ لحظه‌ هایم در می‌ رود

برای دوباره دیدنت

برای دوباره داشتنت

تو که نه

ولی دریا خوب فهمید

که چقدر جایت کنارم خالیست

عکس و متن های پروفایل احساسی

نشسته‌ ام گوشه‌ دنجِ خوشبختی

و به ریش غم‌ها می‌خندم

مگر می‌ شود تو باشی

و حال من بد باشد ؟!

من این حال خوب با تو بودن را

با تمام شادی‌ های دنیا عوض نمی‌ کنم

تمامم را وقف تو خواهم کرد

تویی که شبیه هیچکس نیستی

غیر از تو کسی در دل من جا شدنی نیست

چون هیچ کسی مثل تو پیدا شدنی نیست

مثل نفسی، زیستنم بی تو سه حال است

ممکن نشود، یا نشود، یا شدنی نیست

مرا ببر آنجا

که تا ابد باشی

که من بدون تو ناتمام می‌ مانم

عکس نوشته خوشگل برای پروفایل

من نمی‌ دانستم معنیِ هرگز را

تو چرا بازنگشتی دیگر ؟!

عکس نوشته احساسی پروفایل
عکس نوشته احساسی غمگین

عطر تو هر شب

می‌ پیچد در خیال من

چاره‌ من چیست

جز شب بیداری و تنهایی

فتوکده | پرتال جامع هنرمندان و سبک زندگی | http://photokade.com  : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

مجازات بوسیدن همسر در مکان عمومی!!

آیا ارتباط جنسی زوجین در ملاء عام جرم است؟

هر جامعه ای با توجه به فرهنگ و عرف خود ، قوانینی را تثبیت می کند که برای عموم مردم جامعه مصلحت را به همراه داشته باشد و مردم در سایه ی این قوانین در آرامش و امنیت کامل زندگی کنند ، قوانین ایران که نیز از قوانین جامعه ی اسلامی تبعیت می کند ، دارای احکام و ضوابطی است که رعایت آن توسط مردم ملزم شناخته می شود، در اینجا سئوال این است که آیا روابط جنسی زوجین در ملاء عام جرم محسوب می شود یا خیر ، لذا در این نوشتار به بررسی ارتباط جنسی زوجین در ملاء عام پرداخته می شود .با سایت سرگرمی چفچفک همرا ه باشید.

ارتباط جنسی زوجین در ملاء عام مصداق رابطه نامشروع

در قانون مجازات اسلامی ایجاد رابطه نامشروع با فردی که محرمیتی بین آنان وجود ندارد ، شامل مجازات شدیدی می شود و این ارتباط نامشروع عواقب سختی برای طرفین در پی خواهد داشت لذا بر طبق این قانون ، هیچ فردی نباید اعمال او با عفت عمومی مغایرت داشته باشد و عملی را انجام دهد که در جامعه فساد را رواج دهد که در این صورت مجازات کیفری خاصی برای او در نظر گرفته می شود .

بر طبق قانون مجازات اسلامی نه تنها جرم رابطه نامشروع به کسانی که به هم محرم نیستند اطلاق خواهد شد بلکه عمل زوجینی که در انظار عموم اقدام به ایجاد رابطه جنسی کنند را نیز شامل می شود.

بر طبق ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، اعمالی که حرام محسوب می شوند ، با اصول اخلاقی تناقض دارند و عفت عمومی را نقض می کنند ، جرم محسوب می شوند و برای این کار آنان مجازاتی برابر با ایجاد رابطه نامشروع در قانون در نظر گرفته می شود .

مجازات ارتباط جنسی زوجین در ملاء عام

اگر زن و شوهری در یک مکان عمومی مبادرت به انجام رابطه زناشویی کنند یعنی با ارتباط جنسی زوجین در ملاء عام ، جرم آنها مشهود خواهد بود و به حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می شوند ، اما اگر زوجین عملی انجام دهند که فقط با عرف جامعه هماهنگی ندارد و خلاف آن باشد و نتوان به آن ، جرم کیفری اطلاق کرد ، مثل بوسیدن همدیگر ، به مجازات ۲ روز تا دو ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می گردند .

در موارد اشاره شده ، هدف قانونگذار از اعمال مجازات در واقع حفظ چارچوب خانواده و ایجاد فضایی امن برای آنها در جامعه است و نباید روابط زناشویی زوجین در مکان های عمومی انجام شود زیرا این کار خارج از حریم خانه جرم قلمداد می گردد.

در این قوانین به قاضی که در این موارد قضاوت خواهد کرد ، اجازه داده شده است که بنا به تشخیص خود و مصلحت افراد ، مجازات را بیشتر یا کمتر کند و اگر اثبات شود که زوجین در انجام این کار هدف و سوء نیتی نداشته اند ، قاضی در مجازات آنها تخفیف قائل خواهد شد.

در صورت بروز مشکل در زمینه جرم رابطه نامشروع می توانید از مشاوره وکیل کیفری مورد اطمینان خود در موسسه حقوقی پندار از طریق ارسال فرم درخواست مشاوره یا تماس تلفنی بهره مند شوید.

موسسه حقوقی پندار- گروه وکلای پندار | موسسه حقوقی در تهران http://pendaargroup.com  :  مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عکس پروفایل روز دختر با متن + عکس نوشته تبریک روز دختر

 عکس پروفایل روز دختر با متن + عکس نوشته تبریک روز دختر

روز عزیزای دل بابا

ناموس داداشا

هووی مامانا

دخی منگولا

جینگول مینگولا

روز دختر خوشگلا مبارک

دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک

دختر خاطرات شاد و خوشی گذشته

لحظات شاد حال

و امید آینده است

تقدیم به دختر امروز و مادر آینده

روزت مبارک

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

دختران فرشتگانی هستند از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

تو ببین، وحشی چشمان توأم دختر خوب

که چنین بی سر و سامان توأم دختر خوب

خوشترین خاطره در خلوت خونین خیال

خواب لبخند و پری خوان توأم دختر خوب !

روزت مبارک

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد !

لبخند خدا روزت مبارک

روز دخترای گل مبارک

ای بهار آرزوی نسل فردا ، دخترم

ای فروغ عشق از روی تو پیدا ، دخترم

چشم و گوش خویش را بگشا کز راه حسد

نشکند آیینه ات را چشم دنیا ، دخترم

.

.

روز دختر جوان

روز عشق بی کران

روز آزادی دختران

روز شادی دختران بر دختران مبارک

من از تو گلبنی بهتر ندیدم

ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

گلی خوشبوتر از دختر ندیدم …

روز دختر مبارک

.

.

عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک

دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند …

روزت مبارک

اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه

اون تویی …

روزت مبارک عزیزم

فتوکده | پرتال جامع هنرمندان و سبک زندگی | http://photokade.com  : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

امپراطورهای جدید اینستاگرام : «سلنا گومز» و «کریس رونالدو»

در اینستاگرام ، صد ها میلیون صفحه ثبت شده است که حدود ۱۰۰ صفحه آن، توسط ده ها میلیون کاربر اینستاگرام بیش ترین حجم بازدید روزانه را به خود اختصاص داده است. در گزارش امروز سایت تفریحی چفچفک شما را با ۱۵ صفحه پر بیننده اینستاگرام تا فوریه ۲۰۱۸ میلادی آشنا میکنیم. در این فهرست، همچنان سلنا گومز، خواننده جوان آمریکایی در صدر، کریس رونالدو، اسطوره باشگاه کهکشانی های رئال مادرید در رتبه سوم و آریانا گرانده و بیانسه، ستاره های موسیقی پاپ جهان رتبه چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.


پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام، متعلق به شرکت اینستاگرام است که ۲۳۲ میلیون فالور دارد و به انتشار مطالب جذاب از سراسر جهان می پردازد


سومین صفحه پر بیننده اینستاگرام متعلق به کریس رونالدو است که ۱۲۱ میلیون فالور دارد


دومین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار میلیون جوان موسیقی پاپ آمریکا یعنی سلنا گومز است


چهارمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار آریانا گرانده، خواننده جوان آمریکایی است که با انتشار ۳۴۰۰ پست در ۴ سال اخیر، ۱۱۷ میلیون فالور دارد


پنجمین صفحه پر یننده اینستاگرام در اختیار بیانسه، خواننده و هنرپیشه سیاه پوست آمریکایی است که بیش از ۱۱۱ میلیون مخاطب دارد. او در چند سال اخیر، حضور فعالی در تولید و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی برند خود در اینستاگرام داشته است


ششمین صفحه پر بیننده اینستاگرام، در اختیار کیم کارداشیان، ملکه سلفی بازهای این شبکه است که با انتشار بیش از ۴۱۰۰ پست در اینستاگرامش، قریب به ۱۰۸ میلیون فالور دارد. دیگر اعضای خانواده کارداشیان به دلیل برند KKW و حضور تلویزیونی گسترده، در فهرست ۱۰۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام قرار دارند


هفتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام با ۱۰۶ میلیون فالور، در اختیار خواننده خوش چهره موسیقی پاپ آمریکا است که با ترانه REPUTATION در سال ۲۰۱۷ میلادی مشتریان زیادی کسب کرد و به همین خاطر، صدها تصویر قدیمی صفحه خود را پاک کرد.


هشتمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار کایلی جنر، خواهر ناتنی کیم کارداشیان است که بیش از ۱۰۶ میلیون فالور دارد و در حوزه مدلینگ و محصولات آرایشی فعالیت دارد


نهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار دواین جانسون، هنرپیشه ژانرهای حادثه ای سینمای جهان است که به عنوان مرد صخره ای هم نامیده می شود و اینستاگرامش تحت عنوان: THEROCK نام گذاری شده و معروف ترین شخصیت سینمایی در فهرست ۱۰ صفحه پر بیننده اینستاگرام است.


دهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام در اختیار جاستین بیبر، خواننده جوان موسیقی پاپ کانادا است که با ۹۸ میلیون فالور، بیش از ۴۲۰۰ پست را در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشت و در فهرست میلیونر های زیر ۳۰ سال آمریکای شمالی قرار دارد


نیمار، اسطوره برزیلی پاری سن ژرمن و بارسلونا، یازدهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد


کندال جنر ، دوازدهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را در اختیار دارد که ۸۸ میلیون فالور دارد


۸۸ میلیون فالور در اختیار لیونل مسی، اسطوره آبی اناری پوش های بارسلونا است که سیزدهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام را مدیریت میکند. تصویر بالا، با ۵.۳ میلیون لایک، تبریک کریسمسی لیونل با خانواده اش به هوادارانش بود


صفحه مجله معروف نشنال جئوگرافیک با بیش از ۸۶ میلیون فالور، پانزدهمین صفحه پر بیننده اینستاگرام است. تصویر بالا مربوط به دهکده برگزاری مسابقات المپیک زمستانی کره جنوبی است

ایده های جالبی از صفحات پر بیننده اینستاگرام برای افزایش فالور و کسب مخاطب و ارتقا ضریب تاثیر مطالب در میان کاربران این شبکه میتوان دریافت کرد که یکی از آنها، استفاده از هشتگ، انتشار مرتب و مکرر محتوای مرتبط با موضوع صفحه و بارگذاری فایل های ویدیویی در میان پست های عکسی است که در ترغیب مخاطبان بالقوه و بالفعل، تاثیرگذار خواهد بود. گفتنی است، صفحه مهناز افشار ، با بیش از ۶.۶ میلیون فالور، پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان است.

روزیاتو - امروز را زندگی کن : http://rooziato.com   : مجله اینترنتی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

عجیب‌ ترین ساختمان‌ های کالیفرنیا

معماری‌ های کنار جاده‌ای در دهه ۱۹۳۰ میلادی در جنوب کالیفرنیا زمان اوج خود را پشت سر می‌گذاشتند. اما پس از مواجه شدن با انتقادهای فراوان، روند ساخت آنها متوقف شد.در این گزارش با سایت سرگرمی چفچفک همراه باشید.

البته دوباره اخیرا بخت با این طراحی یار شده و شاهد بازسازی یا استفاده مجدد از ساختمان‌ های عجیبی در کالیفرنیا هستیم؛ از دونات غول‌پیکر گرفته تا کفش‌فروشی به شکل یک کفش بزرگ، بستنی‌فروشی به شکل جغد بزرگ، هات‌داگ بزرگ به عنوان ساندویچ‌فروشی و …

شاید بتوان گفت کمتر منطقه‌ای در جهان را می‌توان یافت که به اندازه جنوب کالیفرنیا در خود ساختمان‌ های عجیب و غریب داشته باشد.

این طرح‌ ها معماری پروگراماتیک نامیده می‌شوند که به طور غیر رسمی معماری عجیب‌ و غریب، پاپ یا کنار جاده‌ای هم گفته می‌شوند. این معماری محصول دهه ۱۹۲۰ میلادی است که به عنوان تبلیغی برای ماشین‌سوارها طراحی شد تا نظر سواری‌ های گذری را به خود جلب کند.

وقتی استفاده از خودرو مرسوم شده بود، مردم دنبال مکان‌ هایی بودند که بتوانند با ماشین به آنجا سفر کنند. به همین خاطر بسیاری از مغازه‌ها برای جلب توجه راننده‌ ها سعی کردند نمای فروشگاه خود را به شکل محصولی که ارائه می‌دهند تغییر دهند و این گرایش در جنوب کالیفرنیا بسیار مرسوم شد.

بسیاری از این ساختمان‌ ها زشت درست شده‌اند زیرا هدف آنها زیبایی معماری نبوده و فقط قرار بوده نمادی برای مغازه و محصولی باشد که ارائه می‌دهد.

این روند که اغلب موردتوجه فست فود ها قرار گرفته بود چند سال بعد متوقف شد. اما هنوز برخی از نمونه‌ های این ساختمان‌ ها همانند دونات بزرگ در نزدیکی LAX به قوت خود باقی مانده‌اند.

البته باید گفت از صدها ساختمانی که در آن دوره با معماری پروگروماتیک ساخته شده بودند فقط ۱۵ یا ۲۰ نمونه همچنان سالم باقی مانده است.

یکی از کارشناسان محلی در مورد اپیدمی این معماری در کالیفرنیا گفته، به این خاطر که مردمی با فرهنگ‌ها و تفکرات بسیار متفاوت از کشورهای مختلف جهان در این منطقه زندگی می‌کنند، ساخت ساختمان‌ های عجیب و غریب هم بسیار عادی به نظر می‌رسد.

همچنین نزدیکی به هالیوود و ارزان بودن مصالح ساختمانی نیز در رونق این گرایش بی تاثیر نبوده‌اند.

البته این معماری در حال حاضر به کالیفرنیا اختصاص ندارد و در شهرها و کشورهای دیگر جهان هم می‌توان نمونه‌هایی از آنها را مشاهده کرد.

در زیر تعدادی از این ساختمان‌های عجیب و غریب را برایتان انتخاب کرده‌ایم که می‌توانید مشاهده کنید.


پیانوی بزرگ قرمز: بلوار ونیز ۲۲۵۱ در لس آنجلس – ۱۹۷۷


Hoot Hoot I Scream: بلوار ولی ۱۲۰۱ در سن گابریل – ۱۹۳۲


The Toed Inn: جاده ۱۴۰ شانل غربی در سانتا مونیکا – ۱۹۳۱


کافه The Pup: بلوار واشنگتن غربی ۱۲۷۳۲ در کولور سیتی – ۱۹۳۴


The Brown Derby: بلوار ویلشایر غربی ۳۴۲۷ در لس آنجلس – ۱۹۳۰


کافه خوک: خیابان رزوود و لا بری در لس آنجلس – ۱۹۳۴


مرد سالسا: بزرگراه ساحل اقیانوس، مالیبو – ۱۹۸۸


کفاشی Deschwanden: بلوار چستر ۹۳۱ در بیکیرزفیلد – ۱۹۸۵


Tail o’ the Pup: بلوار La Cienega شمالی ۳۱۱ در لس آنجلس – ۱۹۵۹

ساختمان‌ های عجیب و غریب


Big Donut Drive-In: بلوار منچستر غربی در اینگلوود – ۱۹۵۵


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)

زنان دستِ بزن پیدا کرده اند ؛ آمار تازه همسر آزاری

روزنامه ایران نوشت: رئیس سازمان پزشکی قانونی درباره وضعیت همسر آزاری در ایران گفت: در سال ۹۵، حدود ۳ هزار مرد به این سازمان برای اعلام خشونت توسط همسران خود مراجعه کرده بودند که حالا این تعداد به حدود ۵ هزار نفر رسیده است.با این گزارش همراه سایت تفریحی چفچفک باشید.

احمد شجاعی گفت: ۹۰ درصد مدعیان همسر آزاری را زنان و ۱۰ درصد باقیمانده را مردان تشکیل می‌دهند اما در کشور شاهد افزایش ۵.۸ درصدی مراجعات نزاع همسر آزاری در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ بودیم. تا سال ۹۵ فقط ۵ درصد از مدعیان همسر آزاری را مردان تشکیل می‌داد، اما در حال حاضر مدعیان مرد به رقم ۷ درصد افزایش یافته است.

وی در تازه‌ ترین اظهارنظر خود اعلام کرد که آمار مراجعان همسر آزاری در سال گذشته ۸۱ هزار و ۷۲۹ نفر بوده است که سهم زنان از این نزاع‌ها، ۷۷ هزار و ۵۹ و سهم مردان ۴ هزار و ۶۷۰ نفر بوده که قربانی خشونت و آزارهای روحی و روانی از سوی همسرانشان شده‌اند.

همچنین دکتر کوروش محمدی رئیس انجمن آسیب‌ شناسی اجتماعی ایران با اشاره به اینکه آمارهای اخیر نشان می‌دهد روند واکنش‌ های خشن نسبت به مردان از سوی برخی زنان روندی افزایشی دارد، می‌گوید: به نظر می‌رسد اتخاذ چنین روندی از سوی زنان، به نوعی مقابله با فشارهای روانی است که از سوی مردان دریافت می‌کنند. به همین خاطر باید رفتار مردان با همسران خود را در چارچوب مطالعات علمی بررسی کنیم تا علت‌های بروز خشونت زنان به‌طور دقیق مشخص شود.

وی می‌افزاید: اگرچه در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های زیادی برای ایجاد تصویری واقعی از شرایط و جایگاه والای زنان توانمند جامعه بوده‌ایم اما بخشی از زنان همچنان از دسترسی به شرایط ایده‌آل یا حداقلی متناسب با حقوق برابر خود در حوزه شهروندی محرومند و ممکن است تحت فشارهای وارده، واکنش‌هایی از قبیل خشونت علیه خود یا دیگران نشان دهند. به همین دلیل ضروری است قبل از هر قضاوتی به‌طور دقیق و علمی بررسی کنیم که چه عواملی باعث تحریک زنان به سمت خشونت و آزار و اذیت همسرانشان شده است.

محمدی ادامه می‌دهد: زنان در جامعه ما از کودکی تا بلوغ، تحت تأثیر فشار ها و ناعدالتی‌های تربیتی و آزارهای فراوانی هستند و چون فرصت بروز و احقاق حقوق خود را حتی در فضای خانواده پیدا نمی‌کنند، گاهی دچار بن‌بست‌های روانی و برخی نیز دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند. این فشار بر زنان گاهی آنچنان سنگین و غیرقابل تحمل است که باعث می‌شود حتی نسبت به خودشان هم دچار رفتار خشونت‌آمیز شوند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این قشر از زنان، زمانی که تحت این هجمه سنگین فشارها، خشونت‌های پنهان و آشکار و محدودیت‌های اجتماعی به این مرحله می‌رسند بعضاً دچار هیجان‌های منفی می‌شوند، ادامه می‌دهد: به همین دلیل، زنان در مقابل هجمه‌ای از محرومیت‌های القایی از سوی مردان و بویژه در فضای خانواده قرار می‌گیرند و این شرایط باعث محروم‌شدن زنان از حقوق طبیعی‌شان می‌شود. بنابراین در چنین شرایطی یکی از احتمالات موجود حاکی از گرایش زنان به سمت رفتارهای خشونت‌آمیز است.

محمدی می‌افزاید: از طرفی نیز انواع دیگری از خشونت شامل خشونت‌ های کلامی، جنسی، غفلت و بی‌توجهی کمتر در کانون توجه مراجع مربوطه و مراکز آمار هستند. به همین دلیل لازم است تا موارد خشونت با توجه به انواع مختلف آن بخصوص درمورد زنان مورد بررسی قرار گیرد و نباید غافل بود از این واقعیت که گاهی همین موارد که درنگاه اغلب مردان جامعه ما خشونت محسوب نمی‌شوند، می‌تواند موجب شکل‌گیری انگیزه بروز خشونت در زنان شوند.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی http://www.bartarinha.ir/  : مجله اینترنتی چفچفک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سایت سرگرمی چفچفک


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵:۲۷ | نویسنده : رضا مارمولک | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.